De complete kerstmutsen deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tuttebella, 29 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    ja het zetten was wel even een dingetje :p

    Ik snap echt niet waarom ik geen meldingen krijg van dit topic o_O behalve als ik getagd word.
    Moet nog even bijlezen.

    Hoe staat het er voor @Orchid24 en @Tuttebelleke? :)
    Kunnen we weer gaan duimen? :D
     
    Orchid24 en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  2. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.474
    3.841
    113
    Vrouw
    Mooi! Snap dat je daar blij mee bent :)

    Hier inmiddels 5 dpo, dus er kan geduimd worden, al ben je dan nog wel minstens een week bezig ;)
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  3. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Oooh spannend :D
    Ik ga duimen hoor!
     
    Orchid24 en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  4. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw
    Mooi!! Lijkt me pijnlijk ja.. maar het resultaat mag er wezen :D

    Ik zit op dag 23, nog geen eisprong gehad. Ik heb maandag uitstrijkje gehad om eindelijk het hele drama van de chlamydia af te kunnen sluiten en was inderdaad negatief:D Sindsdien bloed ik weer (geen idee of het daarvan komt, het was maar een wattenstaafje zonder eendenbek) en dat duurt ook alweer 3 dagen. Dat zou mijn 2e tussentijdse bloeding zijn deze cyclus, dus ik heb econsult naar ziekenhuis gestuurd. Zodat ze het in ieder geval weten en ben benieuwd wat ze ervan vinden.
     
    Rosy90 en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  5. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.474
    3.841
    113
    Vrouw
    @Orchid24 ah dat is fijn! Dat het chlamydia-hoofdstuk nu echt klaar is. :thumup:
    Nog steeds heel bizar.

    Zou je misschien al na deze bloeding mogen starten? Of werkt dat niet zo? Geen idee :oops:
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  6. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    pijn viel wel mee hoor.
    Ik werd ineens niet lekker en ging bijna van mijn stokkie :p

    kan best zijn dat dat wattenstaafje iets geraakt heeft.
    Maar 3 dagen bloeden lijkt me dan wel lang.
    Wat fijn dat het chlamydia gebeuren helemaal is afgesloten! Dat scheelt in elk geval alweer.
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  7. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw
    @Lotion en @Tuttebelleke ja heb daarna nog wel seks gehad maar dan nog duurt wel lang lijkt me? Vandaag ook weer..

    Het is echt veeel lichter dan een menstruatie. Ene keer komt op ondergoed en andere keer niet, dus het is met vlagen ook erger. Dus ik denk niet dat ik mag starten met clomid, dat doen ze echt pas bij een menstruatie. Ik ben vooral benieuwd of ze vinden dat er naar gekeken moet worden of dat het niks is.
     
  8. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.474
    3.841
    113
    Vrouw
    @Orchid24 is het bloeden al gestopt? En heb je al wat gehoord van het ziekenhuis?

    @Roosie91 hoe gaat ie daar? Al een flinke toeter inmiddels of valt het nog mee? :)
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  9. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Ah lief dat je het vraagt:) het gaat goed en met jou? Heb je een beetje een goed gevoel over deze ronde?

    Buikje groeit hard! Haha:oops:
    Haal de foto zo weer weg hoor:
    Bekijk bijlage 652673

    Heb vandaag het proefdrukje voor het geboorte kaartje bestelt ben ik ook super benieuwd naar!! Ook het eerste pakje gekocht, nou ja:oops: 2 dan kan ik nog kiezen:p:D

    Het is in ieder geval heerlijk weer! Hebben jullie nog leuke plannen dit weekend?:) @iedereen:)
     
    Orchid24 en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  10. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.474
    3.841
    113
    Vrouw
    @Roosie91 Aaah dat is al een mooie zwangere buik ja! :D Gaat het nog goed nu het warmer begint te worden?

    En leuk! Een proefdruk! Heb je ook meerdere varianten besteld? Verschillende soorten papier of verschillende soorten opdruk? Of eigenlijk al meteen een heel duidelijk beeld van wat het moet worden?
    Leuk uitzoekwerk in elk geval :)

    Wij krijgen morgen schoonouders op bezoek :| Man is komende week jarig, dus er is wel gebak! En het zal ook vast best gezellig worden hoor, maar normaliter is het fijn dat er dan nog meer mensen op visite zijn die ook met hen kunnen praten :roflmao: Dit keer helaas niet :rolleyes: ;)
    En maandag lekker niksen en barbecueën :thumup:
    Oew! En zometeen de finale van Lego Masters, daar heb ik ook zin in :)

    Qua deze ronde ben ik nog een beetje in dubio. Soms een kwaaltje dat ik vorige ronde ook had (toen het raak was), maar soms een kwaaltje dat ik alleen in de ronde daarvoor had (toen het niet raak was). Dus ik weet het eigenlijk niet. (De rondes voor de afgelopen twee heb ik het nooit zo goed bijgehouden, dus dat weet ik ook niet allemaal precies meer.)
    Ik heb alleen wel zoiets dat ik eigenlijk pas vanaf morgen écht iets kan gaan merken (9dpo), dus nu maak ik me nog niet zo druk :) Maar dat kan natuurlijk snel veranderen ;)
     
    Orchid24 en Rosy90 vinden dit leuk.
  11. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    @Tuttebelleke thanks:oops::oops:
    Jaa het gaat nog goed! Het is gelukkig nog niet snik heet dus in de schaduw is het lekker vertoeven:) heb wel al wat last van dikke voeten en handen maar ach hoort erbij.

    ik wist wel sinds een tijdje welke ik wilde hebben! Had er meerdere als favoriet maar heb mijn nummer 1 kaart besteld en qua papier was die precies zoals ik wilde dus ik ben heel Benieuwd hoe die in het echt zal zijn:)

    Aah alvast gefeliciteerd met de verjaardag van jouw man!!
    Maar dat word een pittig dagje zo morgen:p hopelijk kan de kleine jullie een beetje extra entertainen morgen, en anders moet je maar een extra wijntje nemen:p
    Leuk! & lekker bbq maandag! Ik zal eens kijken wat wij doen:)

    Wat een kwaaltjes ook hè elke ronde. En het blijft onzeker die laatste twee weken van je cyclus. Maar mijn duimen draaien hard voor je hoor:thumup::thumup:

    Wij hebben het badje staan, gewoon een kinder formaatje die we savonds dan weer leeg gooien en s’ochtends weer verfrissen. Ze hebben de grootste lol samen. Af en toe ook een stukje fietsen en naar de speeltuin en hun dagje is weer gevuld:) ze hadden van opa waterballonnen met zo’n pompje gehad dus ik word wel aan het werk gezet om waterballonnen te blijven maken:p
     
    Tuttebelleke en Orchid24 vinden dit leuk.
  12. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.474
    3.841
    113
    Vrouw
    Bah, ik ben er weer ingetuind :(
    Ik zit nu op 11 dpo en ik dacht: laat ik weer zo'n goedkoop testje doen (die pas na 12 uur kleurt) en mocht die een tweede streep geven, dan pak ik de predictor erbij.
    Nu zit ik dus ieder half uur op dat stomme testje te kijken! Terwijl hij vorige keer ook op 11 dpo pas om 19:00 een opgedroogd streepje liet zien!
    Bleeeeh!

    Morgen doe ik braaf een predictor en dan hebben we als het goed is gewoon duidelijkheid. :rolleyes:
     
  13. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    N
    nog nooit van die testjes gehoord wat grappig. Maar ook zenuwslopend zeg. Ik ga duimen dat hij snel een streepje laat zien!!
    En hopelijk morgen twee prachtige streepjes op de predictor:thumup::thumup:
     
    Tuttebelleke vindt dit leuk.
  14. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.474
    3.841
    113
    Vrouw
    @Roosie91 Officieel is de afleestijd van die testjes ook gewoon 10 minuten hoor :)
    Maar de vorige ronde kleurden die testjes pas later op de dag goed bij, waardoor ik eigenlijk de hele ochtend in de rats zat omdat ze niet opliepen.
     
  15. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Ooh ja bah dat kan ik me voorstellen dat je nu dan continu zit te spieken! Hopelijk red je het vandaag een beetje en is er morgen duidelijkheid:)
     
    Tuttebelleke vindt dit leuk.
  16. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw
    oeii lastig weer ja.. hopelijk snel duidelijkheid! Blijf voor je duimen!
     
    Tuttebelleke vindt dit leuk.
  17. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw
    Hier het ziekenhuis even opgebeld, vond toch wel lastig inschatten allemaal.. zit nu op dag 29 en oke mijn laatste eisprong was op dag 34 en op dag 32 dus een positieve ovulatietest maar normaal had ik dan nu al wel veel meer gemerkt aan cervix slijm en hoger libido. Nu niet echt iets en ovulatietesten blijven ook vaag.

    Ik krijg morgenochtend een echo :D Gaan ze kijken of er een groot eiblaasje is, zo ja dan gebruik ervan maken en dan zal ie waarschijnlijk wel een dezer dagen nog springen. Is alles nog vrij klein, dan krijg ik provera mee om menstruatie op te wekken en ook meteen clomid en instructies :D dus morgen duidelijkheid en ook wat actie :D
     
    Rosy90 en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  18. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.474
    3.841
    113
    Vrouw
    @Orchid24 Oh dus het gaan echt beginnen! Wat fijn :)
    En ook morgen al! Goed dat je gebeld hebt weer.
    Spannend hoor :)
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  19. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.401
    13.232
    113
    Vrouw
    Ja! :D Ja dat heb ik inmiddels mezelf gelukkig wel aangeleerd, vroeger zou ik echt dagenlang gaan twijfelen om te bellen ja of nee.. en nu heb ik zoiets nee gewoon bellen!
     
    Rosy90 en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  20. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.474
    3.841
    113
    Vrouw
    Hier een negatieve predictor early. Jammer, maar duidelijkheid is ook wel fijn. Ronde 14 dan maar.
    Hopelijk heb jij meer geluk vandaag @Orchid24 :)
     

Deel Deze Pagina