De complete kerstmutsen deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tuttebella, 29 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Heb al twee jongens ;)

Magnolia29 en Brinsa vinden dit leuk.
  2. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Oh ik herken dat wel.. Maar ik ben blijkbaar te verslaafd aan zp om echt afstand te nemen:rolleyes::p

Magnolia29 vindt dit leuk.
  3. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Oh ik zit op CD 22.. Typfoutje :D

4. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
    NOD-LIJST

Leen31 - 31 jaar - eerste kindje - ronde 02 - NOD 07-03
    Langmuts - 30+ jaar - derde kindje - ronde 05 - NOD 18-03
    Mississippi - 32 jaar - vierde kindje - ronde 02 - NOD ??

Nimm - 27 jaar - tweede kindje- cyclus afwachten door BV
    Lauri88 - 30 jaar - vierde kindje - vanaf maart 2019.
    Tuttebelleke - 32 jaar - tweede kindje - vanaf juli 2019.
    Orchid24 - 24 jaar - eerste kindje - vanaf april 2019.

Zwangerlijstje:
    Brinsa - 26 jaar- 1e kindje - uitgerekend 2 september
    Lauren5 - 29 jaar - 5e kindje - uitgerekend 10 september
    Magnolia29 - 32 jaar - 2e kindje - uitgerekend 5 oktober
    Imona - 25 jaar - 2e kindje - uitgerekend 13 oktober

Lotion - 27 Jaar - 3e kindje - uitgerekend 21 oktober

Afspraaklijstje:
    18 maart - Brinsa - afspraak vk.
    18 maart - Magnolia29 - termijnecho
    21 maart - Brinsa - geslachtsbepaling
    22 maart - Imona - termijnecho
    27 maart - Lotion - termijnecho

5 april - Imona - afspraak vk
    11 april - Brinsa - 20 weken echo
    16 april - Lotion - intake

❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Langmuts vindt dit leuk.
  5. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.615
    4.029
    113
    Vrouw
    Hoe gaat het hier allemaal dames?

Kom je weer om in de kwaaltjes @Langmuts ?
    Al wat meer rust/duidelijkheid voor jou @Brinsa ?
    Goede vakantie gehad @Magnolia29 ?
    Jij al wat meer rust over wat je wilt @Roosie91 ?
    En verder alle kwaaltjes onder controle @Lauren5 , @Lotion , @Imona ?

Hier komen vandaag de uitnodigingen voor de bruiloft bij de gasten binnen. Dus als je vandaag toevallig een uitnodiging ontvangt, dan kennen we elkaar ;)
    Verder hier alles in orde. Dochter zit al in de 'nee-fase', joechei, joechei, joechei :confused: Hoe lang duurde die bij jullie kindjes?

Rosy90 en Langmuts vinden dit leuk.
  6. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    #2506 Langmuts, 12 mrt 2019
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2019
    Dat zou grappig zijn, als 1 van ons toevallig vandaag een uitnodiging krijgt :roflmao:

En die nee fase. Tis al best lang geleden maar volgens mij was dit zo weer voorbij..

Hier alles goed, voel inderdaad van alles:p, maar geen extreme dingen tot nu toe.. Wel erg moe ineens:|

Ik wil heeeeeel graag testen:D:oops:

Heb met kaneel koekjes in de oven staan, maar realiseer me ineens dat een zwangere voorzichtig moet zijn met kaneel:eek: had daar zooooooon zin in ineens:D 4 theelepels kaneel op 15 koekjes.. Hoeveel zouden jullie hier op een dag van "durven" nemen in mijn geval? ;)
    EDIT: kaneel koekjes geven me na een paar happen al maagzuur, ik blijf er dus vanaf :D

Tuttebelleke en Rosy90 vinden dit leuk.
  7. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    @Tuttebelleke wat lief dat je vraagt!:) Mwah de wens voor een derde is er zeker nog! Maar de oudste gaat nu bijna naar school dus ik ga eerst even kijken hoe dat allemaal loopt voordat ik een ‘keuze’ maak haha.
    Wat leuk dat de uitnodigingen aan komen vandaag, spannend!
    Oei de nee-fase haha. Bij mijn dochter duurde dat niet zo heel lang ik denk een maand of 3 a 4.
    Mijn zoontje is ook nog geen 2 en zit al een aantal maanden in de nee-fase:rolleyes: zou zo maar kunnen dat het altijd NEE blijft bij hem:roflmao:

Tuttebelleke en Langmuts vinden dit leuk.
  8. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    #2508 Langmuts, 12 mrt 2019
    Laatst bewerkt: 12 mrt 2019
    Hier ff korte samenvatting van mijn klachten de laatste 3 dagen (ben nu 8dpo) :

Maagzuur (hardnekkiger dan normaal)
    Winderigheid/ rommelende darmen
    boeren (ik boer NOOIT!)
    Drukkend gevoel in mijn onderbuik links
    Moe met een hoofdletter M ;)
    Vaak naar de wc voor ontlasting (zit normaal meestal verstopt)
    Wisselend gevoelige boobs (maar afgelopen maanden telkens, dus zal wel:|)

En werd vanmorgen wakker met het idee dat het echt raak is deze ronde:rolleyes:

Rosy90 vindt dit leuk.
  9. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    @Tuttebelleke lief dat je het vraagt. Ik heb voor mezelf de beslissing genomen dat ik alleen verder ga. Vind de beslissing ontzettend moeilijk en doet me veel verdriet maar het is beter zo. Beter voor ons allebei. Donderdag komt hik naar mij om nogmaals te praten over alles maar ga hem vertellen dat ik er een punt achter zet. Er is teveel gebeurd/ gezegd en ondanks ik zielsveel van hem hou voelt het gewoon niet meer goed. Mocht hij echt van me houden en mij 1000% willen zoals hij zegt zal de tijd dat alsnog uitwijzen.

Wat leuk dat de kaartjes verstuurd zijn! Zal toch wat zijn zeg als iemand van ons groepje er toevallig 1 krijgt :p

10. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    @Langmuts ik denk dat je je over de kaneel in de koekjes niet echt druk hoeft te maken hoor. Verder wat spannend zeg al die kwaaltjes.
    Wanneer heb je je voorgenomen om te gaan testen op ze vroegst?

Langmuts vindt dit leuk.
  11. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Ik vind het een dapper besluit meis ❤️ en na alle info die je hier hebt geplaatst, denk ik inderdaad dat het de beste keus is. Het zal niet altijd makkelijk worden, maar blijf vooruit kijken ❤️ jij en je kindje verdienen het!

En net wat je zegt ; mocht je man echt voor jullie willen gaan, en jij dan ook nog steeds voor hem, dan vinden jullie elkaar vanzelf terug..

Moet je nu op zoek naar woonruimte, of kun je bij je ouders blijven?

12. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Ik wilde eigenlijk pas zaterdag op zijn vroegst testen, maar je kent me inmiddels ; dat ga ik vast niet volhouden:cool::p:D

Brinsa vindt dit leuk.
  13. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hier gaat het goed. Al 2 dagen zonder enesafene en niet misselijk. Energie komt ook weer beetje terug. Al vanaf vanmorgen 9 uur bezig. Alleen even snel geluncht tussen door. De hele zolder opgeruimd. Was een opeenstapeling van 6 jaar aan rotzooi. En 3x heen en weer gereden naar de kringloop om spullen weg te brengen. Nu nog beetje opruimen in huis. Vamavond kijken bij een kinderwagen en ik denk vroeg mijn bedje in. Zolang ij doorga gaat het. Als ik nu ga zitten is het einde verhaal. Haha.

Langmuts vindt dit leuk.
  14. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Zo en klaar. Nu nog even rustig zitten tot man en zoontje thuis komen..

Nu wel een hele dikke buik hoor. Niet opgezet ofzk. Maar gewoon dik. Maar twijfel haast of dat door de zwangerschap komt. Of door meer te eten. Haha. Maar kan me niet voorstellen dat je in 5 weken er 5 kilo aan kunt eten.. zoveel eet ik nou ook weer niet dat dat lukt hoor..

Langmuts vindt dit leuk.
  15. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    Lief van je.

Ik ga de komende tijd bij me ouders. In iedergeval tot het kindje er is. Daarna ga ik rustig wat zoeken voor mezelf.

Langmuts vindt dit leuk.
  16. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Dikke knuffel voor jou, ik denk dat je de juiste beslissing hebt genomen. @Brinsa

Brinsa vindt dit leuk.
  17. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    Ik denk het ook. Het moet alleen nog echt zo gaan voelen maar dat heeft tijd nodig helaas.

18. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Dat is logisch, houden van gaat ook niet zomaar over. Ik hoop dat je snel wat meer rust gaat krijgen met deze ontzettende, moeilijke keuze.

Brinsa vindt dit leuk.
  19. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.661
    2.575
    113
    Lief dankje♡

Rosy90 vindt dit leuk.
  20. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.615
    4.029
    113
    Vrouw
    @Brinsa een dapper besluit heb je genomen. En inderdaad wat je zelf als zegt, als hij er toch nog voor de volle 100% voor wil gaan, dan zal de tijd dat vanzelf uitwijzen.
    Veel sterkte morgen tijdens het gesprek.

@Langmuts Ik help je hopen dat het deze ronde echt raak is! Vind het alleen zo sneu dat je dat eigenlijk iedere ronde wel gedacht hebt :( Hopelijk is dit de laatste ronde dat die gedachten nodig zijn! Ben benieuwd wanneer je gaat testen.

pfoee @Imona als ik dat allemaal voor 15:30 zou moeten doen, zou ik ook moe zijn! :roflmao:
    Maar fijn dat je je al een paar dagen oke voelt zonder medicatie. En die buik..misschien vocht of darmen?

@Roosie91 Oh dat lijkt me ook wel een spannende periode ja, voor het eerst naar school! Heeft ze al een paar dagen kunnen wennen? Of komt dat ook nog?
    Maar ik begrijp goed dat je dan andere gedachten over een eventuele derde nog makkelijk kan laten rusten, eerst deze nieuwe fase maar eens in :)

Oh en maar een paar maanden 'nee', dat overleven we wel. Een paar weken geleden begon ze voor het eerst te stampvoeten. Ik kon echt m'n lach niet inhouden, dat zag er zó grappig uit :roflmao:

Langmuts vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina