Zag gister dat je nu nieuwe functies hebt op de whatsapp! Niet lifechanging ofzo, maar wel heel leuk. Je kunt nu woorden schuingedrukt, dikgedrukt of zelfs doorgestreept sturen. (die laatste kan ik hier niet kiezen ) Ik geloofde het eerst niet (dacht dat het een 1 april-grap was) dus ik heb het eerst voorzichtig uitgetest met appjes naar mijn man. Maar verrek! Het werkt echt. Het werkt overigens wel alleen als je de laatste update van whatsapp hebt doorgevoerd. Voor dikgedrukt toets je *tekst* Voor schuingedrukt toets je _tekst_ Voor doorgestreept toets je ~tekst~
Ik zag het gisteren inderdaad. Ideaal voor de berichten die ik voor m'n collega's nog weleens moet sturen
Nee. Als je dan de laatste update van whatsapp hebt dan wordt dat dikgedrukt. Check anders even bij je updates in de App Store of je wel de meest recente versie hebt!
Haha, ging er ook vanuit dat het 1 april grap was, totdat ik de screenshot zag, heb getest en het werkt!
Zie t nu bij sija op whatsapp idd, alleen zie ik nog steeds haar tekens terwijl zij het wel ziet. Zal wel komen nog, meestal gaat zo iets in delen