Haha nee. Maar komt ook omdat ik niks voel. Hoor wel mn darmen tekeer gaan. Maar ik heb ook gewoon trek nu. Naja. Mijn lijf heeft trek. Ok heb geen trek.. krijg geen hap door mijn keel..
@Brinsa Snap ik volkomen! En ik vind het niet eens een slecht idee om een 'simpel' baantje te zoeken tot na je verlof en dan verder te kijken. En beter voor jullie inkomen denk ik dan de 70% ww
Oh @Brinsa waar je wel even naar moet kijken is of je inkomen achter de kassa wel meer gaat zijn dan de 70 % ww ik heb namelijk de indruk dat je nu een goed inkomen hebt, en achter de kassa gaat dat vast een stuk minder zin
Ja toch wel he. Dacht dat ie bijna niet te zien zou zijn na uploaden. Dankje! Hopelijk donderdag een duidelijkere streep.
Als je nagaat dat sommige testen hier op zp worden bewerkt om te laten zien. Doet je test het heel goed
Ja volgens mij bewerken ze op allerlei manieren Ik hoop dat ik over een week ook zo'n test krijg hihi. Inderdaad mooie test voor 8dpo
Ik zie hem ook. Zal duimen voor je! Vannacht echt weinig geslapen. Lukte gewoon niet. Voel me nogal opgeblazen ook. Haha. Net mezelf gedwongen om te eten want door dat opgeblazen gevoel heb ik echt geen trek gewoon..
Wooeee wat een leuke berichten allemaal hier! Gefeliciteerd @Lotion ! Fijn dat het mooi oploopt @Imona ! Jouw bericht is wat minder @Brinsa maar even een baantje zonder verantwoordelijkheden klinkt best logisch hoor, ik snap het wel in ieder geval.