De complete kerstmutsen deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tuttebella, 29 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neilia

Neilia Niet meer actief

@Tuttebelleke, fijn dat het weer beter gaat!
    Wbt kleding.. zelfs bij de 2e ben ik nog steeds veel kwijt.
    Hij zit inmiddels in maat 92 en qua rompers droeg C in die tijd vaak rompers met spaghetti bandjes (zomer tijd)
    En hij moet nog steeds vaak 2x per dag omkleden door een poepexplosie dus we hebben een tijdje geleden gigantisch veel rompers moeten kopen.
    Zijn voeten staan al ff stil maar ga binnenkort kijken voor extra schoentjes.
    Ik hou nou eenmaal van shoppen :rolleyes::D

Magnolia29 vindt dit leuk.
  2. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    @Tuttebelleke hihi als je straks een tweede krijgt van het andere geslacht dan moet je weer zoveel kopen:p want ja ik ging mijn zoontje geen meisjes kleding aan doen. Slaapzakken en beddengoed kan best roze wezen dat ziet toch niemand.
    Ja ik vind het ook allemaal wel veel om uit te geven elke keer.

Chillse88 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  3. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Tuttebelleke Ik koop vanalles voor haar; veel merkkleding (z8, quapi, b-nosy, vingino, o'chill zijn favoriet) maar ook gewoon kleding van Hema, H&M, Primark. Zorg er wel altijd voor dat ze een goed merk jas heeft ( en 1 jas voor naar de opvang) en duurdere schoenen. Vind het echt geweldig om steeds nieuwe kleding voor haar te kopen, dus kan niet wachten om geld uit te geven aan een tweede :roflmao::|

Chillse88 en Rosy90 vinden dit leuk.
  4. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Wij gebruiken dat van de oudste grotendeels voor de jongste.maar iets anders is ook wel eens leuk ;)
    Ik koop nooit merk kleding of dure kleding,Ik zie erer geen meerwaarde in :)
    Ook koop ik Veel tweedehands, via mp of een kledingbeurs .

Zeker toen ze klein waren,dat groeit er zo snel weer uit dat ik het gewoon zonde vond..

Chillse88 vindt dit leuk.
  5. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    @Lotion oew dat lijkt me ook vervelend! Dan heb je nog heel veel leuke kleertjes liggen, maar dat is dan net het verkeerde seizoen of in de verkeerde maat. :confused: Ik zou me dan ook echt vanaf het moment van de geslachtsbepaling al weer verheugen op dat ik die kleertjes weer aan kan doen en blijkt de volgende spruit een hele andere bouw te hebben ofzo :|

@Roosie91 we hebben gelukkig heel veel unisex-kleertjes :) Ik laat G ook rustig in kleren met auto's of dino's erop rondhobbelen, al zou ik (als de tweede een jongen is) de roze eenhoorns ook inderdaad wel in de kast laten :)

@Magnolia29 :D dat is ook een goede insteek ;)

@Langmuts Ik heb eerlijk gezegd ook wel het idee dat ik redelijk wat tweedehands en huismerk aanschaf. Ook zeker nieuwe merkkleding hoor, maar het bedrag blijft me toch wel verbazen.

Ik denk dat het er misschien ook aan ligt dat ik me wat verkijk op de hoeveelheid die je nodig hebt. Als volwassene kom je makkelijk toe met een handvol longsleeves en evenveel truien. Bij een kleintje wordt het gewoon sneller vies. Misschien zou ik wat vaker moeten wassen, dat zou ook nog kunnen. Al vind ik een bijna lege wasmachine aanzetten ook weer zonde.
    Of misschien m'n verwachtingspatroon aanpassen; ik had verwacht dat alle 'grote aankopen' voornamelijk voor de geboorte waren (meubels, kinderwagen, maxi-cosy, alle basics als beddengoed, badcapes, hydrofielen), maar kleding komt natuurlijk iedere maatje opnieuw.
    Of misschien moet ik stoppen met zeuren en inderdaad wat meer genieten van al het extra shoppen ;):D:rolleyes:

Langmuts, Magnolia29 en Rosy90 vinden dit leuk.
  6. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Dames mijn menstruatie is voorbij en ik wilde meteen gaan testen met de ovutesten van zw&kids. Maar eigenlijk lijkt me dat nu wel erg vroeg. Als mijn ei volgens het boekje komt, komt hij pas na anderhalve week. ( CD 16-18 afhankelijk van mijn cyclus lengte dit keer)
    Zouden jullie dan nu al gaan testen? (Afgaande op mijn slijm afgelopen cyclussen zit mijn ei zo rond CD 14-16)

misschien moet ik toch maar wachten? Al wil ik hem ook niet missen :p
    Ik zit nu op CD 5.

En welk moment test ik het beste? Ik drink in de ochtend vrij veel en zou dat misschien wat aan moeten passen?

Heel wat vragen hihi maar ik merk dat ik wat onzeker wordt mede door onze leeftijd:oops: en ml z'n presteren (Lang verhaal.maar het gaat niet zo makkelijk als bij menigeen:$) plus dat er deze ronde rond mijn ei hoogstwaarschijnlijk niet kunnen klussen maar het moeten hebben van de dagen daarvoor:|

En we willen deze maand ook niet voorbij laten gaan ♥

Alle ovutips zijn dus zeer welkom ;)

7. Neilia

Neilia Niet meer actief

@Langmuts ik zou gaan testen vanaf cd 8.
    Dan mis je en zeker niet
    Je kan natuurlijk ook nu al gaan testen maar ik denk dat dat nog wel erg vroeg is.
    Lastig dat je het van de dagen van daarvoor moet hebben..
    Maar toch hopelijk een positieve ronde! :D

Langmuts en Rosy90 vinden dit leuk.
  8. Chillse88

Chillse88 Lid

1 nov 2018
    67
    32
    18
    Vrouw
    Goedemorgen iedereen,
    Hebben jullie een fijn weekend gehad?
    Mag ik even iets opmerken.. vind het soms lastig om de berichten te lezen en te reageren; heeft iemand een tip hoe ik makkelijk kan reageren op berichten?

Hebben jullie ook weleens na de ongesteldheid opeens 1 dag klein beetje bloedverlies?
    Ik was ongesteld van maandag 29-10 t/m 01-11 en zondag 04-11 dacht ik opeens ik voel wat.. was het wat licht bloed (en nu ook weer over). Dan heb ik meteen een teleurstelling van shit, dan ben ik niet zwanger.. logisch ook, je kunt niet zwanger zijn als je ongesteld bent haha..

Kan wel merken dat ik heel erg ongeduldig ben.. en ben dan ook bang dat het allemaal zo lang gaat duren. Ik sta er mee op en ga naar bed, eigenlijk een beetje irritant :)

Voor iedereen een fijne dag en leuk om van iedereen verhalen te lezen!

Rosy90 vindt dit leuk.
  9. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Langmuts Ik heb geen ervaring met ovulatietesten, maar wat @Lotion zegt vind ik wel logisch klinken. Denk dat vanaf cd8 het in principe nog vroeg genoeg is om te beginnen met testen. Spannend hoor!

@Chillse88 Onder ieder bericht staat 'tools, leuk, reageer'. 'Leuk' is gewoon een Like geven op het bericht. En als je op 'reageer' klikt, dan quote je dat bericht en kun je daaronder je antwoord typen. En dat ongeduldige is heel normaal hoor! Als je eenmaal hebt bedacht dat je graag voor een kindje wilt gaan, dan ben je het liefst zo snel mogelijk zwanger.

Chillse88, Rosy90 en Langmuts vinden dit leuk.
  10. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Hier een rustig weekendje, mijn oudste is behoorlijk ziek geweest dus niet zoveel gedaan. Nu is ze weer aan de betere hand gelukkig:)

Ja ik heb het sporadisch weleens gehad maar niet vaak. Denk dat het altijd kan, dat er nog wat oud bloed zit of iets.
    Heb je toen misschien seks gehad? Ervoor?
    Wat naar dat je je zo ongeduldig voelt, maar ook begrijpelijk. Als de wens er is, dan liever meteen zwanger!

11. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    @Chillse88 Ik snap dat ook wel hoor,dat ongeduldig zijn. Als je eenmaal je zinnen op een beebje hebt gezet wil je er het liefst morgen al eentje in je armen hebben ;) ♥ helaas gaat er een "lange" weg aan vooraf. :)

Chillse88, Magnolia29 en Rosy90 vinden dit leuk.
  12. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Hoe is het met iedereen?

Vandaag CD 8 mijn eerste ovutest gedaan, en mooi omo wit ;) zou fijn zijn als ze telkens wit blijven en dan BAM positief zijn hihi :p

Ik heb hem om 8:45 uur gedaan; tweede plasje en niets gedronken. Dat moet betrouwbaar zijn toch?
    Er staat in de gebruiksaanwijzing dat het het beste is tussen 10:00 uur en *** (savonds ergens) maar zo lang kan ik niet wachten met drinken hoor:eek: (en ik drink met name in de ochtend gewoon erg veel)

Wat denken jullie? Zou rond deze tijd betrouwbaar zijn?

13. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Hier alles goed:)
    Haha dat zou wel mooi wezen hè!
    Ik zou twee keer per dag testen? Een keer sochtends en een keer smiddags / savonds. Dan mis je je piek echt niet. Inderdaad niet met ochtend urine dacht ik..

Langmuts vindt dit leuk.
  14. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    In de middag/avond is weer een beetje lastig als je een poos niet mag drinken. . Maar misschien moet ik rond kinderbedtijd maar even erbij proberen inderdaad!:thumup:

Maar twee keer per dag testen kan ik nog wel eventjes mee wachten tot ik slijmverlies heb toch? (Vind het zo zonde van het geld om zoveel te testen:$)
    En deze zo in de ochtend is wel oké?

15. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Jaa ik zou twee keer per dag gaan testen zo rond dag 11/12? Wanneer komt je eisprong meestal? welke testjes gebruik je?

Langmuts vindt dit leuk.
  16. Chillse88

Chillse88 Lid

1 nov 2018
    67
    32
    18
    Vrouw
    Hooi Langmuts,

Ik ken je gevoel van niet kunnen wachten.. ik dacht vanochtend meteen te gaan testen, maar dat kan niet met ochtend-urine.. ik heb wel iets gedronken na mijn ochtendurine, anders kan ik niet eens plassen.

Ik heb toevallig net een test gedaan. Ik heb helaas negatief.. controlestreep was wel donker, en de teststreep was heel licht. Vind het wel beetje vreemd. Ik heb het uitgerekend op de kalander en ik moet of op 07-11 (vandaag) of 08-11 (morgen) ovulatie hebben. Ik heb namelijk mijn gemiddelde berekend en kwam op 23,5 daarom is 07-11 (23 dagen) en 08-11 (24 dagen).. Ik zou dan mogelijk op 20-11 ongesteld moeten worden ovulatie 07-11 of ongesteld op 21-11 ovulatie op 08-11.. vind het wel vreemd dan.. aangezien de test positief is max 48 uur van te voren.. ik ga het wel even 5 dagen achter elkaar testen (dat staat er), maar ga het wel bij 1 test per dag houden denk ik..

Succes met testen, ben benieuwd wat er gaat komen voor je een deze dagen!

Trouwens wat vind je van vrijen om de dag? ik heb liefst elke dag, zodat je geen 1 dag mist zeg maar..

17. Chillse88

Chillse88 Lid

1 nov 2018
    67
    32
    18
    Vrouw
    @Roosie91 : he wat vervelend dat je oudste ziek is/was? Nu weer gezond en vrolijk? Ik heb toen geen seks gehad, was te moe (haha, best erg). Ja ik vind het echt verschikkelijk.. er gaat van alles door je heen en er staat ook wel stress is slecht dan kun je minder vruchtbaar worden enzovoort.. naja.. ben vandaag begonnen met de testen, dus even afwachten.
    Toch wel vreemd dat vandaag mijn ovulatie dag had moeten zijn en de test negatief is.
    Mindfucken is het wel :)

Fijne dag,

Chillse

18. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Goedemorgen dames hier alles oké, heb alleen sinds gisteren ontzettend veel pijn aan me nek en rug dus lig al een dag plat. Verder gaat het goed. Me menstruatie is voorbij en verwacht volgende week donderdag me eisprong. Begin nu behoorlijk gespannen te worden. Ook omdat vriendlief aln2 weken aan het snotteren is dus hoop niet dat dit al te veel invloed op zijn zaad heeft. Ik prop hem in iedergeval vol met heel veel fruit hahaha

@Chillse88 hoeveel dagen waren je laatste 3 cyclussen als ik vragen mag? Dan kan ik even met je mee denken. En wist je toen wanneer je eitje gesprongen was? Weet je hoelang je lutale fase is?

@Langmuts je kan gewoon blijven drinken hoor alleen niet te veel. Ik zou proberen rond 10 ofb11 uur te testen en dan nog een keer rond 4/5 uur. Als je een piek hebt dan zie je dat echt wel. Maar water is ook heel belangrijk voor je eitje dus vooral niet stoppen met drinken. Wanneer verwacht je je eisprong?

Langmuts en Chillse88 vinden dit leuk.
  19. Chillse88

Chillse88 Lid

1 nov 2018
    67
    32
    18
    Vrouw
    @Brinsa mijn
    1e cyclus (datum van curretage) 12 september
    2e cyslus 4 oktober
    3e cyclus 29 oktober
    **ik las namelijk dat de datum van curretage mocht meerekenen van cyclus.
    **gemiddelde is dus 23,5 dag

Ik weet niet wat een lutale fase is?

Gisteren had ik wel doorzichte slijmafscheiding bij mijn vagina, maar goed ben vandaag pas begonnen met testen. Wellicht toch 2 keer per dag? 1 in de avond?

20. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Was je cyclus voor de curratage ook rond de 25 dagen? Lutale fase is de dagen tussen je eisprong en menstruatie. Dus vanaf dat heuveltje bij mij gesprongen is en wanneer is ongesteld wordt zijn altijd 14 dagen.

Het kan zijn dat je cyclus nog een beetje van slag is door de curratage. Ik zou daarom gewoon 2 keer per dag blijven testen. Dus 1 eind van de ochtend en 1 eind van de middag. Het slijm is wel een teken dat je lichaam bezig i om een eitje te rijpen en te laten springen. Blijf dus testen hij kan zo opeens positief zijn. En het is niet raar als je eitje veel later is dan dat je berekend hebt. Ik heb ook wel eens een uitschieter gehad qua cyclus. Als je nog vragen hebt stel ze gerust.

Deel Deze Pagina