nee dat kan echt niet! Jammer dat het hier zo stil wordt, kan mijn draai nergens op dit forum zo vinden als in dit topic Ik zit weer op het wachtbankje (op het randje weliswaar) geen idee wanneer mijn ei was/is en maar 2 keer geklust
Even een tag voor iedereen om te kijken hoe het met jullie allemaal gaat @Leen31 - 31 jaar - eerste kindje - ronde 02 - NOD 07-03 Langmuts - 30+ jaar - derde kindje - ronde 07 - NOD 13-04 @Mississippi - 32 jaar - vierde kindje - ronde 02 - NOD ?? @Nimm - 27 jaar - tweede kindje- cyclus afwachten door BV @Lauri88 - 30 jaar - vierde kindje - vanaf maart 2019. @Tuttebelleke - 32 jaar - tweede kindje - vanaf juli 2019. @Orchid24 - 24 jaar - eerste kindje - vanaf april 2019. Zwangerlijstje: @Brinsa - 26 jaar- 1e kindje - uitgerekend 2 september @Lauren5 - 29 jaar - 5e kindje - uitgerekend 10 september @Magnolia29 - 32 jaar - 2e kindje - uitgerekend 3 oktober @Imona - 25 jaar - 2e kindje - uitgerekend 13 oktober @Lotion - 27 Jaar - 3e kindje - uitgerekend 18 oktober En @Roosie91 natuurlijk Ben ik nog iemand vergeten die niet op de lijst stond?
Al 5 zwangeren zie ik, wat leuk! Gefeliciteerd!! Ik zit in de ziektewet, maar verder gaat het goed! Druk bezig met de bruiloft, ben deze week ongesteld geworden en dat betekent dat na mijn menstruatie ronde 01 dan eindelijk gaat beginnen Sorry heb een tijd niet meegekletst, had even op een wat lager pitje gezet. Hoe is het met jullie allemaal?
Tja ook dat is wat ingewikkeld nu ik laat hem maar op 13 april staan, dat is CD 27 ( mijn cyclussen wisselen tussen de 27 en 30 dagen)
ja heel erg spannend! 20 april, dus dat gaat nu ook echt hard! Kijk er erg naar uit! Ik verwacht mijn eisprong ook rond die tijd, dus hopelijk denk ik eraan om goed te testen. Ik voel mijn eisprong niet echt en wij doen via inseminatie, dus moet er echt even tijd voor gaan maken tussen de bruiloftdrukte Hoe is het met jou?
Goed hoor, we proberen even wat minder berust bezig te zijn nu, geen ovulatietesten, alleen seks als ml begint (als ik begin denkt hij meteen dat het de gunstige tijd is ) En dan zien we wel wat de tijd ons brengt
Is misschien wel fijn inderdaad, het wat meer loslaten. Begint je man wel regelmatig zelf? Hoop voor jullie snel een positieve test!
Ik leef ook nog! Krijg elke keer geen meldingen zo raar @Langmuts je zit weer! Spannend @Orchid24 wat leuk dat je gaat trouwen! Hier gaat alles goed. Nog steeds ontzettend moe maar dat is ook het enige. Heb smorgens echt het gevoel alsof er een vrachtwagen over mijn hoofd is gereden. Heb geloof ik voor het eerst ook last van de verandering van tijd. Gisteren op mijn werk verteld dat ik zwanger ben. Er gaan er 6 weg en er is er nog 1 zwanger dus was even bang voor de reacties maar iedereen was blij voor me
Vervelend dat je zo moe bent! Fijn dat de reacties op je werk toch wel leuk waren! Altijd leuk om zulk nieuws te krijgen, hoeveel mensen er ook weggaan!
Hoi ladies! Gefeliciteerd alle zwangeren! wat leuk! Hier staat het even op een laag pitje, zijn druk bezig met verkopen vh huis, studie, werk, de meiden... hoofd stroomt even over momenteel. Schuiven alles dus even voor ons uit, denk na de zomer pas echt weer proberen zwanger te worden. Fijne zwangerschap allemaal!
Slim om iedereen te taggen @Langmuts , meteen weer wat levendiger zo Nu weer ongeduldig wiebelen op het wachtbankje. Hopelijk nemen je gedachten geen loopje met je en kun je rustig wachten tot de 13e! Oh en ik sport liever 's avonds al zou sporten op zaterdagavond ook niet zo'n feest worden denk ik. Het gaat in ieder geval waarschijnlijk volgende week van start, maar wel op de zaterdagochtend @Orchid24 20 april is al bijna! Leuk zeg! Kan me voorstellen dat je er erg veel zin in hebt. En spannend zo'n inseminatie. Een spuitje inbrengen lukt wel? Geen idee hoe groot die dingen zijn. @Lotion moe zijn is wel balen. Heb je wel tijd om je rust te pakken met je twee kinders? Wel fijn dat het beter weer is, dan kunnen ze misschien lekker naar buiten en hoef je ze zelf wat minder bezig te houden. Willen jullie eigenlijk weten wat het wordt? @Mississippi Drukke bedoening dus. Ook wel spannend om je huis te verkopen, al is het er wel een goede tijd voor. Hebben jullie al een nieuw huis gekocht of op het oog? Hier weinig nieuws eigenlijk. M'n dochter was van de week op d'r snufferd gevallen in de tuin. Van een verhoging zo op haar gezichtje op de stenen. Er liep een hele schaaf over haar neus en voorhoofd Het trekt gelukkig snel weer weg, maar wel ontzettend sneu. Zal vast nog veel vaker voorkomen, maar toch.
@Tuttebelleke ze slapen smiddags allebei nog D) dus dan heb ik even rust. We willen het geslacht niet weten.. Ben dit keer wel nieuwsgieriger als de vorige keren. Ach wat sneu van je dochter! Ik heb zo een stuntpiloot die wekelijks een tand door zijn lip heeft
@Lotion Doet C nog steeds een slaapje? Oh, ik hoop dat onze dochter ook met 3,5 nog lekker slaapt 's middags. Heeeerlijk! Ik denk echt niet dat ik zou kunnen wachten met het geslacht weten. Veel te nieuwsgierig voor! Arme stuntpilootjes! Je zou toch denken dat ze er lering uit trekken, he?
Even gauw hoor! Lief dat ik ook getagd werd Hier super druk, afscheid en trakteren op de peuterspeelzaal, beginnen op school. Zoon nog even naar de kapper gedaan. Verjaardag, visite ennn last but not least: ze heeft de waterpokken! Dus helemaal onder de vlekken ze vind het helemaal niet leuk en heeft veel kriebels bah! Voor nu ben ik ook echt even niet bezig met zwanger worden. Het is even goed zo! De wens is er nog hoor en er komt vast nog wel een kindje maar dat getob over wanneer enzo dat staat nu echt op een mini pitje
Ja gelukkig wel even een rust moment voor mij. Op het kdv en bij mijn moeder slaapt ze overigens niet. Wij wisten het de vorige keren ook niet en hoewel ik heel nieuwsgierig ben vind ik het zo'n mooi moment bij de bevalling. Ja dat gestunt is wat hoor en 2 tellen later doen ze weer precies hetzelfde Ik heb regelmatig een hartverzakking.
Klinkt erg druk! Snap ik dat het zwanger worden dan even vooruit geschoven word! Veel succes met jullie huis verkopen!
Zo sneu van je dochtertje.. Nooit leuk om te zien.. maar gaat gelukkig wel weer over! Ja gaat echt hard nu, nog maar 18 dagen maar ja kijk er echt naar uit! Ja vind wel spannend, heb via ander topic en priveberichten contact gehad met mensen die zelfinseminatie al geprobeerd hebben dus zo wat tips gekregen. Dus dat is fijn! Denk dat spuitje wel moet lukken, ik heb ook van die pelottes (staafjes) die ik moet inbrengen voor therapie. En daar ben ik al best ver mee, dus dan moet een klein spuitje ook wel lukken!