naar zeg vk even bellen? het is een en al gedoe.. vandaag gynaecoloog gesproken en besloten om vandaag maar gewoon allebei antibiotica te nemen want anders kunnen we niet verder. Mijn man heeft urine vanmorgen weggebracht en vrijdag krijg ik nog een uitstrijkje, bij mij is het dan misschien al weg dus kom er misschien alleen via mijn man achter of het recent is.. maar ik denk dat ik op mijn gevoel vertrouw dat mijn man niet is vreemd gegaan, na alle gesprekken afgelopen dagen kan ik het me niet voorstellen. Dus vandaag antibiotica, vrijdag waarschijnlijk uitstrijkje. En dan afwachten op uitslag van urine onderzoek en uitstrijkje. Voor nou laten we het maar even los
Fijn dat jullie zo goed op elkaar kunnen vertrouwen Hopelijk komt er uit de onderzoeken een logische verklaring en heeft het verder geen invloed op de vruchtbaarheid! Hier inderdaad even met de verloskundige gebeld (afgelopen vrijdag had ik dat ook al gedaan) en morgenochtend om 9:00 kunnen we bij het echocentrum terecht. Heel fijn! Hopelijk ook een mooi eerste echobeeld.
@Tuttebelleke jeetje wat een spanning zeg! Ik duim dat er morgen een heel mooi echobeeld te zien is en dat het bloedverlies heel snel zal stoppen! @Orchid24 blijf het zo bizar vinden! Maar is er überhaupt een andere mogelijkheid hoe je het opgelopen zou kunnen hebben buiten seks om? Hier gisteren groeiecho gehad, kleine dame loopt enkele weken voor op groei, nu 2kg. Hiermee komt ze op p97 net als haar zussen eigenlijk. Gyn wil toch dat ik een suikertest laat doen, heb hem gelukkig kunnen overtuigen om een dagcurve te prikken i.p.v. die vieze ogtt, dus volgende week donderdag moet ik 3x prikken. Nog nooit eerder diabetes gehad tijdens zwangerschap, dus hopelijk dit keer ook niet. Datum van de ks is nu vastgelegd eind april, spannend hoor
Ja wij ook hoor! Ja het kan ook via moeder-kind als mijn moeder chlamydia had tijdens bevalling maar anders zou ik het echt niet weten.. we wachten het nu maar weer af.. spannend! Hopelijk geen diabetes inderdaad.. spannend joh! Wil je datum al delen? Gaat het bijna gebeuren!
Het goede nieuws is dat groente smoothies en brood mijden, echt lijkt te helpen.. dag 19 en al mijn piek! Slechte nieuws is dat we geen seks mogen hebben nu en dus een ronde overslaan en dat voelt ergens zo niet goed.. we zijn al een jaar bezig.. ik wil geen ronde overslaan.. maar ja het moet .. @Tuttebelleke succes bij de echo. Hopelijk goed nieuws! ❤️
Ooh @Tuttebelleke ik lees het nu pas! Wat onzeker makend je bent nu denk ik al aan de beurt geweest ik hoop zo dat alles goed is❤️
Hier is het niet goed. Er was niets te zien op de echo, dus het is een miskraam geweest. Heb nog een zwangerschapstest moeten doen om een bbz uit te sluiten, maar hij loopt inderdaad af. Helaas
@Tuttebelleke ach lieverd toch wat ontzettend verdrietig zo oneerlijk dit doe maar een beetje rustig aan ik hoop dat het een beetje gaat met je. Hele dikke knuffel en veel sterkte❤️
Ah nee.. Wat verdrietig Knuffel ❤️ @Orchid24 jeetje wat een toestanden allemaal zeg .. Snap dat je liever niet een maand overslaat, maar jammer genoeg heb je geen keus.. Knuffel voor jou❤️
Lief dat je het vraagt! Het gaat wel, heb behoorlijk rugpijn maar voor de rest wel oké! Helaas was mijn bloeddruk te hoog de vorige controle, dus iets eerder met de ascal begonnen, maar dat was drama!!! Ik werd er ziek van alleen maar duizelig en giga hoofdpijn. In het weekend de gyn gebeld en moest per direct ermee stoppen. 19 maart extra controle voor de bloeddruk en dan kijken of ik weer bloeddruk verlagers moet hebben omdat ik de ascal niet trek. hoe gaat het met jou? En de kleine?
Oh jeetje dat was een tegenvaller zeg! Hopelijk krijgen ze de bloeddruk wel gauw wat lager ❤️ En rugpijn is ook erg vervelend, heb ik sinds de bevalling er last van.. Hier gaat het erg goed gelukkig, ze zit weer lekker in haar vel
Vandaag gyn ontmoet en jeetje net als de intake enorm haastig allemaal.. voel me echt een nummertje.. zit niks persoonlijks aan.. stonden binnen 10 minuten buiten. Het was letterlijk 1 minuut inwendig onderzoek (geen uitstrijkje en geen echo). Nou zat rond mijn eisprong dus ze zei gewoon seks hebben, anders is zonde. Dus nou okee.. (mijn man had nog urine onderzoek gedaan en testte negatief, dus eigenlijk denken we dat het dus vals positief was).. maargoed we hebben woensdag antibiotica ingenomen. Daarna zat ik weer op de stoel en was het echt nou alle uitslagen zijn goed. Dus jij krijgt medicijn (ze heeft niet genoemd welke, maar denk clomid). En dan 1 ronde volgen we je met echo’s om te kijken of het aanslaat, als het niet aanslaat dan dosis verhogen. Slaat het wel aan, dan mag ik de rondes erna gewoon zelf uitvogelen (vond ik ook beetje raar).. HSG om te kijken of ik verklevingen heb door chlamydia doen ze nu ook nog niet, ook pas na 4/6 maanden net als ieder ander. Over 2 weken moet ik bellen als ik ongesteld word en ook als ik niet ongesteld word. Dan krijg ik uitleg over medicijn, of krijg menstruatie opwekker of ben zwanger en dan echo. En toen stonden we weer buiten Meer is er letterlijk niet gezegd Ergens super blij dat de uitslagen goed zijn, maar ik merk dat ik het wel heel lastig vind hoe alles gaat daar.. zo onpersoonlijk en gehaast.. en ik klap dan ook helemaal dicht.. had ik niet verwacht in een fertiliteitskliniek.. Hopelijk gewoon deze ronde of volgende ronde raak, dan zijn we er ook weer vanaf!