De C1000

Discussie in 'De lounge' gestart door Devilschase, 27 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Ik vind het wel leuk geschreven hihi!

2. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ik vind dat je daar ook een mooi verhaal over moet schrijven, sowieso.:D

3. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Was je meegegaan?

Ik zou je post doorsturen naar de klantenservice van C1000. Ik begrijp je frustratie hoewel je post echt zeer vermakelijk was geschreven.

Maak je borst trouwens maar nat als ze jouw C1000 gaan omtoveren tot een Jumbo... dan denk je nog terug aan de goeie ouwe C1000 tijd als je bij de kassa sztaat en wordt afgezet.:D

4. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Mooie is, dat ik de klantenservice al had gemaild. Heb ook bericht terug gehad dat de manager van de C1000 hiero mij binnen 5 dagen zou terugbellen.

Nou, mooi niet dus. Dus ik heb weer een klacht ingestuurd.

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ja, wie weet haha

6. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.301
    2.569
    113
    ik ben juist heel blij met onze C1000! Hoop dat het nog lang duurt voordat het een jumbo wordt.

7. 3vlinders

3vlinders Fanatiek lid

23 aug 2011
    1.783
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahah leuk geschreven:D

8. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Het is zo afhankelijk van de eigenaar/bedrijfsleiding en het personeel wat er rond loopt.

Ik werk zelf in een c1000, en ze komen van ver omdat er bijna geen c1000 in de buurt is. Jumbo geworden.

En juist om het vlees komen ze bij ons.

Maar eerlijk wel: erg leuk geschreven

Gelukkig hier niet van die fratsen in onze c1000 :)

9. rums

rums Niet meer actief

Voor mij ook geen C1000. Hier is ie piepklein en daardoor overvol. Zelfs niet actie producten regelmatig uitverkocht.
    Ik ga naar de Jumbo!

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Gelukkig is hier de c1000 netjes en alles vers.
    Koop er werkelijk alles kom er elke dag.

Kan me dus niet vinden in je openingspost

11. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hier is de c1000 geweldig, ga nooit naar een andere supermarkt!

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    doe het gewoon en laat het me weten als je het geschreven hebt. Wil het wel lezen natuurlijk!

13. CindyJessie

CindyJessie Bekend lid

21 mei 2012
    802
    15
    18
    Ik heb me rot gelachen om je stukje.
    Helemaal mee eens trouwens. Nu het een Jumbo is, is het stukken verbeterd.
    Maar de ene C1000 is de ander niet.:)

14. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

De C1000 hier is super! Groot en alles altijd prima op voorraad, dus als ik daar op af ga kan ik mij er niet in vinden. Aan de andere kant;
    Als ik op die van bij mijn moeder in het wijk afga... Dan kan ik mijzelf er TOTAAL in vinden. Echt, dan is het gewoon treffend en dan nog niet te spreken over de taaie, slechte lappen vlees die daar bij de slager liggen. Jak! Die zigeuner schnitzels hebben gezorgd voor een levenslang trauma. Alsof ik zat te kauwen op een oude schoenzool die geweld is in de zweetsokken van mijn vader.

15. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Haha, herkenbaar.. Normaal ga ik altijd naar de ah, 2 super dichtbij en een xl ook erg dichtbij, maar meer fiets dan loopafstand..
    Ik vind dingen sparen altijd leuk, dus ga nu voor het boodschappenpakket van de c1000. Omdat ik daar nooit kom haal ik dan de producten waar extra zegels bij zitten. Vorige week vrijdag en zaterdag kreeg je dubbele zegels dus ben toen gegaan. Van de 3 producten die ik wilde halen was er maar 1.. Je kan dan van die bonnen krijgen dat je later het product voor dezelfde prijs krijgt, dus ik in de winkel vragen of dit ook op deze producten is. Loopt er eerst iemand mee om te kijken of het er echt niet is, nee ik kijk niet over een leeg vak heen.. Daarna loopt er iemand anders mee, er is toch nog cake. Ja maar dat is citroen, ik wilde chocolade, vanille of vanille en chocolade hebben en deze zijn alle 3 leeg. Oww krijg je dan. En ik weet niet of je daar zo'n bon voor krijgt. Dus ik maar in de rij gaan staan bij de counter, krijg ik een bon, maar mag maar 4 artikelen kopen daarmee, moest het ook voor mijn zusje meenemen, maar dat was helaas. Of je er ook die extra en dubbele zegels voor krijgt, nee dat niet..
    Wordt er dus ook erg moe van!
    Kom ik trouwens woensdag voor nieuwe zegelactie producten, staan er pallets vol van het product wat er zaterdag niet was, nu met partijaanbieding, voor 50 cent meer dan de aanbiedingsprijs van de week ervoor..

16. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ik woon niet in Almere buiten, maar het lijkt wel alsof je de C1000 beschrijft bij mij on de buurt. Groente en fruit ziet er hier ook niet uit, slecht, klein, veel rotte ertussen, slap en verlept. Karren midden in de gangpaden en dozen overal voor de koelingen, het is onmogelijk om daar met je kar doorheen te manoeuvreren. En dan inderdaad het personeel dat het gezelliger vindt om onderling te kletsen, van kassa naar kassa ja, dan met de klant. En in de winkel, daar vindt je alleen weekendhulpen. En aangezien ze geen idee hebben welke producten waar liggen, ook niet als ze rondvragen bj hun collega's heb ik ook de indruk dat die C1000 hier nog al veel van personeel wisselt. Dat kan iets zeggen over het personeel, maar ook over de werkgever misschien. Normale producten als boter, cola en brood zijn altijd op, en de acties komen altijd de volgende dag binnen. En het maakt niet uit op welke dag ik daar heen ga. Een supermarkt die verdomd veel lijkt op het Kruidvat. Zo blij met de Albert Heijn en de Etos!

17. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Nou precies... die Jumbo ga je ook van huilen hoor... en nee, ze zijn echt niet de goedkoopste.

18. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Die vind ik juist briljant!!

19. Smnee

Smnee Niet meer actief

Leuk geschreven :D

20. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Nee goedkoop zijn ze zeker niet. Dure bende.

Die reclames zijn van het niveau'tje SBS imo;)

Deel Deze Pagina