bruin bloed verlies.

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door iris2008, 10 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iris2008

iris2008 Lid

13 jan 2009
    22
    0
    0
    fulltime mama
    den-haag
    ik ging vanmorgen naar de wc en bij het plassen ging er een sliert bruin bloed mee en met afvegen ook ik ben hier erg verschoten.
    maar was maar een malig vanmorgen heb verder geen buikpijn of krampen.
    ik ben nu 7 weken zwanger hebben meer van jullei hier last van gehad.
    groetjes ingrid

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Bruin is op zich nog niet zo erg, kan nog oud bloed zijn. Als het meer en rood word is het een ander verhaal, dan zou ik even de vk bellen.

3. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Ik heb dit gehad van ongeveer week 8 t/m week 11, bijna dagelijks. Soms zelfs 's nachts na het plassen ook een veeg rose. Ik had ook nooit krampen en het was ook altijd maar een sliertje, met een inlegkruisje op te lossen.
    Het is allemaal goed gegaan en ben nu bijna 17 weken.

Zolang het bruin is en je geen pijn hebt, hoef je je geen zorgen te maken.

4. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Ik heb met 6,5 week 8 weken en 14 weken. Helderrood bloedverlies gehad de hoeveelheid van een menstruatie en ben nog steeds zwanger. Dus ook al zou het helderrood bloedverlies zijn dan hoeft dat niet altijd te betekenen dat het fout zit. Pas als je hevige buikkrampen krijgt of stolsels verliest dan is het foute boel. Anders met bloedverlies kan het twee kanten op. Maar hoeft dus niet altijd foute boel te betekenen. Probeer je niet teveel zorgen te maken weet dat je onzeker ervan bent maar toch.

5. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Ik heb oud bloedverlies en helderrood bloed verloren. En zie, het kleintje is er bijna. Het hoeft niets te betekenen. Als je krampen krijgt dan moet je wel aan de bel trekken. Nu gewoon even rustig aan doen. Niet te zwaar tillen etc... Kijken of het dan over gaat. Maar het kan nog van de innesteling komen.

6. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Bruinverlies komt heel vaak voor. Maar als je er onzeker van wordt even je vk bellen. Al is het maar om je gerust te stellen.

7. Ook ik heb bruin verlies gehad. In de 6e, 8e en 9e week. In de 6e week was ik helemaal in paniek en dacht dat het mis zou gaan, meteen de VK gebeld en kon 2 dagen later terecht, Gelukkig was alles goed en was er al een kloppend hartje. Inmiddels ook alweer bijna 19 weken zwanger. Wanneer je je echt zorgen maakt, kan je altijd de VK even bellen.

8. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    ik heb het in het begin van mijn zwangerschap ook gehad. Je schrikt wel. Maar het is niets om zorgen over de maken zolang het bruin is.
    Dan is het nog oud bloed.
    Zodra je krampen krijgt moet je even contact opnemen met je verloskundige en als je zorgen maakt natuurlijk ook.
    Gefeliciteerd trouwens met je zwangerschap

9. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Iris: Hoe gaat het nu met je? Is het gestopt ben je nog bij de verloskundige geweest?

10. iris2008

iris2008 Lid

13 jan 2009
    22
    0
    0
    fulltime mama
    den-haag
    hey marleentje 26.
    het bloed verlies was gelukkig eenmalig dus we zijn niet meer naar de gyn gegaan.
    heb maandag weer een echo maar voel me nu weer super alleen een beetej moe en moet veel plassen.
    ik zal maandag of dinsdag laten weten hoe de echo geweest is.
    groetjes ingrid en iris

11. iris2008

iris2008 Lid

13 jan 2009
    22
    0
    0
    fulltime mama
    den-haag
    sorry dat ik nu pas reageer maar ik heb op 17 augustus een echo gehad en daar was op te zien dat het helaas voor ons voorbij is.
    ik ben op 18 augustus gecuteerd en het gaat nu redelijk met me.
    ik ben er nog erg verdrietig van maar we zijn weer bezig om zwanger te worden.
    het kindje is met 5 weken ongeveer gestopt met groeien.
    liefs ingrid en iris

12. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Iris, wat naar zeg...
    Ik wens jullie heel veel sterkte en dat jullie kinderwens maar snel uit mag komen.

Liefs,
    Romy

13. Jeetje meid, wat verdrietig. Heel veel sterkte met dit verlies

14. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Wat vreselijk balen, Iris.
    Ik hoop voor je dat jullie het een plekje kunnen geven en dat het snel weer raak is.

Deel Deze Pagina