Succes!!! ook ik duim voor je! Ik had gisteravond ook een vaag streepje, maar die was na 10 minuten weer weg. Dus ik juig nog niet! Van het weekend nog een testje denk ik.
Gefeliciteerd voor degene die ik kan/mag feliciteren! En voor degene die bij de vage streepjes club zitte... ik duim voor jullie! En voor degene die niet zwanger zijn... op naar de volgende ronde, succes! Spannend allemaal, hoor! Liefs Niki
nou meiden, hier ben ik dan, super lief trouwens al jullie reacties!!! MAARRE, als jullie niets meer van mij horen, ben ik doorgedraaid. Ik mocht om half 5 bellen, was eerst de dokter bezig, moest ik 3x!!!!! na 5 minuten terugbellen, ik helemaal flippen op mijn werk (die weten van niets) kreeg ik 'm eindelijk eindelijk eindelijk aan de telefoon... Kreeg ik te horen, nou, waarschijnlijk grr het woord alleen al!!! zit het wel goed, er zit hormoon in je bloed, dus het ZAL WEL goed zijn, maar geef dinsdag zucht dan pas!!! nog ff wat ochtend urine af voor de zekerheid, wat het is nog maar heel erg weinig!!!!! WEER afwachten dus... Het in principe goed maar die "maar " he, die maakt me gek... Hopen, duimen, bidden enzo dat die duivels weg blijven en mijn temp hoog blijft, voel me wel al echt zwanger, maar had een iets zekerder antwoord verwacht van die bloedtest...., wat ben ik dan nu?? een BEETJR zwager hihi zucht
Nou ik denk dat je zwanger bent, en in ieder geval krijg je van mij alvast een beetje gefeliciteerd en een beetje veel succes en een beetje een pluim. Goed werk meid gr.
He meid, Beetje zwanger bestaat niet, dus... ik zou zeggen gefeliciteerd! Misschien moet je in het weekend (zondag ofzo) nog een testje ertegenaan gooien (dan ben je 3 dagen verder) en zie je dan een vette streep (scheelt dan toch weer 2 dagen met de test bij je huisarts ). groet, Sjaak
nou aardbietje en sjaak, kon me natuurlijk niet beheersen, ik zweer het, die test fabrikant wordt rijk van mij hihi, net m'n mannetje alweer haha om een digitale test gestuurd, en ja hoor ZWANGER zegt ie, dus ga voor de zekerheid nog ff dinsdag, maar zou toch echt goed moeten zijn he?? Ik ga maar voorzichtig door met blij zijn denk ik. YES!!!
Hi hi hi, helemaal hoteldebotel die Lady Tally. Maar het ziet er goed uit voor je, hopelijk geeft de test aanstaande dinsdag het echt goed aan. Mijn duimen gaan overuren maken voor jou tot het dinsdag is *fluistert* Psst, maar alvast wel een klein beetje gefeliciteerd! Groetjes, Wendy
Dank je wel wendy, zal ook voor jou duimen! Moeten we ook maar aandelen nemen van de pleisters haha voor op onze duimen... liefs Chantal
nou meer zwanger als zwanger kan je niet worden hoor!! hihihihi gefeliciteerd meis!!! ga er maar vast lekker van genieten
Hihi, nou in ieder geval een voorzichtige gefeliciteerd Ik hoop dat je dinsdag de defenitieve uitslag hebt en dat het allemaal goed is..
Geen voorzichtige, maar een dikke vette gefeliciteerd!! Die test geeft echt niet zomaar zwanger aan hoor!! Geniet ervan!
Nou, dat moet toch snor zitten zou je zeggen.....maar pppffff, dit is echt niet goed voor je zenuwen...
echt superlief van jullie allemaal!! ik laat het dinsdag echt wel weten hoor!! Jullie ook allemaal veel suc6! en tasha en bar jullie laten het ook weten he dinsdag!!!
Lady Tally: Je bent, wat er verder ook gebeurt. op dit moment echt zwanger hoor! Dus: Gefeliciteerd!!! Ik denk dat de dokter een beetje voorzichtig reageert, omdat het heel erg pril is en nog erg makkelijk fout kan gaan. Veel vrouwen worden gewoon ongi, maar waren dan wel zwanger, ze weten het dan zelf niet, omdat ze niet getest hebben en op NOD hebben gewacht. Omdat jij nu vroeg getest hebt weet jij het nu wel, maar je bent echt zwanger hoor! Nu alleen hopen dat het goed blijft gaan (ging bij mij ook goed hoor, dus zal bij jou ook wel goed gaan) Liefs Marjolein