ik om jouw eerste post ook Maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat je jezelf wel eens kunt verliezen. Zeker als je eigenlijk al lang graag een volgend kindje wil en als je er dan eenmaal aan toe kunt geven. @Imona geen zorgen om maken. Schiet je niets mee op.
Ik kreeg geen meldingen meer.. vond her al zo stil Spannend!! @Langmuts ik ga weer keihard voor je duimen. Ga zo even de rest bijlezen.
NOD-LIJST Roosie91 - 27 jaar - derde kindje - ronde 00 - NOD 05-02 Mississippi - 32 jaar - vierde kindje - ronde 02 - NOD 07-02 Lotion - 27 jaar - derde kindje - ronde 03 - NOD 11-02 Leen31 - 31 jaar - eerste kindje - ronde 02 - NOD 13-02 Nimm - 27 jaar - tweede kindje- ronde 02 - NOD 14-02 Langmuts - 30+ jaar - derde kindje - ronde 05 - NOD 19-02 Lauri88 - 30 jaar - vierde kindje - vanaf maart 2019. Tuttebelleke - 32 jaar - tweede kindje - vanaf juli 2019. Orchid24 - 24 jaar - eerste kindje - vanaf 2019. Zwangerlijstje: Brinsa - 26 jaar- 1e kindje - uitgerekend 5 september 2019 Lauren5 - 29 jaar - 5e kindje - uitgerekend 10 september 2019 Magnolia29 - 32 jaar - 2e kindje - uitgerekend 5 oktober 2019 Imona - 25 jaar - tweede kindje - uitgerekend?? Afspraaklijstje: 18 februari - Brinsa - intake & termijnecho 22 februari - Lauren5 - termijnecho 25 februari - Magnolia29 - intake & eerste echo
Als we er nou gewoon voor zorgen dat er niemand meer onder mij komt te staan.. Behalve natuurlijk in het roze lijstje
27 februari 1e echo. Heel spannend. Heb al eens een missed abortion gehad. Dus hoop dat alles goed zit. Heb ook helemaal totaal geen kwaaltjes. Op wat gevoeliger borsten na. Oh ja. En misselijk nu maar dat is van de spanning.
@Imona Ik zou deze keer graag in bad willen bevallen. Verder een geboortefograaf erbij. Mijn vriend heeft de sd kaart met de foto's van N zijn geboorte per ongeluk door midden gebroken Ik hoop in elk geval niet weer ingeleid te worden. Al is dat me vorige keer echt mee gevallen, appeltje eitje zelfs. Maar ik zou zo graag een spontane bevalling willen mee maken .
Oh precies dit! Hoop zo dat inleiden niet nodig is, vond het echt verschrikkelijk de vorige keer. Sowieso was m'n bevalling nogal horror, dus ik hoop op een betere (snellere) bevalling dit keer
Mijn eerste was ook een inleiding. Echt hel! De 2e weer een inleiding en die ging bijna 2x zo snel en was zo ontspannen. Mijn vriend is gaan netflixen want hij verveelde zich
Ja net als ik. Totaal in shock.. meteen dingen bedenken die geregeld moeten worden. Babykamer. Sparen. Haha. Maar ook wel nuchter. Eerst de 1e echo afwachten.