Hallo meiden, Ik heb een vraagje omdat ik een beetje in twijfel zit. Ik heb gisteren, op dag 19 van mijn cyclus, dus ongeveer een weekje na mijn eisprong bloeg geprikt om te kijken naar het progesteron gehalte. Vandaag belde mijn gyneacoloog mij op over de uitslag en zei dat ik een eisprong heb gehad en dat de waarde 86 was. Nu weet ik niet wat ik aan moet met dit cijfer? Is dit goed of juist op het randje? Wat is normaal zeg maar? Ik begin nu aan alles te twijfelen door de negatieve samenlevingstest van laatst. Alvast bedankt voor jullie antwoorden. Grt Vanilia
das een mooie score meid vanaf 30 is een goede eisprong dus dan heb jij een super eisprong gehad mijn hoogste waardes waren in de 60 en dat was ook goed
Nou das mooi Mijn gyneacoloog zei alleen dat ik een eisprong heb gehad. Ik ben toch wel weer opgelucht. Bedankt meid.
had je een pb gestuurd naar aanleiding van je vraag bij de verlos. maar zie dat je hem hier ook hebt gezet.
Haha, ja heb hem ook aan de verloskundige gesteld. Ik denk alle antwoorden zijn welkom! Heb net een beetje rondgesurft op het internet en las inderdaad dat bij een waarde van min. 32 je een goede eisprong hebt gehad.