Vandaag een 5x5 ikea expedit /kallax kast in elkaar gezet.. Manmanman wat een drama Maar hij staat! Moet eerlijk toegeven dat dat zware tillen niet tof was voor mijn (onder)buik nog nooit meegemaakt! meestal geeft mijn rug het op hihi Maar wij hebben weer veel opbergruimte in elk geval
Jaaa ik hou van die kasten! Sowieso fan van ikea, komen vrij veel spullen in ons huis vandaan Lees net dat je getest hebt, balen dar hij wit was maar zegt idd nog vrij weinig! Afwachten maar...
11dpo en vanmiddag wat roze verlies Zou mijn menstruatie nou zo vroeg gaan beginnen dan? Hoeft eigenlijk pas maandag of dinsdag te komen En ja, ik weet dat het ook een innestelingsbloeding kan zijn, maar daar geloof ik even niet zo hard meer in
❤️❤️❤️❤️❤️❤️ NOD-LIJST Mississippi - 32 jaar - vierde kindje - ronde 02 - NOD 07-02 Leen31 - 31 jaar - eerste kindje - ronde 02 - NOD 13-02 Nimm - 27 jaar - tweede kindje- ronde 02 - NOD 14-02 Langmuts - 30+ jaar - derde kindje - ronde 05 - NOD 19-02 Lauri88 - 30 jaar - vierde kindje - vanaf maart 2019. Tuttebelleke - 32 jaar - tweede kindje - vanaf juli 2019. Orchid24 - 24 jaar - eerste kindje - vanaf 2019. Zwangerlijstje: Brinsa - 26 jaar- 1e kindje - uitgerekend 5 september Lauren5 - 29 jaar - 5e kindje - uitgerekend 10 september Magnolia29 - 32 jaar - 2e kindje - uitgerekend 5 oktober Imona - 25 jaar - 2e kindje - uitgerekend 13 oktober Lotion - 27 Jaar - 3e kindje - uitgerekend 21 oktober Afspraaklijstje: 18 februari - Brinsa - intake & termijnecho 22 februari - Lauren5 - termijnecho 25 februari - Magnolia29 - intake & eerste echo 27 februari - Imona - 1e echo 3 maart - Imona - intake 6 maart - Lotion - 1e Echo 27 maart - Lotion - termijnecho 16 april - Lotion - intake ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Herkenbaar ik had dit precies hetzelfde! ook eerst roze verlies en daarna veel helderrood bloed. Toen wist ik dat het mijn menstruatie was...Even balen, maar ga weer met volle moed voor ronde 3! Hoe is het nu nog steeds roze verlies?
Echt vreemd hoor, je lichaam laat echt veel wisselende signalen zien. Om gek van te worden lijkt me.. als het dan toch niet raak is, laat het dan maar flink doorbreken... Of zou het nog een late innesteling kunnen zijn...?
Ik heb werkelijk geen idee maar inderdaad om gek van te worden Rest me niets anders dan afwachten vrees ik
Slopend he. Dat wachten en al die verschillende signalen.. wel? Niet? Ellende. Ik heb gister iets heel leuks gedaan! Een nieuwe auto gekocht voor mezelf! Mijn man heeft een mooie ford focus station. En ik doe het al jaren met een oude afgetrapte doorgeroestte Volkswagen golf. Een 3-deurs. Niet handig. Zeker niet straks met 2 kinderen. Dus we zeiden tegen elkaar: als je een ander autootje wilt. Moet je het nu doen. Dus dat hebben we gedaan. Een super leuke Hyundai i10. 5 deurs. Echt zo'n leuk schattig autootje. Kan he. Als het goed is donderdag ophalen. Zo blij mee! Eindelijk eens een mooie goede auto voor mij ipv mijn man alle mooie auto's en ik de afgetapte pre-historie auto voor "erbij". Mijn week kan niet meer stuk!
En vandaag nog steeds niets, behalve buikpijn (menstruatieachtig?) en toch weer wat gevoelige boobs Schiet mij maar lek, ik weet niet meer wat ik moet denken
Ik durf vooral niet Moet daar echt altijd even mijn moment voor pakken Oh en de misselijkheid vanmorgen was ik nog vergeten realiseer ik me ineens nu ik mijn koffie drink Het lijkt er ineens weer heel erg op, maar dat leek het vorige maand ook die maand heeft mij echt onzeker gemaakt
Hahaha! Na vorige maand kan ik het wel begrijpen. Dat was echt shit. Ik denk dat iedereen wel met trillende handjes test hoor. Je hebt toch hoop dat het raak is. Misselijkheid is wel een goed teken