In oktober staat weer een meeting in de planning. Een ruimte regelen blijkt lastig, heeft iemand een idee voor een ruimte/ locatie in Utrecht? We zijn met 10 meiden + kinderen.
Kidzcity inderdaad maar het is 10 euro entree per persoon (kinderen en volwassenen moeten beide betalen) niet iedereen kan dat zomaar even neerleggen denk ik... Ik ga altijd naar Ballorig maar dat ligt in houten. Dat is 7,50 per kind en ouders zijn gratis. Er zal wellicht wel een bus naar toe gaan? (oh en psssst er zijn massage stoelen )
kinderen tot 2 jaar volgens mij zijn gratis bij kidzcity. kidzcity is na mijn inzien veel leuker als ballorig.
Niet in Utrecht maar in Amersfoort. El Corazon. Is een eettentje dat helemaal op kids is berekend. Grote speelplaats op de bovenste verdieping, parkeerplek voor kinderwagens, verschoongelegenheid en je kunt van alles bestellen voor kleintjes. Verder gewoon een leuk tentje om koffie te drinken of te lunchen.
Wij zijn met de april 2011 mama's naar kidzcity geweest en was echt een succes! Entree idd 10 euro maar kinderen tot 4 jaar gratis en parkeren ook gratis. Eten en drinken mag je zelf meenemen dus dat scheelt best met een grote groep.
Willen jullie ergens rustig kletsen en de kinderen spelen? Hoe gaan jullie ov of auto? Nemen jullie zelf eten en drinken mee?