Oei, oei, oei!!!!!!!!!!!!!!! wat een hoop slechte mama's zeg. Hopelijk is iedereen hier anoniem genoeg. Straks hebben we nog een amk melding aan onze broek hangen.
Aanvulling: -Kind van 1 jaar nóg stééds niet leren drinken uit een gewone beker - vitamine D vaak vergeten te geven - tandenpoetsen (vooral in begin) vaak vergeten - Kind van anderhalf onder een dekbedje laten slapen ipv een deken, oeiiiiiiiiiii - kind tot 2 jaar nog 2 flesjes melk per dag - ennnnn liegen op het CB! haha So!
- lang in de maxi-cosi - te lang met vieze luier laten lopen - schreeuwen, schelden in bijzijn van kind - veel tv laten kijken - bewust geen borstvoeding geven - potjes geven omdat dat makkelijker en sneller is - omkopen met een koekje of snoepje als je kind lastig is - veel achetr de computer zitten terwijl je kind in kamer is - kind laten stofzuigen - kind de was in de machine laten doen - kind naar een oppas brengen zodat je een paar uurtjes voor jezelf hebt - je kind(eren) wel eens 5 minuten alleen thuis laten - niet in hetzelfde ziekenhuis willen liggen als je kind - je kind laten krabben door de kat - sex met slapend kind op de kamer - met je kind van de trap vallen - denken dat je de perfectste moeder bent van de hele wereld en de rest het uiteraard verkeerd doet - Je kind een speentje geven voor de zuigbehoefte ipv aan de borst leggen - Je kind (als je thuiswerkt), nog een paar minuutjes in bed laten liggen omdat je even snel wat af moet maken, ipv direct naast het bed te staan - "all of the above" Als je kind een week uit logeren is bij oma , dan zelf een week op vakantie gaan naar turkije - Je kind in zijn bed leggen rond etenstijd omdat jij en je partner (en eventuele oudere kids) RUSTIG willen eten. Zonder dat deze bruut verstoort wordt door het gehuil van je jongste telg van het gezin -Kind van 1 jaar nóg stééds niet leren drinken uit een gewone beker - vitamine D vaak vergeten te geven - tandenpoetsen (vooral in begin) vaak vergeten - Kind van anderhalf onder een dekbedje laten slapen ipv een deken, oeiiiiiiiiiii - kind tot 2 jaar nog 2 flesjes melk per dag - ennnnn liegen op het CB! @Leeuwtje: en ik in Zuid-Frankrijk
Mijn kind is bijna 2 en drink took niet uit een gewone beker. Dat giet ze iedere keer over zichzelf heen...blijf bezig!
- lang in de maxi-cosi - te lang met vieze luier laten lopen - schreeuwen, schelden in bijzijn van kind - veel tv laten kijken - bewust geen borstvoeding geven - potjes geven omdat dat makkelijker en sneller is - omkopen met een koekje of snoepje als je kind lastig is - veel achetr de computer zitten terwijl je kind in kamer is - kind laten stofzuigen - kind de was in de machine laten doen - kind naar een oppas brengen zodat je een paar uurtjes voor jezelf hebt - je kind(eren) wel eens 5 minuten alleen thuis laten - niet in hetzelfde ziekenhuis willen liggen als je kind - je kind laten krabben door de kat - sex met slapend kind op de kamer - met je kind van de trap vallen - denken dat je de perfectste moeder bent van de hele wereld en de rest het uiteraard verkeerd doet - Je kind een speentje geven voor de zuigbehoefte ipv aan de borst leggen - Je kind (als je thuiswerkt), nog een paar minuutjes in bed laten liggen omdat je even snel wat af moet maken, ipv direct naast het bed te staan - "all of the above" Als je kind een week uit logeren is bij oma , dan zelf een week op vakantie gaan naar turkije - Je kind in zijn bed leggen rond etenstijd omdat jij en je partner (en eventuele oudere kids) RUSTIG willen eten. Zonder dat deze bruut verstoort wordt door het gehuil van je jongste telg van het gezin -Kind van 1 jaar nóg stééds niet leren drinken uit een gewone beker - vitamine D vaak vergeten te geven - tandenpoetsen (vooral in begin) vaak vergeten - Kind van anderhalf onder een dekbedje laten slapen ipv een deken, oeiiiiiiiiiii - kind tot 2 jaar nog 2 flesjes melk per dag - ennnnn liegen op het CB! -Kinderen al met 3 maanden groenten en fruithapjes geven omdat je wilt dat ze snachts doorslapen.
- lang in de maxi-cosi - te lang met vieze luier laten lopen - schreeuwen, schelden in bijzijn van kind - veel tv laten kijken - bewust geen borstvoeding geven - potjes geven omdat dat makkelijker en sneller is - omkopen met een koekje of snoepje als je kind lastig is - veel achetr de computer zitten terwijl je kind in kamer is - kind laten stofzuigen - kind de was in de machine laten doen - kind naar een oppas brengen zodat je een paar uurtjes voor jezelf hebt - je kind(eren) wel eens 5 minuten alleen thuis laten - niet in hetzelfde ziekenhuis willen liggen als je kind - je kind laten krabben door de kat - sex met slapend kind op de kamer - met je kind van de trap vallen - denken dat je de perfectste moeder bent van de hele wereld en de rest het uiteraard verkeerd doet - Je kind een speentje geven voor de zuigbehoefte ipv aan de borst leggen - Je kind (als je thuiswerkt), nog een paar minuutjes in bed laten liggen omdat je even snel wat af moet maken, ipv direct naast het bed te staan - "all of the above" Als je kind een week uit logeren is bij oma , dan zelf een week op vakantie gaan naar turkije - Je kind in zijn bed leggen rond etenstijd omdat jij en je partner (en eventuele oudere kids) RUSTIG willen eten. Zonder dat deze bruut verstoort wordt door het gehuil van je jongste telg van het gezin -Kind van 1 jaar nóg stééds niet leren drinken uit een gewone beker - vitamine D vaak vergeten te geven - tandenpoetsen (vooral in begin) vaak vergeten - Kind van anderhalf onder een dekbedje laten slapen ipv een deken, oeiiiiiiiiiii - kind tot 2 jaar nog 2 flesjes melk per dag - ennnnn liegen op het CB! -Kinderen al met 3 maanden groenten en fruithapjes geven omdat je wilt dat ze snachts doorslapen. -Kind veel te lang op laten blijven omdat dat zo gezellig is. -Baby laten huilen bij inslapen -Kind naar oma brengen om op je gemak het huis grondig te poetsen. -Kind niet dagelijks in bad/douche doen. -Liever lekker met je luie krent op de bank zitten dan met je kind spelen..
hmmm ik doe zo'n beetje alles op de lijst...... Maar gelukkig met mij vele andere moeders, zijn er dan wel goede moeders of zijn het eigenlijk gewoon dingen die je hoort te doen Dan ben ik namelijk wel heel trots op mijn 99% score!
- lang in de maxi-cosi - te lang met vieze luier laten lopen - schreeuwen, schelden in bijzijn van kind - veel tv laten kijken - bewust geen borstvoeding geven - potjes geven omdat dat makkelijker en sneller is - omkopen met een koekje of snoepje als je kind lastig is - veel achetr de computer zitten terwijl je kind in kamer is - kind laten stofzuigen - kind de was in de machine laten doen - kind naar een oppas brengen zodat je een paar uurtjes voor jezelf hebt - je kind(eren) wel eens 5 minuten alleen thuis laten - niet in hetzelfde ziekenhuis willen liggen als je kind - je kind laten krabben door de kat - sex met slapend kind op de kamer - met je kind van de trap vallen - denken dat je de perfectste moeder bent van de hele wereld en de rest het uiteraard verkeerd doet - Je kind een speentje geven voor de zuigbehoefte ipv aan de borst leggen - Je kind (als je thuiswerkt), nog een paar minuutjes in bed laten liggen omdat je even snel wat af moet maken, ipv direct naast het bed te staan - "all of the above" Als je kind een week uit logeren is bij oma , dan zelf een week op vakantie gaan naar turkije - Je kind in zijn bed leggen rond etenstijd omdat jij en je partner (en eventuele oudere kids) RUSTIG willen eten. Zonder dat deze bruut verstoort wordt door het gehuil van je jongste telg van het gezin -Kind van 1 jaar nóg stééds niet leren drinken uit een gewone beker - vitamine D vaak vergeten te geven - tandenpoetsen (vooral in begin) vaak vergeten - Kind van anderhalf onder een dekbedje laten slapen ipv een deken, oeiiiiiiiiiii - kind tot 2 jaar nog 2 flesjes melk per dag - ennnnn liegen op het CB! - Kinderen al met 3 maanden groenten en fruithapjes geven omdat je wilt dat ze snachts doorslapen. - Kind veel te lang op laten blijven omdat dat zo gezellig is. - Baby laten huilen bij inslapen - Kind naar oma brengen om op je gemak het huis grondig te poetsen. - Kind niet dagelijks in bad/douche doen. - Liever lekker met je luie krent op de bank zitten dan met je kind spelen.. - Je kind zijn/haar hoofd stoten aan de autodeur / portier / deuropening
Serieus? Alles?!!? en dat is nou mijn vriendinnetje... Ga je schamen! Nee, ik denk dak aan een derde kom waar ik me schuldig aan maak... zoiets..
Lautje, ben wel benieuwd welke 1% je dan niet aan voldoet Ik wilde nog toevoegen: 'met het hoofd van je kind de deur openen', maar zie dat iets dergelijks al door leeuwtje is toegevoegd