De complete kerstmutsen deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tuttebella, 29 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chillse88

Chillse88 Lid

1 nov 2018
    67
    32
    18
    Vrouw
    @Langmuts dankjewel voor je welkom! Ik sta nu op de lijst.

Spannend voor iedereen.

2. Chillse88

Chillse88 Lid

1 nov 2018
    67
    32
    18
    Vrouw
    @Magnolia29.. het is inderdaad vrij heftig geweest allemaal, maar gelukkig heb ik veel steun gehad van mijn partner.. Ik hoop dat een nieuwe zwangerschap ook wat meer rust gaat brengen in mijn hoofd. Kan merken dat ik er 24/7 mee bezig ben.. ook mede door het feit dat het tussen mijn familie niet helemaal lekker loopt.. dat vind ik wel heel erg lastig. Dan denk ik: wat moet ik nou kiezen? Partner of toch familie.. ook ben ik een behoorlijk controlfreak met dingen; hij werkt nu even niet en dan zie ik in allemaal flitsen al bijstand, koophuis weg. Wat betreft deze stap.. ik kan niet wachten, maar ben eigenlijk ook heel erg bang. Straks kan ik onze kleine niet alles geven, zoals ik het ben gewend. Beetje gek.. ik heb een vaste baan, koophuis.. maar toch.. herkennen jullie die onzekerheid? Of praat ik nu broodje aap?

Magnolia29 vindt dit leuk.
  3. Chillse88

Chillse88 Lid

1 nov 2018
    67
    32
    18
    Vrouw
    @Brinsa ik heb net de prena fem besteld. Meteen 2 verpakkingen.. zet er wel 1 neer op mijn werk en 1 thuis.. heb ik altijd iets bij de hand!

Wat betreft testen.. ik weet het niet.. ik heb het laatst keer geprobeerd van de action een test en dan de kalander.. op de kalander stond dat het nu moest gebeuren en op het Testje.. zag je niks.. dus vind het wel vreemd... dan merk ik ook meteen een teleurgesteld gevoel..

Welke testen gebruik jij?

4. Neilia

Neilia Niet meer actief

@Brinsa fijn dat je duidelijkheid hebt!

@Chillse88. Zelfs met alarm ben ik em vergeten vanochtend :|
    Gelukkig blijft de melding staan tot ik die wegklik dus heb em net nog even genomen.

Chillse88 en Brinsa vinden dit leuk.
  5. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Oké top!

Ik zou niet afgaan van het kalendertje. Ik neem aan dat je je cyclus redelijk kent, heb je een regelmatige cyclus? Ik heb bijvoorbeeld een cyclus van meestal 28 dagen. Ik weet dat mijn ovulatie rond dag 14 is maar as ik testjes ga gebruiken dan begin ik op dag 10 al met testen totdat ik een positieve heb. Zo kan je hem moeilijk missen. Is hij positief dan kan je voor de zekerheid nog 2 dagen doortasten.

Ik heb de testen van zwanger&kids besteld die zijn betrouwbaar en duidelijk. Daarbij heb ik ook de roze van clear blue als controle.

Chillse88 vindt dit leuk.
  6. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Hahaha dat is wel heel erg! Kan je het potje niet gewoon ergens zetten waar je er niet omheen kan?

7. Neilia

Neilia Niet meer actief

Moest ik ook nog doen :p
    Hij stond nog beneden op de afzuigkap en moet naar boven in de badkamer.
    Heb em gelijk op de trap gezet zodat ie straks mee kan naar boven.

@Chillse88 ik zou niet afgaan op een kalender.
    Het kan best zijn dat je ei eerder springt of later.

Brinsa vindt dit leuk.
  8. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    @Lotion hehe jij bent een professioneel 'doorzakker' zo! :roflmao:
    Leuk dat je man er al eerder aan wil beginnen. Spannend!

@Tuttebella Jaa! Verplicht Disney kijken! Ik denk dat ik dat ook ga doen als G. wat ouder is :)
    En eind december is al best snel voor de musical. Leuk hoor!

@Mississippi Is er een duidelijke reden dat je dochter (dacht ik) geen broertjes of zusjes meer wil? Of is dat gewoon een losse uitspraak geweest?

@Magnolia29 wat bizar dat de gynaecoloog dat zegt. Heb je dat nog wel terug kunnen koppelen of een klacht in kunnen dienen?

@Chillse88 Welkom!

Hier op het moment ziek thuis :$ Gister flink misselijk en niets binnen kunnen houden, mijn vriend had hetzelfde en mijn moeder (die oppast) ook. Ook allemaal woensdag nergens last van en van woensdag op donderdag ineens alle drie ziek :|
    Mijn vriend en ik lagen gister op een gegeven moment allebei op een deel van de bank onder een deken te kijken naar hoe G. op de grond zat te spelen. Toen zij gisteravond op 19:15 naar bed ging, zijn wij er ook mee ingekropen tot 8:30 vanmorgen :thumup:
    Vandaag gaat het al wel beter en gelukkig heeft G. nergens last van, maar het is lang geleden dat ik me zo beroerd voelde zeg! Bah!

9. Chillse88

Chillse88 Lid

1 nov 2018
    67
    32
    18
    Vrouw
    @Lotion : ik ga niet volledig af op de kalander, maar wel een beetje om te kijken hoe en wat. Ook gaf de huisarts wel aan dat het eigenlijk puur geluk is dat je zwanger bent. Gewoon veel oefenen zei ze ook wel.. haha. Dus we gaan het zien.

@Brinsa :
    Ik heb een vrij regelmatige cyclus.. ongeveer 24 dagen..

Op dit moment ben ik nog even niet in de gelegenheid om de testen te gebruiken, ik heb nog tijdelijke bewoners in mijn huis. En ik vind het fijn om pas te gaan testen als ik weer alleen met mijn vriend woon (wonen overigens nog niet samen), maar dan kan ik gewoon zonder stiekem iets te doen. Geldt ook voor foliumzuur.. op een of andere manier vind ik het nu gewoon niet echt fijn dat ik zo’n potje niet in de badkamer kan zetten. Maar goed, allemaal samenhang met wat er gebeurd is.

10. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Oké dan zou ik wanneer je weer start met testen meteen na je menstruatie starten. Maar begrijpelijk. Dan zal ik als ik jou was het gewoon vaak genoeg gezellig maken en dan moet dat helemaal goed komen. Toch zal ik wel al je pillen slikken het is het beste namelijk om al te beginnen voordat je zwanger raakt. Kun je ze niet gewoon in je kamer of naast je bed zetten? En verser zie je aan het potje niet dat het zwangerschap vitamine zijn hoor.

11. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Spannend @Brinsa ! Wanneer begin jij met ovutesten? Ik weet niet zo goed wanneer te starten,geen ervaring. Daarom neineig Ik ernaar om vanaf mijn laatste menstruatie dag te gaan beginnen.Tot hij na een positieve weer negatief is. Zou dat wat zijn?

@Tuttebelleke Beterschap! Vervelend hoor.ziek zijn. .

12. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Chillse88 Oh nee hoor, die gedachtes zijn helemaal niet vreemd! Het is ook niet niks, deze stap. Gaat vast helemaal goed komen met jullie! Hoop ook dat het met je familie wat beter zal gaan uiteindelijk...

@Tuttebelleke Nee ben daar sinds de bevalling niet meer geweest. Vindt het prima zo, nu dus een ander ziekenhuis uitgekozen voor als het zo ver is. En vervelend zeg dat jullie zo ziek zijn, hopen dat G er geen last van gaat krijgen!

Langmuts vindt dit leuk.
  13. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Ja dat kan je zeker doen om even duidelijkheid te krijgen. Ik begin op dag 10 en dan beginnen we ook gelijk met om de dag het gezellig maken.

Langmuts vindt dit leuk.
  14. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    @Tuttebelleke wat vervelend dat jullie je zo ziek voelen. Het scheelt wel dat jullie het allemaal te gelijk hebben dan ben je er daarna ook meteen vanaf. Beterschap nog.

15. Neilia

Neilia Niet meer actief

@Tuttebelleke , ja professioneel bedzakkers. Wilt u van uw bed af bel 112-lotion en het komt voor elkaar :D
    Shit dat jullie ziek zijn zeg! Hopelijk knappen jullie snel weer op.

@Chillse88, potje op je nachtkastje?
    Foliumzuur is wel belangrijk.
    Desnoods in je handtas een potje?

@Brinsa , sorry als je het al verteld heb hoor, maar zitten jullie na 32 rondes nog niet in de mmm? Of heb ik iets over het hoofd gelezen?
    Hopelijk ben je snel zwanger!

Ik vraag me overigens echt af wie er als eerste met een positieve test aan komt :D

Langmuts en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  16. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Had het wel al verteld maar maakt niet uit vertel het nog een keertje.

Even verhaal kort wij kregen januari 2016 te horen dat mijn vriend amper bewegende cellen had. Dan heb je de 3 maanden even aankijken toen was het nog steeds niet goed toen zei mijn vriend geef het nog eens 3 maanden, toen nog steeds niet verbeterd. Toch konden we het maar moeilijk accepteren dat het niet op de natuurlijke manier zou gaan dus stelde we de mmm steeds uit. Ook kwam er nog een vakantie naar Curaçao tussendoor dus weer 3 maandjes uitstel. Toen hadden we uiteindelijk afgesproken in juli 2018 te starten en toen bleek ik dus in april zwanger, en dat van 1 keer seks in de hele maand en een zieke man. Nou goed we dachten een wonder dat kan, en toen bleek ik in juli weer van 1 keer seks zwanger te zijn en eigenlijk niet gepland omdat ik nog erg bezig was met de miskraam. Dus ja gelukkig is zijn zaad weer goed gekomen dus nu willen we absoluut de mmm niet meer in want we kunnen gewoon zwanger worden.

17. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ah vandaar!
    Wat een verhaal zeg, maar fijn dat het nu toch allemaal goed zit bij je man.
    Ik snap dat je dan niet de mmm in wilt.
    Hopelijk is het snel weer raak! Ik duim voor je :)

18. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Lief dankje.

19. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Meiden, weten jullie wat een leuke en duidelijke ticker/banner is?

Ik vind het zo gezellig staan hihi en het geeft een richtlijn ;):cool::D

Ik zoek eigenlijk eentje die de CD ook aan geeft, en liefst de vruchtbare dagen en eisprong ook:oops:

Brinsa vindt dit leuk.
  20. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    Bedankt voor alle beterschappen, het heeft geholpen :)
    Vandaag weer voor het eerst 'normaal' aan het eten, dus dat doet een mens al weer goed!

@Lotion :roflmao: Als ik ons bed beu ben, zal ik een seintje geven :D

@banner geen idee waar andere te vinden zijn dat degene die zp zelf aanbiedt eigenlijk

@kleertjes, ik verbaas me er echt over hoe veel geld we kwijt zijn aan kleren voor onze meid. We kopen veel zelf (weinig mensen met meisjes die net iets ouder zijn dan de onze in onze omgeving), maar wel ook veel bij de hema en echt niet allemaal dure spullen. Maar toch verbaast het me wat we iedere keer weer kwijt zijn. Dan weer nieuwe loopschoentjes, winterjas, nieuwe rompers met lange mouw, extra truitjes, enzovoort.
    Hadden jullie dat toevallig ook bij de eerste? (Als je dus nog niets in de nieuwe maat hebt liggen van oudere kinders.) Of maken wij het toch wel wat bonter dan dat zou moeten?

Langmuts vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina