De club van sinterklaas

Discussie in 'De lounge' gestart door Happy, 9 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Ik ga hier heen met mn neefje de 27e, maar wat moet ik me er nou van voorstellen? Wie is er de jaren hier voor geweest en kan mij er meer over vertellen ,worden er kindjes op het podium geroepen bv? Hoorde ook dat de kids een kleinigheidje krijgen. Mn neefje is door het dolle heen heb het hem zondag vertelt hij moest er zelf van huilen, en zelf heb ik er ook best wel zin in natuurlijk haha.. Groetjes

2. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    niemand?

3. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    nee sorry! Maar ik ben wel heel benieuwd hoe je het vond;)

4. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    in utrecht bedoel je ?

wij zijn vorig jaar ook geweest voor die kids is het super :D tis gewoon feesten :D

5. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Ben blij als mijn zoontje ook oud genoeg ervoor is. Want ik zelf vind het nog prachtig al die pieten en sinterklaas. Dus nog even wachten voor mij. hahahaha

6. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Jaa in utrecht, heb gelijk kaartjes bestelt toen de kaart verkoop begon, en we zitten lekker vooraan(ben er zelf best wel een beetje zenuwachtig van haha).. Zou je fotos mogen maken, mn neefje gaat als zwarte piet! Heb er zoooooooo'n zin in, kan haast niet wachten, hij komt het hele weekend bij me slapen en we gaan allemaal leuke dingen doen haha.

Deel Deze Pagina