De complete kerstmutsen deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tuttebella, 29 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.809
    8.474
    113
    Vrouw
    Thanks! Ja klopt.. Ik voel de behoefte om ooit zwanger te zijn ook meer dan zij, en het is gewoon wat meer voor de hand liggend ivm onze leeftijden. Maar stel dat het bij mij na zoveel keer niet lukt kan het best zijn dat we overstappen naar haar, haha. Best handig hoor, 2 baarmoeders :D

We hebben net op ons nichtje gepast (kindje van mn zusje) en dan is het ook zo leuk en fijn samen! Dan denk ik meteen; we kunnen ook gewoon morgen al het ziekenhuis bellen voor een afspraak... Maar nee, toch nog maar even wachten. Al vind ik het wel een lastige keuze want ik heb zoveel vrouwenstellen gesproken die er heel lang over hebben gedaan met KID.. maar toch zegt dat niks, er zijn ook meiden die na 1 of 2x al zwanger waren.

2. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Wat een spannend traject voor jullie! En ja die onzekerheid is vreselijk, is voor jullie dus niet anders dan voor hetero stellen. Hebben jullie nog overwogen om een donor uit de vrienden/familiekring te vragen? Of is de keuze meteen gemaakt voor KID? Lijkt me wel heel gek dat je dan door een map kunt bladeren en dan kunt zeggen; We nemen deze vent :roflmao:

Narcisje vindt dit leuk.
  3. Narcisje

Narcisje VIP lid

17 mrt 2016
    12.809
    8.474
    113
    Vrouw
    Ja, we hebben zeker overwogen om een bekende donor te zoeken. Dat zou idd iemand uit de vriendenkring kunnen zijn of een kennis oid.. Maar toch is dat ook lastig hoor. Want hoe vraag je iemand? Die drempel vinden we nogal hoog en we willen ook niet dat de donor een duidelijke vaderrol zal vervullen dus dat is ook iets wat de donor ook oké moet vinden. Maar aan de andere kant zullen we het ook prettig vinden dat we de donor kennen en al eerder in het leven van het kindje kunnen introduceren dan bij een 'onbekende' donor.. Dan mag het kindje pas vanaf 16 jaar gegevens opvragen namelijk. Ik vind dat echt laat..

4. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    @lion King, in het begin dat die er was eens geweest, ik vond het GEWELDIG! Maar heb verder geen ervaring met musicals/theater dus kan niet vergelijken hihi.

@zorgverzekering, ja dat staat ook op ons lijstje om volgend jaar te verhogen ;)

@foliumzuur, ik ben ook gestart met een multivitamine sinds het stoppen met de pil (half jaar inmiddels hihi)

5. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    @Narcisje waar ontzettend spannend allemaal zeg! Maar vooral enorm fijn dat deze mogelijkheden er zijn♥

Narcisje vindt dit leuk.
  6. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    @Narcisje wat een spannend traject! Ik hoop dat het jullie gewoon lekker snel gegunt is.

Narcisje vindt dit leuk.
  7. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Oh ja dat snap ik ! Mijn beste vriend is ook ooit gevraagd door een bevriend lesbisch stel om donor te zijn. Eerst vond hij het geen probleem, maar nu is hij blij dat hij toch nee heeft gezegd. Hij vond het een vreemd idee om dan dingen van je zelf te herkennen, maar geen actieve rol in het leven van 'jouw' kind zou kunnen spelen.

8. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Tuttebella Oh ik vind deze leeftijd (2 en 2 maanden) echt geweldig. Ze kletst de hele dag, zingt liedjes, speelt rollenspellen met haar poppen. Ik lig regelmatig in een deuk van haar bijdehante opmerkingen, echt fantastisch :D. Is jouw V net zo?

9. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.606
    4.020
    113
    Vrouw
    Leuk een boel geklets hier!

@Narcisje Prettig dat de keuze voor jullie dan eigenlijk snel gemaakt was over wie zwanger zou worden. Is er ook nog een praktische reden waarom jullie tot maart/april willen wachten?Of voelt dat gewoon goed?

@Magnolia29 Dat klinkt inderdaad als een heerlijk schouwspel! Ik kan ook echt niet wachten tot onze meid wat ouder is. Het lijkt me zo leuk om echt verbale interactie te hebben.

@Langmuts Dat klinkt goed! Ik heb ook echt wel zin om naar de musical te gaan. Ik zal hier verslag doen over hoe het was :)

@Brinsa Aah, nou fijn dat de reis wel eventueel uitgesteld kan worden als het nodig gaat zijn. Maar we hopen natuurlijk dat dat niet het geval is :)

@Tuttebella Oh! ADE, naar welke dj's ben je geweest? Wel vet dat je 'gewoon voor een feestje' (en natuurlijk contact met familie :rolleyes:) even over kunt komen.
    Eten bij de Griek was goed! Gelukkig niet met buikpijn naar huis :)

Nog even een vraagje: als mensen foto's van hun kinderen posten, hebben ze soms een figuurtje om het gezicht te bedekken. Is daar een app voor of doen mensen dat op een andere manier? Post eigenlijk nooit foto's van dochter, dus heb geen idee :)

10. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Tuttebelleke voor je het weet is je dochter zo ver hoor en kletst ze de hele dag :roflmao:. Ik weet dat je bij de app 'PhotoEditor' allerlei filters enz kunt gebruiken en ook stickers kunt toevoegen. Dit kan ook via Instagram, maar ik weet niet of je dat hebt/gebruikt.

11. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

@Roosie91 Ah verse sinaasappelsap, zo lekker! Probeer het elke dag te maken maar soms schiet het er wel eens bij in haha.
    Lastig he, zoveel autostoeltjes kwijt moeten. Wij hebben ook heel lang moeten puzzelen voordat alles paste.

@Brinsa Hoe hebben jullie elkaar dan leren kennen als ik vragen mag? :) Verblijven jullie daar dan bij familie? Heerlijk hoor! Wij zitten altijd in het Morena Beach Resort.
    Hoop trouwens dat het heel snel raak is voor jullie, het is jullie enorm gegund!!

@Narcisje Fijn dat de keuze snel gemaakt was. En misschien voor een tweede dat de rollen omgedraaid worden?
    En wat leuk, hoe oud is je nichtje?
    Ik vind het ook moeilijk om nog te moeten wachten hoor haha. Maar spannend traject waar jullie aan gaan beginnen. Hopelijk is het snel raak!

@Magnolia29 Ja ze klinken wel hetzelfde haha. Ook veel zingen en veel spelen met haar pop en het keukentje. Ook is ze ontzettend lief voor haar zusje. Ze kan ook heel grappig uit de hoek komen inderdaad. V. is wel ietsje ouder, ze is uit Feb.

@Tuttebelleke Ik ben naar Awakenings geweest! Zijn meerdere dj’s, het was een techno feestje. Ja is heel fijn dat we zo dichtbij Nederland wonen wat dat betreft!
    Ik gebruik daar de app Rhonna voor. Is een fotobewerkingsapp en heel makkelijk in gebruik!

12. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    @Tuttebella ik heb hem gewoon in Nederland leren kennen. Hij heeft tot zijn 18de in Curaçao gewoond en woont nu alweer 18 jaar in Nederland dus vandaar. Ja we verblijven altijd bij familie al doen we soms wel een paar dagen in een hotel voor een beetje privacy.

Morena bbeach resort is erg mooi Ja, heb er nooit verbleven maar ken het wel.

13. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.606
    4.020
    113
    Vrouw
    @Tuttebella helemaal vergeten te vragen hoe de uitslag was vanmiddag! Zijn jullie wat wijzer geworden?

Rosy90 vindt dit leuk.
  14. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Gaan jullie trouwens ook ovulatietesten gebruiken? Goede/ slechte ervaringen mee? Welk merk heb je gebruikt/ ga je gebruiken?

Ik heb de vorige keer alleen een app gebruikt om mijn cyclus te volgen en heb m'n eisprong gevoeld... Dus ben even nieuwsgierig naar ervaringen haha.

15. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Ik heb helemaal in het begin wel ovutesten gebruikt die van zwanger en kids, zijn top testen. Later wist ik eigenlijk precies wanneer me eisprong was en toen controleerde ik het alleen met de roze van clean bleu. Omdat er nu toch wel wat druk op staat ga ik ze wel gebruiken, ookal zullen we genoeg gaan vrijen ik wil 1000% zeker zijn dat ik hem niet mis hahaha. Daarbij gebruik ik ook de app alleen dat is puur om alles in te noteren en het dan te controleren later.

16. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    @Magnolia29 als we er voor gaan wil ik wel een maandje ovulatie testen gebruiken. Maar op zich weet ik wel een beetje wanneer mijn ovulatie is.

17. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Ik heb net testen besteld om de volgende ronde eens te zoeken naar mijn ei. Heb Op advies van hier inderdaad zwanger en Kids besteld.

18. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    *zucht* Ik heb sinds mijn geschatte eisprong zo'n ontzettend weeïg gevoel in mijn maag. . Daarbij komen alle geuren zo ontzetten heftig binnen dat ik er soms misselijk van wordt :(

En het kan gewoon niets zijn, daarvoor is het te vroeg begonnen hihi

Frustrerend, maar het herinnert me wel meteen ff aan mijn vorige zwschappen waarbij ik 9 en 8 maand misselijk was:rolleyes:

Ach,we hebben het er voor over hè:D;)

19. Neilia

Neilia Niet meer actief

Oh shit.. Ik heb bijgelezen maar heb echt bijna niks onthouden :| vraag me af of die zwangerschapsdementie ooit nog over gaat. Heb er al last van sinds ik zwanger was van C :rolleyes:

Ovulatietesten ga ik de eerste maand niet gebruiken. Daarna kijk ik wel.

Ik heb nog 1 pilstrip. Het liefst stop ik daarna. Maar mijn vriend denkt daar anders over en vind dat ik gewoon nog een nieuwe moet gaan halen..
    Alleen al het idee dat ik voor 1 strip naar de apotheek moet heb ik al geen zin in:roflmao:

20. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Balen dat je je zo voelt nu. Maar misschien is het wel een heel goed teken! En heb je dit keer heel vroeg al kwaaltjes?
    Hopelijk ben je bij een volgende zwangerschap niet zo lang misselijk als de vorige keren.

Deel Deze Pagina