De complete kerstmutsen deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tuttebella, 29 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.388
    23.005
    113
    Vrouw
    @Roosie91 Haha vooruit dan maar! :p Bij deze :D
     
    Langmuts, Brinsa, Tuttebelleke en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Yesss:D aaaah gossie toch❤️ Wat een ontzettend knap en vrolijk mannetje! Wat zul je verliefd zijn❤️ En wat word hij al
    Grooohoot:eek:
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  3. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw
    ahhh wat een leuke foto! Wat een vrolijk mannetje! ❤️
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  4. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.518
    2.445
    113
    Bekijk bijlage 643041 @Magnolia29 wat fijn dat hij nu goed groeit! En wat een scheetje! hij ziet er lekker gezond uit hoor!
    Hier is alles rustig verlopen gelukkig! Hij was weer helemaal weg van E. Maar dat zegt nog niks. Wat ik het afgelopen jaar heb gezien is dat hij heel goed toneel kan spelen dus ik doe voorzichtig.

    @Tuttebelleke hoe gaat het met jou? Nog een beetje kunnen carnavallen?

    @Roosie91 oh wat ontzettend schattig wat je gekocht hebt! En mooi buikje heb je al. Ik mis mijn buik soms zo ontzettend erg:cry:.

    Mijn beste vriendin heeft een kinderstoel gehaald voor E. Vandaag voor het eerst er even ingezet en hij vind het geweldig:roflmao:. Zo gek om te zien maar tegelijk ook zo ontzettend leuk:D
     
  5. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.474
    3.841
    113
    Vrouw
    @Magnolia29 Wat een leuke foto! En wat fijn ook dat de voedingen nu zo veel beter gaan! Flinke zorg minder :) Leuke tuinbroek heeft hij ook aan op de foto. Zelf gemaakt?

    @Brinsa Goed te horen dat het contact rustig is verlopen. En groot gelijk dat je voorzichtig doet, maar toch prettig dat die rare uitspraken van hem niet meer boven zijn komen drijven.
    En je zwangere buik missen? :roflmao: Ik kon er niet snel genoeg vanaf zijn :) Grappig dat dat onderling zo kan verschillen.

    @Roosie91 Prima zwanger buikje zo :)

    @Orchid24 Wat goed dat je je eten zo veel aanpast! Ik zou dat moeilijk vinden, ik ben zooooo'n ontzettende broodfan!

    Hier van de carnaval eigenlijk maar weinig meegekregen. Toch een stuk minder leuk zonder alcohol ;) En dan krijg je ook sneller last van het lange staan, zo zonder te hossen :roflmao:
    Veel optochten waren hier ook afgelast in de regio, anders waren we daar nog wel naar gaan kijken. Nou ja, volgend jaar weer een poging!
    Qua kwaaltjes gelukkig nog weinig last, gevoelige borsten, wel moe en ook soms al wat last van m'n rug. Verder blijf ik ook af en toe bruin zien bij afvegen of in een inlegkruisje. Dat zorgt toch wel voor wat onrust. Ik weet, zo lang het niet rood is dan is er nog geen hek van de dam, maar er zijn allemaal 'slechte ...-weken'-topics bij het zwangerschapsgedeelte en daar gaat het allemaal mis na zoveel weken met eerder bloedverlies... :(
    Ik kan in ieder geval niet wachten tot een goede echo :)
     
    Orchid24, Rosy90 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  6. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Thanks meiden:)
    En wat een super schattig mannetje heb je toch! @Brinsa hij zit super stoer zo in zijn kinderstoel:D en dat je je buik mist kan ik me best voorstellen! Dit is de aller laatste keer voor mij dus ik vind het nu ook al jammer dat de weken gewoon voorbij vliegen!!

    @Tuttebelleke wat naar van het bruin verlies, Hoe is het nu?
     
  7. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    @Brinsa wat word E alweer groot!

    @Tuttebelleke ik kan me voorstellen dat je schrikt van dat bruin verlies.
    Heb je al een afspraak staan voor een echo?

    @Roosie91 mooie buik al! ❤️

    L is vreselijk aan het hoesten.
    Ga morgen toch maar eens de ha bellen, ze word constant wakker van het gehoest en soms is het net alsof ze stikt.

    Ook nog een foto’tje :D
     
    Orchid24, Tuttebelleke en Mississippi vinden dit leuk.
  8. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.474
    3.841
    113
    Vrouw
    @Lotion Wat een schatje :)
    Al bij de huisarts geweest? Zo zielig als ze zo hard moeten hoesten :(

    Bruinverlies is inmiddels al weer ruim anderhalve dag geleden, dus hopelijk blijft het hier verder bij :) 12 maart de eerste echo, dus nog 2 weekjes geduld!
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  9. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Ach wat een lief dotje❤️ Super leuke foto!! En dat haarbandje:D
    Hoe is het nu met haar hoest?
     
  10. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat je geen bruin verlies meer hebt nu!! Aftellen maar tot 12 maart, en ik duim hoor:thumup:
     
    Tuttebelleke vindt dit leuk.
  11. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Spannend!
    Wat fijn dat het bruinverlies gestopt is.
    Die eerste weken zijn gewoon vreselijk!

    het hoesten is iets minder dus heb niet gebeld.
    Als het vannacht weer drama is gaat mijn vriend morgen de huisarts bellen.
    en ze heeft vandaag van der buik naar der rug gedraaid!
    Dit deed ze een maand geleden 2x en daarna niet meer.
    Vanmiddag riep C ineens MAMAAAA L DRAAIDE OM! Ik heb het dus niet gezien maar ze lag ineens op der rug!
    2 springende en juichende kinderen om der heen want die hadden het wel gezien :roflmao:
     
    Langmuts, Orchid24 en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  12. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw
    Sorry ik kreeg weer eens geen meldingen :rolleyes:

    Hier kwam ik gisteren ineens op het idee dat ik al mijn bloeduitslagen gewoon online kon kijken op mijn ziekenhuis account. Zo gezegd, zo gedaan. Wat een spijt heb ik :$..
    Gisteravond totaal in paniek.. ik moest een chlamydia bloedonderzoek doen, maar toen we van de intake afkwamen zei ik nog tegen mijn man van waarom chlamydia bloedonderzoek.. ik heb vaginisme en jij bent mijn eerste.. nouja dacht maakt toch niet uit, want moet toch bloedonderzoek doen.. las ik gisteren online dat ik positief testte:cry:.. Nou ik ben echt totaal verward.. want ook mijn man heeft geen andere partners gehad.. Ik kan er echt niet bij met mijn hoofd.. Mijn man en ik kennen elkaar al eeuwen.. Toen we gewoon vrienden waren heb ik nog alles meegemaakt met elk meisje die hij leuk vond etc.. Heb hem ook altijd 100% vertrouwd en nog steeds, zegt alles in mij dat hij niet is vreemd gegaan en ook eerlijk geweest is over zijn verleden. En ik ga ervan uit dat ik zelf wel weet wat ik heb uitgespookt met anderen in mijn leven..

    Ik heb vanmorgen fertiliteitsassistente gebeld en die gaf aan dat als er meteen actie had moeten komen, ik na de uitslag meteen gebeld zou zijn geweest. Maar mijn gynaecoloog had vandaag nog ruimte dus die belt mij tussen half 4 en 6 op.. En ik hoop zo dat het vals positief is of wat dan ook.. of dat je op een andere manier bv door moeder-baby het kan overdragen of iets.. echt totaal verward ben ik..
     
  13. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw
    @Brinsa wat fijn dat het goed verlopen is tot nu toe! Hopelijk blijft dat zo, maar het is goed dat je daarin nog voorzichtig bent! Hele leuke foto ook!

    @Tuttebelleke heb niet veel aangepast aan mijn eten hoor haha! Maar ja ik heb niks met brood, dus voor mij was dat het makkelijkste om weg te laten. Alleen als ik ga lunchen ergens nog wel en dat doe ik bijna wekelijks :roflmao: Ja carnaval is stuk minder leuk zonder alcohol.. maar goed kan volgend jaar weer inderdaad! Niet te veel lezen erover! Bij mij in ander groepje zit iemand die al paar maanden zwanger is en nog steeds bijna continu bloedverlies heeft.. dus het kan ook goed gaan! Maakt het wel extra onzeker en spannend dat snap ik wel.. hopelijk schiet het een beetje op tot het 12 maart is!

    @Lotion ohhhh rood haar ❤️ vind ik altijd zo mooi! Hopelijk blijft de hoest nu weg..er heerst ook zoveel nu..
     
  14. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.474
    3.841
    113
    Vrouw
    Wat naar @Orchid24 ! Ik heb er geen verstand van en weet niet of chlamydia op een andere manier over is te dragen. Ik kan me goed voorstellen dat je wereld dan even op z'n kop staat :( Hopelijk heeft de gynaecoloog een logische verklaring!

    @Lotion Mooie mijlpaal! Leuk ook dat beide kinderen het hebben gezien en er helemaal van ondersteboven zijn :roflmao: Trotse broer en zus :)

    Hier vandaag weer wat bloedverlies met ook wat rood. Heb de verloskundige gebeld en de assistent gaf aan dat we al een vrij vroege echo hebben gepland, dus dat we daar ook niet veel in kunnen vervroegen. Wel gaf ze aan dat kleine hoeveelheden bruin goed te verklaren zijn door alle veranderingen. Ik kan het ook allemaal wel tegen mezelf zeggen, maar het blijft toch heel vervelend om aan te moeten treffen. Zeker omdat ik dit ook niet herken van de vorige zwangerschap. Nog 13 dagen geduld...
     
  15. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw
    @Tuttebelleke rot zeg dat je dan nog zolang moet wachten :(..

    ja echt bizar.. net gebeld en echt artsen moeten echt wat gaan doen aan hun inlevingsvermogen.. was super kort gesprek en echt nauwelijks tot geen reactie.. denk ik sta je er nou niet bij stil? Hoe schrokkend het kan zijn, dat ik online erachter moet komen dat ik een soa heb die de vruchtbaarheid flink kan aantasten.. en daarnaast ook nog eens dat omdat wij allebei elkaars eerste zijn, geen flauw idee hebben hoe dat in hemelsnaam kan.. er gaat van alles door mijn hoofd en je krijgt gewoon geen reactie van je gynaecoloog.. niet echt een goede eerste indruk voor volgende week gesprek..:( Mijn man is pas vanavond laat klaar met werken.. en we krijgen antibiotica.. verder weet ik niks..
     
  16. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.518
    2.445
    113
    @Lotion wat goed van der! Maar wat jammer dat je het gemist hebt. Ik had dat gisteren met E. Hij lag opeens op zijn buik toen ik omkeek. Zo jammer dat ik zijn eerste keer rollen naar zijn buik heb gemist:cry:.

    @Orchid24 jeetje is snap dat dat schrikken is! Ik heb hetzelfde gehad. Ik schrok me toen ook helemaal kapot. Had geen idee hoe dat kon. Al was het bij mij dat ik het ooit gehad zou moeten hebben. Ik kon het niet hebben gehad aangezien mijn ex mijn eerste en enigste was. En volgens hem kon hij het ook niet zijn. Het heeft toen voor veel spanning gezorgt want we werden allebei achterdochtig. Wel had ik op internet gelezen dat je die waarde ook in je bloed kon hebben als je acute bronchitis hebt gehad. Nu heb ik dat in het verleden gehad dus hield me daar maar aan vast.
    Alleen nu weet ik wel beter en was het wel mijn vriend die vreemd is geweest.
    Dit hoeft natuurlijk bij jou niet zo te zijn. Misschien kan je nog een keer laten testen en anders even googlen wat andere opties zijn.
     
  17. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw
    Ja ik vertrouw mijn man ergens echt voor de volle 100% maar door zo’n uitslag ga je toch twijfelen.. ik heb geen acute bronchitis gehad.. Ik heb nou antibiotica gekregen die ga ik maandag ophalen, maar gewoon zo snel mogelijk behandelen en mijn man heeft ook gekregen.. ja op google kom ik niet veel wijs uit.. vanavond met mijn man maar eens praten..
     
  18. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    jeetje kan me voorstellen dat je geschrokken bent.
    Heb je het er inmiddels al met je man over gehad?
     
  19. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw
    Ja we snappen er allebei niks van en allebei flink geschrokken. We hebben besloten nog niet de antibiotica te nemen maar dat we eerst meer duidelijkheid willen hebben. Ik ga morgen huisarts opbellen of ik een uitstrijkje kan krijgen, zodat ik er achter kom of het om een oude of recente infectie gaat. En mijn man gaat ook onderzoek laten doen om te kijken of hij het heeft.

    We kijken allebei erg uit naar het gesprek van vrijdag en gaan ook aankaarten dat ons gevoel niet zo goed is bij hoe het tot nu toe vanaf de intake al verloopt..
     
  20. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.474
    3.841
    113
    Vrouw
    @Orchid24 Ben je toevallig gister al iets wijzer geworden?

    Hier blijft het bloedverlies aanhouden, nu eigenlijk altijd rood en meermaals per dag :( Afgelopen zaterdag ook even kort wat kramp gehad, daarna gelukkig niet meer. Wel heel naar, maar er zit niets anders op dan afwachten.
     

Deel Deze Pagina