Nee als t goed is niet. Moet geduld hebben tot de 22e. We gaan nog wel een extra pret echo doen met 15 of 16 weken voor het geslacht. Vind anders de tijd tussen termijn echo en 20 weken echo zo lang. En wil gewoon snel weten wat het wordt
De pijn die je hebt is in iedergeval een goed teken! Wat je schrijft over je mam herken ik zo erg. Ik heb dat de ronde voor dat ik zwanger werdt ook heel erg gehad. Hij voel toen ook meteen in slaap en als ik hem aanraakte duwde hij me weg want hij was te moe. Jeetje wat was is chagrijnig. Zat me zo erg op te vreten dat ik niet kon slapen en zelfs kwaad uit bed ben gegaan en beneden ben gaan zitten. Hahaha erg he maar ik wijt het aan de ei-hormonen. Het is alleen jammer dat jij niet kan aangeven dat je eitje op het springen staat vanwege het presteren. Mijn vriend wist overigens wel dat ik in me dagen zat maar volgens hem ben je 3 dagen vruchtbaar dus een dag later kon ook gewoon Hopelijk heb je vanavond meer geluk en anders zou ik hem gewoon al verleiden voordat jullie naar bed gaan
Fijn dat je jouw verhaal ook even deelt @Brinsa voel ik me toch iets minder een weirdo Ik denk inderdaad de wens in combinatie met de hormonen We zullen zien wat de avond brengt
❤️❤️❤️❤️❤️❤️ NOD-LIJST Leen31 - 31 jaar - eerste kindje - ronde 02 - NOD 07-03 Langmuts - 30+ jaar - derde kindje - ronde 05 - NOD 18-03 Mississippi - 32 jaar - vierde kindje - ronde 02 - NOD ?? Nimm - 27 jaar - tweede kindje- cyclus afwachten door BV Lauri88 - 30 jaar - vierde kindje - vanaf maart 2019. Tuttebelleke - 32 jaar - tweede kindje - vanaf juli 2019. Orchid24 - 24 jaar - eerste kindje - vanaf april 2019. Zwangerlijstje: Brinsa - 26 jaar- 1e kindje - uitgerekend 2 september Lauren5 - 29 jaar - 5e kindje - uitgerekend 10 september Magnolia29 - 32 jaar - 2e kindje - uitgerekend 5 oktober Imona - 25 jaar - 2e kindje - uitgerekend 13 oktober Lotion - 27 Jaar - 3e kindje - uitgerekend 21 oktober Afspraaklijstje: 3 maart - Imona - intake 6 maart - Lotion - 1e Echo 18 maart - Brinsa - afspraak vk. 18 maart - Magnolia29 - termijnecho 21 maart - Brinsa - geslachtsbepaling 27 maart - Lotion - termijnecho 11 april - Brinsa - 20 weken echo 16 april - Lotion - intake ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Ja gaat ineens snel hè?! Vind ik zelf ook haha. Voel me goed, sinds deze week niet meer misselijk gelukkig. Wel snel buiten adem en duizelig, maar had ik bij dochter ook. Nog 2 weken wachten, dan de termijn echo. Ben benieuwd of m'n berekening een beetje klopt.
@Lotion ik lees net je verhaal over de tweede holte! Wat bijzonder, maar tegelijkertijd ook dubbel.. Jeetje zeg .. Maakt de volgende echo toch wel weer wat spannend denk ik .
Ja die 2e holte blijft wel spannend. Maar ik ga er vanuit dat die bij de volgende echo verdwenen is.. dat verwacht de vk ook ondanks dat ze er geen goed beeld van had.