De complete kerstmutsen deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tuttebella, 29 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    @Roosie91 ah wat een ontzettende lieve reactie van de kinderen!
    Wanneer wil een geslachts echo gaan plannen?

    C en N wilde beide graag een zusje.. C vroeg ook telkens of ik een baby in mijn buik had toen ik net zwanger was en we het nog niet verteld hadden.

    nu zegt ze telkens dat ze zo blij is dat ze een zusje heeft en in haar woorden:
    Ik wist gewoon dat het een zusje was. Dat wist ik gewoon hoor ik weet dat soort dingen.
    :rolleyes::roflmao:
     
    Orchid24, Tuttebelleke en Mississippi vinden dit leuk.
  2. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Wow, ik kreeg dus geen meldingen meer :eek:

    @Langmuts Gefeliciteerd met jullie dochter! Gaat het goed met jullie?

    @Tuttebelleke @Orchid24 Dat 2020 maar snel een mooie positieve test voor jullie in petto heeft ❤ Het is jullie zo enorm gegund!

    @Roosie91 Mooie echo foto's hoor, fijn dat alles goed gaat!

    Hoe gaat het met de andere meiden?
     
  3. Langmuts

    Langmuts Fanatiek lid

    1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Ja het gaat hier nog steeds erg goed!! Beter dan in de zwangerschap, heb me in tijden niet meer zo lekker gevoeld.. ;)

    En bij jullie?
     
  4. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Goed om te horen zeg!
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  5. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Hier vandaag intake gehad.. Pluspunt we worden hoe dan ook geholpen door mijn pcos :thumup:

    Verder was het een heel gehaast gesprek vond ik en niet goed voorbereid.. Maargoed ze was wel aardig.. Ik moet nu bloedonderzoek en chlamydia onderzoek en mijn man zaadonderzoek. De gynaecoloog zat vol, die heeft 6 maart helaas pas weer plek.. dus nog 6 lange weken wachten.. tijdens dat gesprek worden de uitslagen en behandeling besproken en ingezet.


    Hoe is het met jullie?
     
    Magnolia29, Langmuts en Rosy90 vinden dit leuk.
  6. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Jaa lief he❤️ En wat bijzonder hè dat kinderen het gewoon weten ookal heb je ze nog niets verteld:)

    19 februari hebben wij de geslachtsbepaling:D om 18:15uur en we nemen de kinderen gezellig mee:D
     
    Mississippi, Orchid24, Tuttebelleke en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Wat goed dat jullie geholpen gaan worden!! Maar wat balen dat de volgende afspraak pas in maart is! Hou je dat nog vol? En heb je ook wat leuke dingen op de planning voor tussendoor?:)
     
  8. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    @Roosie91 leuk vooruitzicht! Ahh zo leuk met het hele gezin :D

    Ik vind het heel lang wachten ja.. maar goed er zit niks anders op:rolleyes: Wie weet gebeurt er een wonder en zijn we ervoor zwanger :roflmao:

    Ja ik ben thuis bezig met wat meubels opknappen, heb wat met vriendinnen gepland komende tijd en mijn vader komt even terug naar huis met verlof (militair) dus denk dat we ook nog wel wat leuks gaan doen! Maar verder ja merk ik wel dat ik geen werk meer heb en dat ik lichamelijk wat meer aan huis gekluisterd ben en dus alle tijd heb om ermee bezig te zijn:rolleyes:
     
  9. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Hoe is het met de anderen? Ik krijg ook niet altijd meldingen van dit topic beetje vervelend :rolleyes:
     
  10. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Jaa super leuk:) en voor de echo gaan we lekker naar de mac donalds:p:D

    nou dan ga ik nóg harder duimen voor een wonder!!
    Ooh dat klinkt als lekker bezig:) en gezellig dat je vader ook nog een poosje thuis komt!
    Maar het er veel mee bezig zijn is ook gewoon moeilijk om los te laten, ook al heb je leuke dingen gepland dan nog zit er vast een stemmetje in je hoofd die er dan nóg mee bezig is.
    Nu heel hard hopen, en aftellen tot maart!:)
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  11. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    oehh lekker! Zijn je kinderen sowieso blij die dag:D

    ja precies, houd je toch niet tegen.. we maken er het beste van:p
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  12. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Ja daarom, als het dan tóch een broertje is dan heeft dochter haar happy meal vast binnen:p

    succes hoor!❤️
     
    Tuttebelleke en Orchid24 vinden dit leuk.
  13. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    hahaha slim! :roflmao: Dankje!
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  14. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.525
    2.447
    113
    Ook hier voor de verandering weer eens geen meldingen. En moet zeggen soms vergeet ik het ook.

    @Orchid24 @Tuttebelleke ik snap jullie heel goed hoor. Je gunt het iedereen maar toch steekt het elke keer weer als het iemand anders is dan jezelf. En dat is helemaal niet erg, dat gevoel mag er zijn en dat mogen jullie ook gewoon blijven uitspreken! Maar jullie komen ook aan de beurt❤

    @Roosie91 wat fijn dat alles goed gaat met jullie baby! En wat snel al de geslachtsrijp. Ben benieuwd.

    Wat fijn ook dat het met de andere baby's goed gaat!

    Hoe gaat het met @Imona en @Magnolia29 ?

    Hier gaat alles goed. Heb echt een super vrolijk mannetje maar wel met een heel sterk temperament:eek:. Dat heeft hij echt van ze vader dus dit gaat nog een hele uitdaging worden hoe ouder hij wordt:roflmao:.

    Verder nog steeds last van eczeem maar kom per keer er achter waar hij op reageert dus het moet goed komen.
    Zijn vader komt waarscheinlijk binnen een paar weken vrij. En ik hou me hart vast hoe het dan zal gaan. Hopelijk blijft het rustig maar ik bereidt me voor op dat hij het ons heel moeilijk gaat maken en ons niet met rust zal laten. Het scheelt dat hij een enkelband krijgt dus 1 belletje en hij mag weer terug naar binnen.

    Ondanks dat ik het ontzettend zwaar vind het moederschap vind ik het ook helemaal geweldig! Dat je zoveel van je kindje kan houden, ik raak ook nogsteeds niet uitgekeken:p. Had nog een mooie foto geschoten van hem die ik toch even wil delen:rolleyes:.



    Zal proberen het nu een beetje bij te houden hier.

    Liefs brinsa
     
    Mississippi, Langmuts, Tuttebelleke en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    @Brinsa ach toch❤️ Wat een schatje!!! En wat een mooie lieve ogen:)
    Fijn dat alles goed gaat met je! Wel balen dat je nu stress ervaart van de vader van je zoontje. Heeft hij hem eigenlijk al eens gezien? En woon je nog veilig bij je ouders? Ik hoop dat alles gewoon op zijn pootjes terecht komt en dat je zorgen onterecht zijn❤️
    ja zo fijn dat alles goed gaat:) en ik ben super benieuwd wat het word:D
     
  16. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.525
    2.447
    113
    Ja hij heeft hem 3 keer gezien. Nu hij vast zit durf ik het aan omdat er natuurlijk toezicht is en hij niet veel kan doen. Verder heeft hij ook foto's van hem.

    Ik woon nog bij mijn ouders. Blijf hier voorlopig ook nog wel. Het is ten eerste ook lastig om een eigen w9ning te krijgen en kan de hulp nu ook nog goed gebruiken:).

    Hoe voel jij je eigenlijk? Heb je veel last van kwaaltjes of valt het mee?
     
    Rosy90 en Orchid24 vinden dit leuk.
  17. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    wat een mooi kindje! ❤️ kan me voorstellen dat dat weer veel stress met zich meebrengt..
     
  18. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ik heb heel onverwachts vandaag al een positieve ovulatietest :eek: Op dag 18 :eek: Voor het eerst dus dat mijn cyclus dus binnen "normaal" gaat vallen. Alleen jammer dat we niet echt een voorraadje hebben kunnen aanleggen haha, gingen er vanuit dat we pas na volgende week de frequentie weer wat moesten opschroeven :o: Vanavond dus maar en dan denk ik vrijdag nog.. ziekenhuis had het over 3 a 4 keer in de week dus nou al meteen gevoel dat het te weinig is nu :rolleyes:
     
    Langmuts vindt dit leuk.
  19. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Is hij dan wel trots als hij hem ziet? En wil
    Je hier in de toekomst nog wat mee? Bijvoorbeeld een omgangsregeling onder toezicht ofzo iets? (Al kan ik mij helemaal voorstellen dat je daar helemáál niet op zit te wachten!)

    Wat fijn dat je nog bij je ouders woont!:) die hulp is inderdaad heel fijn! En wat zullen hun trots zijn op hun mooie kleinzoon!:)
    Jaa het is erg moeilijk om een huurwoning te krijgen. Sta je wel al een poosje ingeschreven?

    Ik voel me eigenlijk heel erg goed:) een poosje misselijk geweest maar na wat te eten ging dat snel over. Heb alleen last van vermoeidheid en lage rugpijn dus ik mag echt niet klagen:D
     
  20. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Oe dat is vroeg! Misschien zijn jullie vanavond hopelijk nog op tijd! Er hoeft er maar eentje bij te zitten natuurlijk:)
     
    Orchid24 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina