Enige pluspuntje dan tot zo ver Hier verder wel goed, alleen mega humeurig en moe. En aan het aftellen tot onze eerste echo! Heb er zin in, ben benieuwd hoe het trommeltje er uit ziet en of we een kloppend hartje zien natuurlijk ❤
Ja spannend he. Nog 2,5 ongeveer toch? Ik kan ook niet wachten hoor tot de termijn echo. Hoop zo dat alles nog goed is.
Ja klopt, maandag over 2 weken is het zo ver! Snap dat je niet kunt wachten haha, het is ook zo leuk om alles via een echo te bekijken! En tuurlijk zit het goed, daar gaan we van uit!
@Brinsa wat balen dat je nog zo misselijk bent. Hopelijk gaat het zoals bij de meeste na 14 weken beter @Magnolia29 spannend! Nog maar 2.5 week. Als is dat op dit moment net 2.5 maand Terwijl ik dit bericht typ krijg ik ineens een nl alert dat we onze ramen moeten sluiten ivm giftige stoffen.. schrok me verrot wat een herrie man Hij is nu echt goed duidelijk Ga morgen niet testen.. denk ik Bekijk bijlage 606626
Zo fijn he! Ik ga maandag bellen. Ga mijn vorige vk praktijk bellen en hopelijk kan ik daar terecht. We zijn verhuisd en eigenlijk werken ze hier niet. Maar er staat op de site dat je in dat geval altijd kan bellen om te kijken wat er mogelijk is.
Mooie knaller hoor @Lotion Ik kreeg net ook een nood bericht dat we een gasgeur kunnen ruiken maar dat het niet schadelijk is.
Schrok me rot. Was nog even lekker aan het uitslapen en had express me geluid uit gezet. Gaat er alsnog een keihard alarm af
Ik zat even op zp te scrollen toen die af ging. Mijn hart zat ergens tegen het plafond Heb mijn vriend ook gelijk gewaarschuwd toen die wakker werd om niet gelijk zijn telefoon aan te zetten.
Oh wauw. Ik weet niet hoe ver ik er eigenlijk vanaf woon. Maar ben nog niet buiten geweest. Komt natuurlijk ook door de stevige wind dat het zich zo erg verplaatst.
Ik maar 16km en hier stonk het echt vreselijk! @Imona he gats. Ik werd vandaag ineens elke keer in de auto wagenziek
Pms.. Oestrogeendominantie.. Mijn laatste maanden beginnen steeds meer op hun plek te vallen.. Ik ga toch nog maar vitamine c bij halen en twijfel nog over b6. Iemand ervaring met oestrogeendominantie?
Ik heb in het eerste jaar na het stoppen met de pil heel erg last van gehad. Ook de laatste 2 rondes voordat ik zwanger werdt. Ik zou ten eerste heel erg oppassen met b6. Als je daar teveel van binnenkrijgt kan je nare bijwerkingen krijgen. Verder pas heel erg op met Soya producten of producten waar Soya inzit. Soya zorgt er namelijk voor dat je meer oestrogeen gaan aanmaken. Wat je wel kan doen is je vitamine b uit voeding halen. Zoals bijv veel bladgroenten eten of noten. Verder kan je na je eisprong eens je hormonen laten prikken kijken hoe de verhoudingen zijn. En als laatste tip. Is dan wel nog een pilletje erbij maar dat heeft bij mij de laatste ronde en ook al eerder veel veranderd aan mijn cyclus en dat is maca. Die brengt je hormoon huishouding in balans als deze uit balans is namelijk. Mocht je nog meer vragen hebben dan hoor ik het