De complete kerstmutsen deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tuttebella, 29 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Jaa maar soms dan liepen ze al uit bijvoorbeeld, en dan komt er ook nog een patiënt tussendoor met slecht nieuws bijvoorbeeld en die willen ze natuurlijk niet snel snel weg sturen wat begrijpelijk is.
    haha ja de echo mag van mij wel langer duren hoor:p

    Jaa dat moet gewoon!! Ik gun het jullie ook gewoon ontzettend!! We kletsen al behoorlijk lang hier zo, en op mij kom jij over als een heel fijn mens, die ook heel veel aan anderen denkt, dus dit moet gewoon jullie tijd gaan zijn!!
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  2. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    haha snap ik het is niet erg als de echo zelf lang duurt :roflmao:is ook begrijpelijk inderdaad, maar alsnog vervelend :p

    ahh echt zo lief van je :oops::oops:
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  3. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Haha ja doe mij maar een stagier erbij die nog heel lang moet kijken:roflmao:

    meen het echt hoor❤️
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  4. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    haha ja precies :roflmao:

    lief! ❤️
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  5. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    Hee meiden!

    Fijn dat je gevoel wat beter is @Orchid24 ! En maandag al op afspraak! Enig idee wat ze dan precies gaan doen?

    @Roosie91 Fijn dat L zo op haar plekje zit op haar nieuwe school. Goede keuze geweest dus :) En morgen weer een echo! Is dat dan de termijnecho al?

    @Lotion Vervelend dat C zo uit haar ritme is omdat papa zo lang thuis zit. Van wie zou ze het hebben? :rolleyes::roflmao:
    En nog 1 weekje verlof maar, wat gaat het hard! Wel weer zin om te gaan werken of nog niet echt?

    En wat kletsen we hier inderdaad al weer lang. Ik bedacht me vorige week ook dat ik al anderhalf jaar hier mee klets en dat bijna iedereen inmiddels al 'aan de baby' is. Super gegund! Maar het maakt ook wel verdrietig. Gister ein-de-lijk ongesteld geworden na 10 dagen over tijd. Vol goede moed naar ronde 10 dan maar :)
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  6. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Zover ik weet is maandag echt alleen informatie en gesprek, dan gaat ze onderzoeken inplannen dacht ik en dan paar weken later ofzo is gesprek met gynaecoloog over de uitslagen en behandeling.

    Ja ik klets ook alweer zo’n lange tijd mee.. gevoel is erg herkenbaar.. je gunt het iedereen en bent echt blij voor iedereen maar soms is het lastig! In deze groep kwam ik wat later bij en in een andere groep ben ik toen gestart en daar ben ik alsnog een van de weinige over die nog niet zwanger is :rolleyes: pff 10 dagen over tijd.. hoe lang was je lf dan :eek: Hopelijk mooie resultaat in ronde 10!
     
  7. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Ja echt super fijn! Ze heeft zelfs weer zin om naar school te gaan en maakt heel vaak in het weekend tekeningen voor haar juf haha zo schattig:) de vorige echo was bij de verloskundige en deze echo is bij de gyn, ik weet niet precies of dat dan de termijn echo is want ik heb ook een afspraak voor 6 feb bij de verloskundige voor de termijn echo haha apart!
    Ja we kletsen hier echt al heel lang! Vind het dan best moeilijk voor jou en @Orchid24 dat jullie nog niet zwanger zijn, ik hoop echt dat jullie nu snel aan de beurt zijn.

    Wat rot joh dat jouw cyclus zo lang heeft geduurd deze ronde, voelde je je deze maand ook anders dan anders? En hoe is het voor de rest?:)
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  8. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    NOD:
    Orchid24 - eerste kindje - ?
    Tuttebelleke - tweede kindje - ?

    Zwanger:
    Mississippi - vierde kindje - .. mei 2020
    Roosie91 - derde kindje -

    Bevallen:
    Brinsa - 6 september - E.
    Imona - 2 oktober- L.
    Lotion - 7 oktober - L.
    Magnolia - 13 oktober - V.S.
    Langmuts - 10 januari - R.
     
    Tuttebelleke en Rosy90 vinden dit leuk.
  9. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ik dacht ga op zoek naar lijstje, jeetje wat een zoektocht :roflmao::roflmao:
     
    Tuttebelleke en Rosy90 vinden dit leuk.
  10. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    NOD:
    Orchid24 - eerste kindje - ?
    Tuttebelleke - tweede kindje - ?

    Zwanger:
    Mississippi - vierde kindje - .. mei 2020
    Roosie91 - derde kindje - 19 aug 2020

    Bevallen:
    Brinsa - 6 september - E.
    Imona - 2 oktober- L.
    Lotion - 7 oktober - L.
    Magnolia - 13 oktober - V.S.
    Langmuts - 10 januari - R.
     
    Tuttebelleke en Orchid24 vinden dit leuk.
  11. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Tijd voor weer een meisje zo te zien :p

    @Roosie91 ze vond het op het begin wel lastig en ik ook.
    Wat een ander kind krijg je ineens zodra ze naar school gaan.
    Ik denk dat het nu komt omdat papa al zolang thuis is en ik ook.
    Ze vind het soms nog wel moeilijk op school zegt ze.
    Binnenkort hebben we 10 minuten gesprekken dus ben benieuwd wat de juf erover zegt.

    @Tuttebelleke ja van mij hè :roflmao: overduidelijk!
    Hahaha!
    Het is ook net een kloon van mijzelf echt bizar.. een soort mini me :roflmao:
    Enige dat ze qua karakter van der vader heeft is der geduld. Dat heeft ze namelijk totaal niet.
     
    Tuttebelleke, Orchid24 en Rosy90 vinden dit leuk.
  12. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    @Lotion ja ieder begin is natuurlijk ook best lastig voor die kleintjes (en ook voor mama)
    Ja wij hadden ineens een heeel ander meisje ik dacht echt waar is mijn dochter? Maar sinds ze op de andere school zit die gewoon wat kleiner is, is ze weer haar zelf.
    Ah ja dat papa en mama allebei thuis zijn is ook heel erg wennen! Maar als ze zegt dat ze het moeilijk vind op school, wat vind ze dan moeilijk? De andere kinderen of ineens het van alles moeten?

    Mississippi krijgt volgens mij een meisje dus voor mij blijft het dan spannend:p
     
    Mississippi en Orchid24 vinden dit leuk.
  13. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    @Lotion :roflmao:

    @Orchid24 Het is inderdaad confronterend. Je gunt het iedereen van harte, het maakt alleen verdrietig dat het voor jou nog niet zo ver is. Maar goed, vol goede moed weer verder! Ook ons zal het vast gegund zijn :)
    Hier heb ik de lange cyclus niets anders gemerkt dan anders. Dus ik heb ook geen idee waarom het nu zo overhoop ligt eigenlijk.

    @Roosie91 Hoe laat ben je vandaag aan de beurt?
    Wel fijn dat je dan tussendoor nog een extra echo hebt als de termijnecho pas in februari is!
    Hier gaat het verder gelukkig goed :) Mijn vriendin die de diagnose lymfeklierkanker had gekregen, daar blijkt het toch geen kanker te zijn maar een auto-immuunziekte. Zeker een opluchting, maar nog altijd vervelend natuurlijk. Dat het ziekenhuis eerder gezegd heeft dat het dus wel kanker was terwijl dit nog niet helemaal zeker was, is wel iets waar zij echt boos over is. Heel begrijpelijk natuurlijk. Er gaat in ieder geval een klachtenbrief die kant op.
    Met mijn vader gaat het gelukkig ook weer beter. Zijn lijf is inmiddels gewend aan de dialyse, dus hij is daar niet meer ziek van. Ook heeft zijn broer nog aangegeven ook te willen doneren, dus hopelijk is er snel een goede match.
     
    Orchid24 en Rosy90 vinden dit leuk.
  14. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Even gauw hoor: Alles is goed!!!! En nu precies 10.1:D dus precies zoals mijn cyclus ik ben helemaal gelukkig❤️ Hartje klopte prachtige en hij/zij bewoog de voetjes en armpjes al zooo schattig:D

    Bekijk bijlage 640092 Bekijk bijlage 640093
     
  15. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    En normaal ben ik een kei in de skull theorie maar bij me zelf denk ik ene echo dat en andere foto dat haha:roflmao:
     
    Orchid24 en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  16. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    @Roosie91 ahh wat fijn! ❤️ Mooie echo! Ben benieuwd of het een meisje of een jongetje is!

    @Tuttebelleke wat een goed nieuws van je vriendin! En ook fijn dat het met je vader goed gaat nu. Hopelijk is er snel een match. Kan me heel goed voorstellen dat je je zo voelt hoor; ik duim dat het snel raak mag zijn!

    @Lotion jemig verlof alweer bijna voorbij! Wat gaat het hard! En heel herkenbaar hoor van je dochter. K. was ook maanden van slag nadat ze in september was gestart op de nieuwe school (groep 1) gelukkig gaat het nu weer goed.

    @hier: ik krijg idd een meisje dus dat compenseert het lijstje weer :roflmao: ben de laatste week beetje uit Mn doen, veel moe en grieperig. Extra controles gehad en bloedonderzoek maar alles ziet er keurig uit, dus zal wel beetje te druk zijn geweest de laatste tijd. Kan het allemaal ff niet meer zo erg opbrengen... hopelijk gaat het snel over want tot nu toe ging het eigenlijk prima!

    @ Lijstje: ik krijg ergens in de laatste week april een geplande ks. Dus geen mei-kindje dit keer! :D
     
  17. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat het goed gaat met je! En wauw wat een geluk dat je vriendin tóch geen kanker blijkt te hebben! Maar wel ontzettend slordig inderdaad van het ziekenhuis!!
    Al is een auto-immuun ziekte ook geen pretje lijkt me.

    Gelukkig gaat het met jouw vader wat beterder! En ik hoop echt dat ze gauw een match zullen vinden voor hem, ik duim hoor:thumup:

    en ja ik ben nu bij de gynaecoloog geweest en die gaat deze echo toch als termijn echo aanhouden dus ik overleg even met de vk nog wat te doen:)
     
    Orchid24 en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  18. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Vandaag onze schatjes verteld❤️ En ze reageerden zooo leuk!! Dochter begon helemaal te springen en te dansen en in haar handen te klappen: oooh mama dat wou ik zoo graag!!! :D:D:D en zoontje is trots dat hij ‘grote’ broer word en niet meer het kleine broertje zal zijn:p Ikke niet meer klein broer Ikke grooot broer:D
     
    Tuttebelleke en Mississippi vinden dit leuk.
  19. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    @Roosie91 Super leuk zulke reacties! Echt te schattig :D
    En wat betreft de skull-theorie, wat denk je a.d.h.v. de 'beste' foto?
    Hebben de kinderen eigenlijk ook meteen een voorkeur uitgesproken of maakt het ze (tot nu toe) nog niet uit qua geslacht? Je hoort vaak dat kleine kinderen dan ook direct of 'een broertje' of 'een zusje' willen (en dan het andere geslacht ook eigenlijk niet ;) )

    @Mississippi let je goed op jezelf? het is nogal makkelijk om mee te gaan in de waan van de dag in het onderwijs, dus zorg goed dat je je eigen grenzen wel bewaakt!
     
    Mississippi en Rosy90 vinden dit leuk.
  20. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Ik vind hem erg moeilijk, voor nu zet ik in op een jongen, maar dat gaat wel tegen m’n gevoel in die ik zelf had:roflmao: ach over twee weken weer een echo en dan is het vast duidelijker! Het termijn nu is ook wel wat vroeg.
    Zoontje is nog te klein wat dat betreft, maar mijn dochter wilt écht een zusje, ze heeft al
    Een broertje namelijk:roflmao: zei vanavond dus ook tegen m’n buik toen ik haar naar bed bracht; slaap lekker lief klein zusje:roflmao::roflmao:
    Maar goed ik heb wel gezegd dat het echt een verrassing is, en dat we dat nou eenmaal niet zelf kunnen kiezen. Als we de geslachtsbepaling hebben twijfel ik nog of we nemen ze mee of we maken voor hun twee cup cakes ofzo met daarin de goede kleur vulling. Maar we doen niks speciaals hoor, als In een gender reveal ofzo dat vind ik maar overdreven:oops::oops: maar voor de kinderen vind ik zo iets kleins wel weer leuk:p
     
    Orchid24 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina