De complete kerstmutsen deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tuttebella, 29 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Ooh ik zou ook wel willen mee schrijven:) maar hier is ook nog niks zeker, wanneer we zouden willen beginnen. Ik zou alleen geen april baby meer willen:oops: maar nu graag een herfst/winter baby:oops: maar goed dat heb je natuurlijk niet voor het zeggen wanneer het raak is!:)
    Voor nu wil ik wel mee kletsen maar het zou zo maar kunnen dat we het nog even uitstellen tot januari 2020.
     
  2. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    @Tuttebella, C is momenteel echt een terrorpeuter. Grote mond, niet luisteren en uitdagen. Maar het is verder een heel rustig en bang aangelegd meisje.
    Ze vind heel veel dingen eng en heeft soms echt een flinke duw nodig voor ze iets wilt proberen.
    N daarentegen moet je 9 vd 10 keer tegen houden want die is nergens bang voor :rolleyes:

    Lijstje vind ik prima!

    @Evin, welkom!
    Leuk een eerste kindje!
    Carrière en kinderen zijn echt te combineren hoor, soms is het gewoon wat passen en meten maar ik ken er genoeg die het ook doen dus dat komt vast wel goed ;)
     
  3. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    @Evin Wat leuk! Ik ben pas net de werkvloer op, twee jaar terug afgestudeerd, maar vind mijn carrière ook heel belangrijk en werk vier dagen per week. Ik vind het prima te combineren met kinderen. Wat voor soort werk doe je?

    @Roosie91 Gezellig! Welke van je twee is uit april en waarom beviel dat niet?:D Hier drie herfst/winterkindjes (sept/dec/feb) en I. kwam in de zomer en vond dat zo relaxt!

    @Lotion Haha dat terror herken ik wel, vooral van N het afgelopen jaar, die was zo toe aan school! Echt een verschrikking. Gelukkig is het nu een heel ander kind.

    I. mocht vanochtend weer mee uit het ziekenhuis, gelukkig. Helaas wel weer met sonde, maar ga daar zo snel mogelijk mee afbouwen.
    Ben nog tot woensdag vrij en moet donderdag weer werken, dus ga morgen lekker een dagje bijslapen :D
     
    Troeeeelaa vindt dit leuk.
  4. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    #24 Tuttebella, 1 okt 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 okt 2018
    Zwanger worden in 2019



    Tuttebella - 28 jaar - vijfde kindje - vanaf december 2018.
    Missisippi - 00 jaar - vierde kindje - vanaf januari 2019.
    Lotion - 00 jaar - derde kindje - vanaf januari 2019.
    Troeeeelaa - 00 jaar - tweede kindje - vanaf februari 2019.
    Evin - 36 jaar - eerste kindje - vanaf 2019.
    Roosie91 - 00 jaar - derde kindje - vanaf 2019.

     
    Troeeeelaa vindt dit leuk.
  5. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Zwanger worden in 2019



    Tuttebella - 28 jaar - vijfde kindje - vanaf december 2018.
    Missisippi - 00 jaar - vierde kindje - vanaf januari 2019.
    Lotion - 27 jaar - derde kindje - vanaf januari 2019.
    Troeeeelaa - 00 jaar - tweede kindje - vanaf februari 2019.
    Evin - 36 jaar - eerste kindje - vanaf 2019.
    Roosie91 - 00 jaar - derde kindje - vanaf 2019.

     
  6. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    @Tuttebella
    Wat fijn dat I weer thuis is!
    Lekker uitrusten morgen:D
     
  7. Troeeeelaa

    Troeeeelaa Actief lid

    15 jul 2018
    407
    456
    63
    Vrouw
    @Tuttebella wat fijn dat ze weer thuis is! Lekker bijtanken nu.
     
  8. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    @Tuttebella wat fijn dat I weer thuis is! Zal wel weer wat meer rust brengen of niet?:)
    Ze zijn allebei van april:p vandaar dat ik nu een ander seizoen wel leuk zou vinden haha! Hoe is het om een herfst/winter baby te hebben?
     
  9. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Zwanger worden in 2019



    Tuttebella - 28 jaar - vijfde kindje - vanaf december 2018.
    Missisippi - 00 jaar - vierde kindje - vanaf januari 2019.
    Lotion - 27 jaar - derde kindje - vanaf januari 2019.
    Troeeeelaa - 00 jaar - tweede kindje - vanaf februari 2019.
    Evin - 36 jaar - eerste kindje - vanaf 2019.
    Roosie91 - 27 jaar - derde kindje - vanaf 2019.

     
  10. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Hallooo meiden.
    Mag ik hier ook mee schrijven?
    Wij gaan binnenkort waarschijnlijk starten voor onze derde spruit ♥

    Ml heeft nog wat twijfels, vandaar dat ik zeg waarschijnlijk. Maar eigenlijk weet ik wel zeker dat hij diep van binnen wel wil ;)

    Iets met mannen en praktische zaken hihi
     
  11. Lauri88

    Lauri88 Lid

    25 sep 2018
    45
    38
    18
    Vrouw
    Ik wil ook graag meeschrijven als dat mag hoewel wij nog steeds twijfelen. We hebben 3 kindjes van 9, 6 en bijna 5 dus die zitten allemaal op school. Ik ben vooral degene die twijfelt, mijn man wilde 2 jaar geleden al een vierde.

    Als we er voor gaan dan vanaf half december pas want ik wil niet in de zomer uitgerekend zijn. We willen in juli nog op vakantie naar Schotland.
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  12. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Wat zijn je twijfels precies.
     
  13. Evin

    Evin Lid

    1 okt 2018
    21
    4
    3
    #33 Evin, 2 okt 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 okt 2018
    @Lotion - dat geloof ik ook wel, ik ben zeker niet de eerste die werk ook nog belangrijk vind naast een gezinsleven haha.
    @Tuttebella - ik denk dat het ook best kan ja, het houdt me nu in elk geval niet meer tegen.
     
  14. Lauri88

    Lauri88 Lid

    25 sep 2018
    45
    38
    18
    Vrouw
    Weer helemaal vooraan beginnen met een baby. Ik heb ze sinds een klein jaar allemaal op school zitten en geniet wel de "vrijheid" die dat brengt. Dat heb ik dan weer 4 jaar niet.
    We zullen ook de zolder moeten verbouwen voor een extra slaapkamer want ik wil wel dat ze allemaal een eigen kamer hebben.
    En we moeten een andere auto, een 7 zitter.

    Waar ik ook wel een beetje bang voor ben is dat het kindje misschien niet gezond zal zijn. Onze oudste dochter heeft een nierafwijking (ze heeft er maar 1). Dat is gelukkig bewezen een aanlegfoutje geweest en dus niks erfelijks maar het zet je wel aan het denken. We hebben 3 gezonde kinderen dus waarom nog een keer een "risico" lopen.

    Mijn werk speelt ook enigszins mee want bij mijn 3 andere zwangerschappen werkt ik bij een heel groot bedrijf met +200 werknemers. Toen ik met verlof was was er altijd wel iemand die het werk over kon nemen. Sinds ruim een jaar heb ik een nieuwe baan bij een heel klein bedrijf met 1 baas en 3 werknemers. Mijn directe collega en ik wisselen elkaar af dus vervanging regelen is veel moeilijker.

    Maar tegelijk smelt ik als ik zo'n kleintje zie en wil ik het zo graag dat ik gelijk alle bezwaren overboord wil gooien en er vandaag nog voor wil gaan. Handig he?
     
  15. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    Zwanger worden in 2019



    Tuttebella - 28 jaar - vijfde kindje - vanaf december 2018.
    Lauri88 - 00 jaar - vierde kindje - vanaf december 2019.
    Missisippi - 00 jaar - vierde kindje - vanaf januari 2019.
    Lotion - 27 jaar - derde kindje - vanaf januari 2019.
    Langmuts - 00 jaar - derde kindje - vanaf januari 2019.
    Troeeeelaa - 00 jaar - tweede kindje - vanaf februari 2019.
    Evin - 36 jaar - eerste kindje - vanaf 2019.
    Roosie91 - 27 jaar - derde kindje - vanaf 2019.


     
  16. Tuttebella

    Tuttebella Niet meer actief

    @Roosie91 Ah haha allebei van april, super toevallig! Ik vond het jammer dat het zo koud was, voornamelijk qua wandelen. Wij moeten elke dag naar buiten ivm de hond en dan moesten er zooooooveel laagjes kleding aan en kruiken in de wagen enzo. In de zomer ga je toch wat sneller naar buiten en veel terrasjes gedaan met I. Vond het heerlijk!

    @Langmuts Gezellig! Hoe oud zijn jullie andere twee kindjes?

    @Lauri88 wat leuk dat je andere kindjes al wat ouder zijn, dan maken ze de eventuele zwangerschap dus bewust mee! Waar gaan jullie heen in Schotland? Wij wonen daar natuurlijk heel dichtbij, maar ben er nog nooit geweest. Staat nog wel op ons lijstje!

    Ik herken je twijfels wel hoor. Vooral over een eventueel kindje met afwijkingen.. We hebben drie gezonde kinderen en nu een ‘zorgenkindje’, maar ben wel eens bang dat onze vijfde (als het ons gegund is) misschien wel heel ziek is ofzo?
    Heeft jullie oudste last van de nierafwijking? Met een nier is goed te leven toch? Of heeft het wel beperkingen?
    Wij hebben trouwens een multimac in de auto, heel handig systeem en dan hoef je geen grotere auto!

    @Evin Wat een toffe baan!! Heeft mij altijd heel interessant maar ook heel heftig geleken. Kan je daar wel blijven werken tijdens je zwangerschap? Of is dat gevaarlijk?

    @Mississippi How are youuuu?

    Hier heerlijk een lui dagje gehad. Oudste twee waren naar school en daarna met vriendinnetjes mee. En de aupair was met de jongste twee op pad. Ik heb in bed series gekeken en chocola gegeten :D


    Waren jullie de vorige keren snel zwanger? En hoe verliepen jullie zwangerschappen?
     
  17. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    @Tuttebella haha ja was niet bewust zo gepland allebei in april:oops: Hmm daar heb je ook wel een punt dat het dan erg koud kan zijn.
    Bij m’n dochtertje was ik in ronde 1,5 zwanger zo noemde ik het want toen we besloten om er voor te gaan was net mijn ovulatie al geweest. Makkelijke zwangerschap, niet misselijk wel veel aangekomen en uiteindelijk rond 30 weken hoge bloeddruk gekregen en later zwangerschapsvergiftiging. Nooit meer van de hoge bloeddruk af gekomen. Bij mijn zoontje in ronde 1 zwanger. En wel erg misselijk, niet veel aangekomen maar wel veel bekkenklachten. Al met al fijne zwangerschappen, vind ik wel:)

    En jou zwangerschappen en rondes?:)
     
  18. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Ik was van C in ronde 4 zwanger.
    En van N in de eerste ronde.
    Ik hoop dat het dit keer weer zo snel raak mag zijn:D

    @Roosie91, wat grappig dat ze allebei in April jarig zijn !
    Ik vond april een heerlijke maand.
    N is van maart en in April liep ik al heerlijk buiten met hem.
    Al was en is het nog steeds een kind wat het snel warm heeft dus dat zal ook wel schelen hoor.
     
  19. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    @Lotion ookal zo snel zwanger!:) haha ja ik vond april op zich ook wel een hele fijne maand hoor, maar zou het nu wel weer wat anders willen beleven ofzo in een ander jaargetijde :) nou ja als het natuurlijk lang zou gaan duren dan maakt het mij niet meer uit.
    Wat grappig! Hier is mijn zoon ook degene die het heel snel warm heeft en mijn dochter heeft het juist vaak koud haha.
     
  20. Lauri88

    Lauri88 Lid

    25 sep 2018
    45
    38
    18
    Vrouw
    @Tuttebella woon je in de UK? Waar? Jaloers! Het is ons favoriete land en we gaan er ieder jaar op vakantie. We zijn al heel vaak in Zuid-Engeland geweest en afgelopen zomer zaten we in Wales. Volgend jaar willen we heel graag naar Schotland en dan ergens tussen de Engelse grens en Edinburgh dus nog niet heel ver Schotland in.

    Mijn dochter heeft er geen last van dat ze maar 1 nier heeft maar ze staat wel onder controle van de kinderarts. We moeten altijd wel alert zijn op eventuele blaasontstekingen en opletten als ze koorts heeft. Verder probeer ik haar zo zoutloos mogelijk te laten eten. Met 1 nier kun je inderdaad prima leven alleen moeten we wel zorgen dat die gezond blijft want ze heeft geen tweede om op terug te vallen.

    Nummer 1 kwam bij ons door de pil heen toen ik 21 was. De tweede was gelijk raak toen ik stopte met de pil en tussen 2 en 3 heb ik geen pil geslikt. We zijn toen in januari gestopt met condooms gebruiken (toen nr 2 bijna 1 jaar was) maar ik gaf nog borstvoeding en was nog niet ongesteld geweest. In maart bleek ik zwanger te zijn dus gelijk van de eerste eisprong weer. Iedere keer supersnel zwanger dus .
     

Deel Deze Pagina