De complete kerstmutsen deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tuttebella, 29 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hier begint het eigenlijk nu pas een beetje te landen. Ik ben dan ook zo extreem overdreven vrolijk vandaag. Denk dat ik maar binnenshuis blijf.. Want dit gaat echt opvallen hahah.

Brinsa, Tuttebelleke en Langmuts vinden dit leuk.
  2. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    @Roosie91 wat jammer maar wel heel begrijpelijk.

@Lotion wat een superleuk idee. En je test loopt mooi op.

@Langmuts dit klinkt een beetje als pms. Misschien een idee om en keer te prikken op progesteron, denk dat die bij jou heel hoog is.

@Tuttebelleke wat leuk zeg al die voorbereidingen. Geniet er maar lekker van. Had je nou al een jurk?

Hier gewoon 10 weken vandaag! Zo onwerkelijk maar ook zo blij. Nog steeds zo raar als ik de banner zie dat die gewoon van mij is:p.We gaan in iedergeval de goede kant op. Nog 2 weken en ik kan het eindelijk bekend maken :D. Ben ook zo ongeduldig naar wat het geslacht gaat zijn haha:roflmao:

Magnolia29, Imona en Rosy90 vinden dit leuk.
  3. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    @Brinsa daar noem je wat! Ik ben wezen googlen, en het lijkt er inderdaad erg op.. (magnesium tekort herken ik sowieso wel, ik heb meer van die vage klachten dus daar ben ik al weer mee begonnen)

Pms en zwanger worden geeft geen problemen begreep ik zo snel?
    Iemand ervaring met pms?

Ik Google verder, en bestel dan maar een magnesium combi vitamine (met calcium en zink geloof ik) om naast mijn prenatal nutrients te gebruiken ..

Verder nog tips

4. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    Nee het kan geen kwaad. Progesteron heb je juist nodig voor een goede innesteling.
    Ik slik zelf van solgar de magnesium calcium en zink. Slik je toevallig ook vitamine d?

5. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Ik slik van solgar de prenatal nutrients (en om de dag slik ik daar 1 ipv 2 van, die ik aanvul met foliumzuur van solgar)
    Dan slik ik nog vitamine d3 druppels (weet het merk zo even niet meer, maar vrij hoge dosering) edit: van vitaminstore eigen merk
    En ongeveer 1x per week en voetenbadje met magnesium kristallen van zechsal.
    Nu sinds een week ook vitamine c1000 bruistablet ivm de dreigende blaasontsteking (action merk omdat ik die nog had)

De magnesium combi van solgar wilde ik inderdaad bestellen. Die is prima icm de prenatal nutrients toch? (dan doe ik mijn magnesium badje gewoon een enkele keer)

Brinsa vindt dit leuk.
  6. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    Ja die is goed en ook helemaal noet duur. Je hebt namelijk ook calcium nodig om de vitamine d3 op te kunnen nemen dus zou er zo gauw mogelijk mee beginnen. Ik heb tot ik zwanger was de prenatal gewoon 1 pil per dag geslikt. Je bouwt totdat je zwanger bent al genoeg op. Zodra ik zwanger was deed ik 2 pillen per dag. Maar goed dat je ook d3 neemt want die is ook erg belangrijk voor het zwanger worden en je toekomstige kindje.

Langmuts vindt dit leuk.
  7. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    #2247 Langmuts, 7 feb 2019
    Laatst bewerkt: 7 feb 2019
    Dank voor je meedenken! De magnesium combi is besteld! :thumup:

Zou jij doorgaan met vitamine c1000? (tijdens urine problemen neem ik hem sowieso)
    )

Brinsa vindt dit leuk.
  8. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    Je zou er mee door kunnen gaan. Maar ik zou proberen of een natuurlijk vitamine c supplement te nemen of extra het uit voeding te halen. Er zijn genoeg producten waar je makkelijk vitamine c uit kan halen. En dan het supplement slikken tijdens problemen en verder zou je als je gezond en gevarieerd eet genoeg vitamine c binnen moeten krijgen. En hoeft het niet persee.

Het ding van de goedkope synthetische vitamine c is dat je het grootste gedeelte gewoon uitplast en je het dus bijna voor niks aal het slikken bent.

Langmuts vindt dit leuk.
  9. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Ja deze van action hoef ik sowieso niet weer te hebben, maar dan ga ik lekker (oa) aan de paprika ;)

En een visolie, is dat nog nodig? (heb al zoveel:oops:)

Brinsa vindt dit leuk.
  10. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    Hoeft nu nog niet persee. Het belangrijkste is dat vanaf het tweede trimester van je kindje. Ik heb het wel vanaf het begin geslik( al daarvoor eigenlijk) maar dat is ook omdat ik zelf vaak last van me ogen/zicht heb. Wat je eventueel kan doen is wat chiazaad toevoegen aan je eetpatroon. Dat zit ook vol met omega 3 en bevat in tegenstelling tot visolie supplementen geen gifstoffen die vanuit de zee helaas toch in kleine hoeveelheden meekomen in de pillen. Ik ben dan ook eigenlijk voorstander van een vegan omega supplement. Deze zijn goed https://www.testa-omega3.com/nl/ Dan heb je toch Je dha en EPA dosis binnen. Maar zoals ik al zei daar kan je eventueel ook pas het tweede trimester mee beginnen als je het nu teveel vind worden:)

Langmuts vindt dit leuk.
  11. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    @Langmuts oh en nog even over de vitamine c. Als je een 1 kiwi per dag eet, en dan het liefst een gele zit je al aan de aanbevolen dosis per dag;)

12. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Mijn dank is groot voor al je hulp!!:thumup::thumup::thumup:❤️
    Ik ga eerst de chiazaad weer wat meer gebruiken, en zie dan later wel wat ik dan ga doen..

Brinsa vindt dit leuk.
  13. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Hihi helaas lust ik geen kiwi:D

Brinsa vindt dit leuk.
  14. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    Geen dank:D

Haha oh dat is jammer. Maar hetvzitbin genoeg andere fruit en (groene) groente:thumup:

Langmuts vindt dit leuk.
  15. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik ben zo zenuwachtig :roflmao:
    Mijn vriend is thuis en ga het hem nu al geven..
    Mijn hart gaat echt tekeer :roflmao::roflmao:
    Ben zo benieuwd naar zijn reactie.
    Procenten zijn iets teveel maar vond 7,5 zo gek staan :p
    Bekijk bijlage 606453 Bekijk bijlage 606454

Tuttebelleke, Rosy90, Imona en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    Veel plezier. En super leuk. Waar heb je dat rompertje gekocht?

Neilia vindt dit leuk.
  17. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Oh laat je weten wat zijn reactie was!

Neilia vindt dit leuk.
  18. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    @Lotion leuk zeg!! Ik snap de spanning, dus geef maar gauw ;)

Neilia vindt dit leuk.
  19. Neilia

Neilia Niet meer actief

Hema!

Zijn reactie: meen je dit echt? Hij was echt verbaasd :p
    En ik kreeg daarna een hele dikke knuffel :D

Tuttebelleke, Imona, Brinsa en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Aaahhh❤️

Deel Deze Pagina