een onverwacht berichtje van mij!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door rebbel, 4 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hallo!!!

even een onverwacht berichtje van mij!! :oops:
    mijn vriend en ik hebben even een heel goed gesprek gehad!
    er zaten namelijk toch wel wat twijfels aangezien wij een vakantie met vrienden hebben geboekt... ik zat er erg mee van wat als ik nu zwanger raak, dan kan ik toch niet lekker op vakantie met al dat ander eten etc...
    dan zou ik me echt niet op mijn gemak voelen...
    ook is het zo dat ik me toch best wel druk maak om het financiele gedeelte, het zal allemaal wel lukken, maar ik denk dat ik toch een stuk prettiger en rustiger zwanger zou zijn als we eerst nog eens een tijdje flink hebben kunnen sparen! gewoon puur voor mijn gemoedsrust...
    ik word nu echt door mijn gevoel en verstand heen en weer gesleurd, het ene moment denk ik van we willen het zo graag we gaan er gewoon voor en het andere moment zijn daar die kleine twijfels weer! dus we hebben er toch maar voor gekozen even ons verstand te volgen en lekker op vakantie te gaan nog even flink te sparen en er dan voor te gaan! ik weet zeker dat het niet lang gaat duren want ik wil dan toch echt met mijn 24 beginnen, want we willen nog steeds heel erg graag jonge ouders worden! toch zal ik hier nog wel eens meelezen in de tussen tijd, maar zal er niet meer zo heel veel zijn om het mezelf niet moeilijker te maken! maar ik zal duimen voor iedereen die zwanger probeert te worden!

meiden heel veel succes! ik las even een pauze in!! ;)

liefs rebbel

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik ken het meis... ik heb ook lang { en nog steeds een beetje} ruzie met mezelf, me gevoel en me verstand zeggen iets anders!
    Maar goe dwij hebben er wel voor gekozen om ervoor te gaan..
    hie ris het financieel ook even iets minder ivm met het omheinen van de tuin en een oprit dan ben je al zo ongeveer 3000 euro kwijt...
    maar ach alles komt goed!

Meid doe rustig aan! en tot laterrrr

3. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Een knappe beslissing die je hebt genomen denk ik!
    Ik hoop dat jullie snel zo ver zijn dat alles goed zit en jullie er voor kunnen gaan! :D

4. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    dank jullie wel meiden! ;)

5. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    We zullen je weer zien na de pauze ;)

doeg

6. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    See ya back after the break !!! Duimen voor jou in alles wat je nu vr de toekomst hebt gepland !!

7. MamaMarleen

MamaMarleen Actief lid

15 mei 2006
    228
    0
    0
    leidster op 'n kdv!
    Noord brabant
    Héé Rebbel, ik ken je ook van 't andere forum waar jij ook zit!
    Snap 't heel goed meid, je beslissing!
    Ik hoop dat je na je break heel snel zwanger mag raken en ons dan snel op de hoogte brengt van het geweldige nieuws!

8. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    dank jullie wel voor jullie ontzettende lieve reacties!! en ik hou jullie zeker op de hoogte!!
    jullie heel veel succes en geluk! ik duim voor jullie!!:D

liefs rebbel

Deel Deze Pagina