Hier vandaag de termijn echo gjlehad. 1 dag vooruit gezet. Dus uitgerekend op 12 oktober ipv 16. De volgende echo is een Pret echo gepland op 24 april hopen dat ze het geslacht kunnen zien! Zo spannend!
Mooi he vond heg zo bijzonder dat je dat nu al zo mooi kan zien. Nu had ik geluk want eigenlik zou de echo maar 10 minuten duren en 2 foto's inbegrepen. Maar ze liep een half uur uit dus we hebben dik 20 minuten gekeken plus 3d en zo'n 15 foto's meegekregen. En me vader had stiekem gefilmd.
Wat fijn dat de echo goed was! Nog even een maandje volhouden dus. Heb je een gevoel wat het kan zijn?
@Lotion, bijna weer een echo.. Vind je het nu ook extra spannend met de tweede holte in je achterhoofd?
Wat spannend, ben heel benieuwd! Hoop dat alles gewoon goed is en jullie een mooie echo te zien krijgen
Wat lief dat je het vraagt! Ben super moe en druk, dus weinig tijd gehad om mee te lezen en te reageren. We zijn nu op vakantie en wil het daarna wel weer proberen op te pakken. Maar met de baby gaat alles goed. Ze groeit goed! Ik ben super moe, maar verder voel ik mij ook prima. Zijn nu lekker op vakantie, enorm genieten. Het is lekker weer en de meisjes zijn super gezellig en vrolijk. Gister de eerste injectie gezet. Voor het eerst zelf gedaan. Vorig jaar elke week naar het ziekenhuis geweest, maar heb daar simpelweg geen tijd voor momenteel haha. Maar vind het zelf prikken verschrikkelijk, dus wil wel zo vaak mogelijk naar het ziekenhuis gaan denk ik. Vandaag een pakje gekocht en ben er echt verliefd op, zo zoet! Bekijk bijlage 611179 En hoe is het met jou? En de rest?
@Lauren5 No way, weer een meisje?! Echt, ik geloof dat je man dan alleen maar vrouwtjes zaadcellen heeft . Geweldig en wat een leuk pakje, ik hou er van! Zijn jullie al aan het nadenken over namen die passen bij jullie andere dochters?
@Lauren5 wat leuk, nog een meid! ❤️ Wordt vast wel lastig voor een naam; jullie top 4 namen zijn al bezet Waarvoor moet je injecties zetten? Heb ik iets gemist, of ben ik iets vergeten? Lijkt me een behoorlijke opgave.. Maar ik ben dan ook panisch voor naalden Geniet van jullie vakantie
@Magnolia29 Haha ja het is niet te geloven.. Moest wel even slikken hoor, soort droom waar ik afscheid van moest nemen. Had een jongetje ook zó leuk gevonden. Maar ook helemaal gelukkig met m’n vijfde meisje hoor. Zijn al druk aan het nadenken over namen, helaas tot nu toe echt nog niets leuks kunnen vinden, echt een drama! @Langmuts Ik zet injecties proluton om weer een vroeggeboorte te voorkomen Naam kiezen is inderdaad een drama haha. Hoe is het bij jou?