De complete kerstmutsen deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tuttebella, 29 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Haha geweldig!! :roflmao::roflmao:

    Tja ik doe het mezelf elke maand aan hihi:| we zullen zien:p
     
  2. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    @Tuttebelleke Geen uitnodiging gezien! Wel jammer hoor, je had ons ook best kunnen uitnodigen. Soort meeting bij een bruiloft, lijkt me fantastisch! ;):p

    Enne die nee fase.. Ze begon toen ze 1 was en ze is nu 2.5 en 't wordt steeds erger. Dus ehm... Succes...? :roflmao:
     
    Tuttebelleke, Rosy90 en Langmuts vinden dit leuk.
  3. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Bah.. Zijn jullie ook zo klaar met dit herfst weer? Ik heb het al dagen alleen maar koud, koud en koud (door die regen en harde wind waarschijnlijk ) :|

    Lekkere warme douche, kom ik beneden (warm ingepakt) en hupsakee, koud :mad:
    Lekker onder de warme wol, koud:(

    Kom maar op met dat voorjaar!! :cool:


    Hoe gaat het met de misselijkheid meiden? Is het allemaal nog wat te doen?
     
  4. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik heb het ook alleen maar koud hoor. Nu gaat het wel. Maar zit met een vest op de bank met de hond dicht tegen me aan. Lekker kacheltje. Haha.

    Hier misselijk in vlagen. Vannacht een enesafene ingenomen. Had m voor het slapen niet geslikt want voelde me goed. Maar vannacht ineens misselijk en heel onrustig. Dus toch maar ingenomen.

    Verder snel moe. Snel geprikkeld en chagrijnig en snel koud.

    En we zijn al begonnen met de toekomstige babykamer leegmaken en hebben gister een kinderwagen gekocht. Dus baby moet nu echt wel blijven plakken. Haha
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  5. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Oh wat heerlijk om daar al mee bezig te zijn :)

    Wel vervelend dat de misselijkheid nog zo aanhoud :( hopelijk wordt het gauw wat beter!
     
  6. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Yes, zo klaar met dit weer! Ze zijn al 2 weken met onze tuin bezig. Maar door t weer kunnen ze deze week niks doen :(. Dus hopelijk volgende week nieuw terras en graszoden er in, kan ik daarna al m'n verzopen plantjes weer terug poten ;)
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  7. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Oh ja dan is het helemaal vervelend, als je tuin open ligt en ze niets kunnen :(
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  8. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Ik zit net naar jullie banners te kijken, jeetje wat gaat de tijd snel zeg !! ❤️

    Bijna de periode om het van de daken te schreeuwen ;)
    Hebben jullie het al aan veel mensen verteld ? Hebben jullie nog een leuke manier bedacht ?
     
  9. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Hè bah, het ongesteldheidsgevoel komt tevoorschijn :( zal dan toch weer doorzetten vrees ik.. :confused:
     
  10. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Omg wat kan je hoofd je voor de gek houden zeg! !

    Ik was er stellig van overtuigd dat ik bij de oudste twee binnen 3 maand zwanger was .

    Blijkbaar voelde dat toen gewoon erg snel, want ik heb net (met heel veel moeite) mijn oude account berichten hier op zp opgezocht, en wat blijkt?

    Ik was bij de oudste in ronde 7 zwanger en de jongste in ronde 5 :eek::eek:

    Echt serieus .. :eek::eek:

    Vind het heel bizar dat ik dacht dat het beide binnen 3 maand was :oops:

    Maar goed, ben blij het te hebben gevonden, want maak me nu wel iets minder zorgen over nu.. Was stiekem wat ongerust over of het nog wel zou lukken (ja, wat wil je als je denkt veel langer bezig te zijn dan met de andere twee)


    Echt bizar dit:roflmao::roflmao:


    Ik dacht ik wil het hier toch ff melden;) ben helemaal onder de indruk dat ik het blijkbaar zo anders in gedachten had:|
     
  11. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Gevoel is weer weg, en op ontzettende vermoeidheidsklachten na zijn alle vage kwaaltjes weg.. Tegelijkertijd was mijn Action test vanmorgen ook omo wit trouwens.. :|

    Nu wachten tot nod, denk dat ik wel gewoon ongesteld ga worden namelijk.. Waarom ik dat ineens denk? Geen idee hihi, waarschijnlijk door de witte test :p
     
  12. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    @Langmuts wat bijzonder dat je idee dan zo anders was! Goede nieuws is dat het dus sneller voelde dan het was, dat zou hoop moeten geven voor deze ronde! :thumup: Ben heel benieuwd naar je nod straks!

    Moest vandaag tot half 11 werken, dag lesgeven en 's avonds vergadering. Heb net een uurtje geslapen en nu met dochter beneden, ze had gespuugd in bed. Ik kan niet meer mensen, voelt alsof ik een enorme kater heb :(:eek:
     
  13. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    :( heb je niemand om nu even op terug te vallen? Knuff meis ❤️

    En natuurlijk beterschap voor je dochter!

    Hier begon de oudste ook al te klagen over misselijkheid vanmorgen om half 5..heeft daarna ook niet meer geslapen ..
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  14. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.488
    3.858
    113
    Vrouw
    @Magnolia29 :( Hopelijk vandaag een dag dat je lekker rustig aan kunt doen. En hopelijk gaat het ook beter met je kleine meid!
    En een steeds erger wordende nee-fase? :confused: Dat wordt nog gezellig dan! :roflmao:

    @Langmuts Voor jou ook een ' :( 'Lijkt me heel frustrerend als je gedachten de hele tijd van hot naar her gaan.
    Op zich wel prettig dat het de vorige keren ook wat langer duurde dan je in eerste instantie dacht. Maar inderdaad wel bizar dat je je dat dan helemaal verkeerd hebt herinnerd!

    @Imona Oew leuk een nieuwe wagen! Welke heb je gekocht als ik vragen mag? Wij hebben een paar weken terug een buggy gekocht zodat de kinderwagen naar zolder kan, alleen door het prut-weer nog niet heel veel gebruikt :\
    Hadden jullie de wagen van jullie zoontje al weggedaan? Of tijd voor een upgrade?
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  15. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Ja blijkbaar heb ik toch best nog wat "last " van mijn hormonen ;) hihi

    Ach, het zij zo..

    Hoe is het met jou?
     
  16. Imona

    Imona VIP lid

    8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    De wagen van onze zoon hadden we al weg gedaan. Was een rot ding en gebruikten we al zeker een jaar niet meer. We hebben een buggy voor mijn zoon. Die gebruiken we ook amper. Ja als we een dagje weg gaan ofzk. Maar hij kan al een behoorlijk eind lopen. En hij loopt liever dan in de buggy te zitten.

    We hebben de mutsy Nomad EVO. Echt een top ding. Heel licht. Klein op te vouwen. Ideaal! Zat ook meteen een meerijplankje mee. Dus dat is wel fijn.
     
  17. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Eerste bloed (rozeverlies) is gespot :confused:

    Wachten op het doorzetten, en dan op naar ronde 7..
     
  18. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Volgende week gaat ze voor het eerst wennen! Super spannend, maar ze heeft er zelf heel veel zin in, wil ook niet meer naar de peuterspeelzaal toe want dat is voor baby’s haha:roflmao:
    Ja ik kan me nu lekker daarop focussen en straks ook lekker 1 op 1 tijd met m’n lieve zoon:)

    Hihi een paar maanden hou je vast wel vol ja:roflmao:
    Haha dat heb ik ook altijd dan kan ik me lachen niet bedwingen, lijkt me super schattig om te zien hoe ze stamptvoet:D
    Hebben jullie nog leuke reacties gehad op de uitnodigingen?:)
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  19. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    @Brinsa hoe gaat het met je? Naar omstandigheden een goed gesprek gehad? (als je het kwijt wilt hoor)
     
  20. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Oh nee :( Balen, dikke knuffel!
     
    Langmuts vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina