De complete kerstmutsen deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tuttebella, 29 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    #4261 Tuttebelleke, 1 apr 2020
    Laatst bewerkt: 1 apr 2020
    @Orchid24 :roflmao: Lekker veel energie over? Dan moet 'om de dag' vast lukken :D

    Hier gaat het goed! Dochter had vorige week besloten dat ze geen middagslaapje meer wilde doen (balen!). Toen heb ik besloten dat ze ook groot genoeg is om zonder luier rond te lopen :oops: En anderhalve dag natte broeken en sindsdien is ze zindelijk :D Ook wil ze 's nachts geen luier meer om en ook dat gaat goed. Super fijn dus!
    Verder begin ik wel wat meer last te krijgen van de situatie. En dochter 7 dagen per week vermaken, én je gewone werkzaamheden voortzetten (tijdens het vermaken van dochter :confused:), én alle dingen die je kan doen ter ontspanning heb je al minstens 10x gedaan en werken dus inmiddels niet meer ontspannend, én je hebt zelf geen uitlaatklep meer, én....
    Man gaat met z'n werk overleggen of hij een dag minder kan werken zodat we de zorg rondom dochter wat beter kunnen verdelen, dat zal vast al wel schelen :)

    Verder hier maandag ergens nod. Ik ben stiekem wel hoopvol, maar ik vind het wel lastig om daaraan toe te geven. Liever verrast dan teleurgesteld zeg maar. We gaan het zien!
     
    Rosy90 en Orchid24 vinden dit leuk.
  2. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Haha ja we gaan het zien, tot nu toe denk ik gaat lukken dit keer! :roflmao:

    Ohh wat fijn dat ze nu zindelijk is! Kan ik me voorstellen, het is ook zo’n omschakeling en zoveel thuis en binnen.. houd het opgeven moment wel op met ideeën.. Hopelijk kan je man een dagje minder werken!

    Spannend! Ik duim weer voor je! Is ook moeilijk, hoop kan erg fijn zijn en vervelend tegelijk..
     
    Tuttebelleke vindt dit leuk.
  3. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    @Tuttebelleke Och lieverd, ik heb een hele tijd geen meldingen gehad en lees nu pas van je miskraam. Wat oneerlijk en verdrietig :(. Ik duim met je mee voor je NOD!

    @Orchid24 Hoe is het daar? Hoe voel je je? Wil wel even zeggen dat het me zo opvalt dat je iedere keer weer zo positief bent bij iedere ronde. Vind ik een hele goede eigenschap van je!

    @Mississippi @Roosie91 Hoe gaat het met jullie (en zwangere buikjes?). Lukt het allemaal thuis met de kinderen en het zwanger zijn? Maken jullie je nu meer zorgen in deze tijd?

    @Brinsa Hoe is het met jou en E? Ontwikkelt hij zich goed? Hadden jullie nu al een eigen plekje of zijn jullie nog bij je ouders?

    @Lotion Jou volg ik natuurlijk in het andere topic ;) En aangezien we L en V al hebben uitgehuwelijkt, moeten we maar contact blijven houden de komende tijd :p:roflmao:

    Hier gaat het verder prima. V is een blij en gezellig mannetje. Eet goed groente en fruit (totáál niet gewend van dochter, zo fijn!). Vandaag brood geprobeerd, maar dat was geen succes :roflmao:. N vermaakt zich tot nu toe nog wel in en om het huis, maar ze is er wel veel mee bezig. Het woord corona kent ze niet, maar we hebben uitgelegd dat heel veel mensen verkouden zijn en we daarom niet weg/op visite kunnen. Dat begrijpt ze wel.

    En maandag is gewoon m'n eerste werkdag! Moet onderwijs op afstand gaan geven, ik vind het allemaal maar spannend ;) Ben ook best zenuwachtig. Maar eerst morgen (vandaag) nog even heerlijk genieten van het mooie weer! :D
     
    Orchid24 en Rosy90 vinden dit leuk.
  4. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Lief! Dankje! Ik doe mijn best:oops: Hier gaat het wel goed, mijn ei kan elk moment komen:D

    Wat fijn dat het zo goed gaat! Spannend! Gaat vast goed komen, maar het zal even uitvogelen zijn!
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  5. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    @Orchid24 Aah fijn dat het eraan zit te komen. Zet 'm op :D

    @Magnolia29 Morgen alweer werken! Wat gaat het hard zeg! Ik heb nog niet echt les op afstand hoeven geven; het is voor mij meer begeleiden via mail tot nu toe, al hoor ik van collega's wel bijzondere verhalen over het afstandsleren. Hebben jullie veel instructiemomenten op een dag?
    Fijn dat beide kinderen het zo goed doen en dat N. zich nog goed kan vermaken. En V. lekker aan het eten, die zorgen om zijn inname zijn dus helemaal verdwenen zo te horen. Fijn!

    Hier gister ongesteld geworden. Wel weer flink balen.
    Ronde 12 dan maar.
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  6. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ja we hebben nu om de dag seks, nog geen spuitje hoeven gebruiken tot nu toe dat is allebei nieuw haha! :D Dus hopelijk werpt het zijn vruchten af deze ronde, nou hoop ik wel dat mijn ei echt gaat komen deze week (alle signalen zijn er wel, maar soms stelt mijn lichaam het dan toch nog uit) en opgeven moment houd dat om de dag seks hebben wel op :roflmao:

    pff balen weer :( hopelijk ronde 12 een plakker!! Gun het je zo..
     
    Tuttebelleke vindt dit leuk.
  7. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    @Orchid24 fijn dat het allemaal zo goed lukt zonder hulpstukken! Goed bezig :)

    Heeft iemand @Roosie91 de laatste tijd online gezien? Ze heeft haar profiel afgeschermd dus ik kan niet zien hoe lang het geleden is dat ze online is geweest. Ze heeft de 20 weken echo geloof ik gehad, dus ik hoop dat alles goed is!
     
    Orchid24 en Rosy90 vinden dit leuk.
  8. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Aah wat ben je toch een lieverd! Alles was perfect met Ons meisje! Beter kon niet zei de echoscopiste:D helemaal gemiddeld:)
    Met mij wat minder mijn bloeddruk is echt niet oké, dus vandaag bloeddruk verlagende medicijnen ophalen, en ze willen mij blijven zien om de 4 weken voor nu ipv telefonisch. Krijg ook over 4 weken weer een groei echo om te kijken of de baby nog goed groeit want de placenta kan minder goed gaan werken door de hoge bloeddruk. Dus willen ze baby goed in de gaten houden.

    En gisteren was mijn dochter jarig hebben haar een leuke dag gegeven ondanks geen visite:)

    foto van m’n kleinste meisje:D
    528A31F3-2BE8-4E2E-9C25-867FDECE23CF.jpeg
     
    Magnolia29, Orchid24 en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  9. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Succes vandaag @Magnolia29 met jouw eerste werkdag wat zal dat wennen en ‘gek’ zijn in deze tijd.
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  10. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
  11. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    @Roosie91 Wat fijn te horen dat alles goed is! Ik begon me al zorgen te maken.
    Wat een mooie echo ook zeg :)

    Wel heel vervelend dat het met jou wat minder gaat :( Is het allemaal nog een beetje te doen? Is je man ook veel thuis?
    En heeft L een leuke verjaardag gehad? Het was wel echt fantastisch weer!
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  12. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.487
    3.856
    113
    Vrouw
    @Roosie91 inmiddels al ongesteld, dus op naar ronde 12.
     
  13. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Ah lief❤️ Jaa mooi hè ik mocht Na het medische ook filmen voor mijn man dus dat was ook een fijn iets, hebben we thuis ook een mooi filmpje:)
    Mwah ik vind het best pittig worden nu thuis we kunnen niet echt uitstapjes maken probeer veel andere dingetjes verzinnen Qua knutselen en werkjes maarja dat hebben we ook Wel gezien nu:oops: mijn man werkt veel die is er savonds wel en in het weekend.
    Jaa ze heeft het heel leuk gehad ze zei de hele dag dat ze het heel leuk vond om jarig te zijn:) mooie prinsessen jurk aan haha want ja dat is haar ding:p
    Vandaag ook prachtig weer dus lekker veel in de tuin.
    jullie ook?:)

    Aah nee wat balen:( ik ga weer voor je duimen.
     
    Tuttebelleke vindt dit leuk.
  14. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ja had niet te vroeg moeten juichen haha, het lukte mijn man gisteren niet. 2x geprobeerd en toen hebben we nog geinsemineerd, maakt alsnog niet uit dus. Ik hoop alleen dat hij er niet mee zit.

    Hoe is het met jou?
     
  15. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Mooie echo! Wat fijn dat alles goed gaat met haar! Beter dat je extra controles krijgt ipv telefonisch, toch wel belangrijk dat ze het goed in de gaten houden.Wat merk je er lichamelijk van?

    Nog gefeliciteerd met je dochter!!
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  16. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Fijne pasen iedereen! :D

    Mijn ei is zoek.. dag 25 alweer dus daar baal ik van.. Zeker nu mijn man thuis is en we dus alle tijd ervoor hebben..


    Hoe is het met jullie?
     
  17. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Dankje! Sorry nog niet gereageerd! Ik merk er lichamelijk van dat mijn hart snel klopt, soms hoofdpijn, ik snel buiten adem ben en het af en toe heel warm heb, voel me ‘anders’. Ik heb fibromyalgie en ik merk ook dat door nu al wat meer vocht in mijn handen en voeten heb waardoor ze stijver zijn. Maar voor de rest voel ik me echt heel goed niet extra vermoeid ofzo.

    maar joh wat balen dat je ovulatie nu juist weer later is. Ik ga duimen dat je paas-ei:p snel in aantocht is!


    Vrolijk Pasen @iedereen:D
     
  18. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Vervelend! Wel fijn dat je je verder goed voelt! Ik heb ook fibromyalgie, het sprookje dat je klachten minder zijn met zwangerschap geld niet voor jou dus? :rolleyes:

    Ja ik zit straks met dilemma of ik wel of niet om provera ga vragen.. Mijn laatste ei kwam op dag 34.. dan maak ik nog een kans dus wacht daar ergens liever op.. Van andere kant hoor ik dat je provera soms 10 dagen moet slikken en dan is het nog paar dagen wachten tot je ongesteld word.. dus dat duurt dan wel weer heel lang.. maar dan heb ik weer een ronde overgeslagen :(
     
  19. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Jaa ik voel me goed geen rugpijn meer en dat is super. Jawel! In het begin van de zwangerschap voel je je beterder! Maar dat word op het einde natuurlijk ook minder. Bij mij is het juist pas vastgesteld na mijn eerste zwangerschap soms komt het dan pas tot ‘uiting’. Maar mijn moeder heeft het ook en artrose heeft ze ook. Veel van haar zussen hebben het ook en/of een reuma variant dus het zit wel echt in onze genen.

    moeilijke keuze! Misschien inderdaad wachten tot dag 35 ofzo en er dan om vragen? Er is nu ook geen zicht op wanneer de behandelingen weer gaan starten hè? En ze geven je zeker niet ‘zomaar’ clomid of andere medicatie zonder te monitoren toch?
     
  20. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Oh wat fijn! Ja mijn moeder heeft ook fibromyalgie en hypermobiliteit en artrose. Dus denk dat het zeker wel in families voorkomt ja..

    Nee precies.. Nadeel is als ik pas op dag 35 start, wat ik nu beetje zit te denken.. die kuur duurt 10 dagen en dan kan het nog 10 dagen duren voor je menstruatie komt :eek:.. dus echt langgg.. Maar misschien dat ik daarna weer een korte cyclus krijg maarja weet je natuurlijk niet..

    Ik wil ergens gewoon geen ronde overslaan.. maarja hoelang wacht je dan.. hopelijk komt mijn ei gewoon aankomende week..

    Nee krijg geen clomid inderdaad.. omdat ik dat nog nooit gehad heb.. Wat dat betreft echt stomme timing. Als ik namelijk eerder wel al clomid had gehad, had ik het nu thuis zonder echo's wel mogen gebruiken :rolleyes:
     

Deel Deze Pagina