Jaa alles is goed ze doet het gewoon echt heel goed! Ik heb een mooie grote placenta en wel veel vruchtwater idd maar de dokter zei dat als je een grote placenta hebt en veel vruchtwater dat baby’s het daarom super goed hebben in de buik! Ze is inderdaad wat groter dan gemiddeld maar nog binnen de curves! Een mooie gevulde maag en blaas, hartje is in orde hersentjes zijn in orde alle orgaantjes doen het goed Ze maakte zelfs een grapje dat als de keizersnede is dat de gynaecoloog die de operatie doet kaplaarzen en een regenjas aan moet hebben vanwege het mooie zwembad Hihi ik ben helemaal gerust en 3D en 4D beelden gezien dat was echt heel mooi zo’n bewegend lief koppie❤️ foto’s even showen hoor En echt ze is ook weer een heel ander kind dan de andere twee Hihi ojaa en ze heeft al een heeel bos met haar Bekijk bijlage 655595 Bekijk bijlage 655596 Bekijk bijlage 655597
Wat ontzettend fijn! En leuk dat je ook 3d en 4d beelden mocht zien, heerlijk een bos haar! Nu weer lekker genieten!
Aaah @Roosie91 ! Wat fijn zeg! Prachtig nieuws! Heerlijk genieten de laatste weekjes nu totdat je het zó beu bent en je hopelijk snel mag bevallen van een bos vol haar
Heb je nog iets leuks gehad voor je verjaardag? @Tuttebelleke Ik ben weer helemaal zen, nou ja voor de helft want ik moet nog een aantal dingen doen voordat ze geboren mag worden Maar mijn dikke buik werkt me zo tegen de afgelopen dagen, heb de hele dag zeurende pijn op mijn rug onder mijn schouder bladen. Ook erg veel last van vocht in mijn voeten en handen, heb behoorlijk kracht verlies in mijn handen en continu een tintelend gevoel. Van het weekend eens samen met mijn man wat dingen doen en afstrepen. Hij moet zaterdag wel werken en zaterdag heeft dochter weer voor het eerst zwemles dus de weekenden voelen ook best ‘kort’ haha
Ohjee toch af en toe wat rust proberen te pakken en de voetjes omhoog.. maar wel lastig met al aanwezige kinderen.. wat moet er nog allemaal gebeuren?
Ja savonds lig ik met een kussen onder mijn voeten met de benen omhoog haha. Alleen Snachts ook continu dat tintelende gevoel in mijn handen echt naar. oei, de enveloppen moet ik nog bestellen en schrijven, plankjes moeten worden opgehangen, nog een klein baby wasje, co sleeper moet nog in elkaar. Ik moet nog wat spullen aanschaffen, zoals een kolf, oma-onderbroeken en nachthemden speentjes een pak melk voor de zekerheid. De kinderwagen spulletjes wassen en ombouwen naar de bak nieuwe handgreep set voor de wagen aanschaffen. Versiering regelen vlucht tas maken voor mezelf en baby. En dat was het denk ik Oja en ik wil alvast mijn kleding kast opruimen nog een klein stapeltje positie kleding erin en dan de positie kleding weg en gewone kleding er weer rustig aan (lees achterin) er in leggen
hahaha ik dacht nu komen er 3 of 5 dingen waar ik dan op kan zeggen ah ja dat voelt als veel en druk maar als je er eenmaal mee bezig bent valt het mee maar het is best veel nog.. maar niet hele grote dingen. maarr meeste kan je gewoon online bestellen toch? Het grootste gedeelte klinkt als een leuke taak voor je man (of misschien een handig familielid of vriend(in)? Vervelend ja dat tintelende gevoel.. kan je ook niet zo veel aan doen geloof ik dus jij doet alles bestellen en vluchttas maken en de rest is voor iemand anders
Haha ja echt erg hè. Ook gek hoor komt denk ik omdat het de derde is bij de eerste was alles al klaar met 30 weken maar dan ook echt alles Nu dacht ik elke keer ooh tijd genoeg komt wel. Maar nu begin ik hem best te knijpen Haha ja ik ga de aankomende drie weken alles verspreid doen en dan hopelijk toch nog op tijd klaar. man mag inderdaad de plankjes ophangen, de wagen ombouwen, co sleeper in elkaar zetten en de versiering regelen. En dan probeer ik de rest te doen, kleding kast is geen must maar geeft me wel een ‘net’ gevoel ofzo haha. Mijn moeder wil me ook helpen door af en toe de jongste even op te vangen dan kan ik ff echt goed wat doen ipv dat hij er met zijn neus boven op zit haha
Ah zo te horen alles wel goed gepland, dus dat rustige gevoel komt wel weer! Ik denk dat ik dat zelf ook heel erg ga hebben, ben al iemand van de lijstjes en dat ik onrustig word als dingen blijven liggen haha.. maarja met een eerste kan je dat makkelijk op tijd doen snap dat je bij een 3e er toch wat anders in staat en ook minder tijd voor hebt is altijd afwachten hoe de dag gaat lopen en of je eraan toekomt haha.. maar het komt wel af! Fijn dat je moeder wel af en toe wilt oppassen!
Haha ja ik ga er nu even tegen aan en dan komt het vast goed. En oja savonds als ze op bed liggen dan doe ik dus ook niks meer want dat verplicht ik mezelf ooh stom hè dat onrustige gevoel! Herken het heel erg, wij verhuisden toen ik ongeveer 18-20 weken was dat vond ik al de hel haha maar inderdaad bij een eerste is het toch wat makkelijker (vind ik) Ja zo blij met mijn moeder en de kleine jongen heeft dan ook alle aandacht van oma dus dat is altijd leuk
@Roosie91 We hebben ergens in april 2 nieuwe fauteuils gekocht, dus die hebben we elkaar cadeau gedaan Verder een etentje met een vriendin en met mijn zus en zwager gaan we ook altijd uit eten voor de verjaardagen, maar dat wordt nog ingepland. En ook nog 2 spellen en nog wat geld, dus ik zit alweer naar nieuwe schoenen te kijken En dat lijstje valt op zich nog best mee. Een hoop moet besteld worden, dus dat is op zich wel snel te doen, al zijn het een hoop kleine dingen. En verder inderdaad maar, zoals @Orchid24 zei, uitbesteden Wel balen van het vocht vasthouden en de last van je rug. Tot wanneer blijf je werken? 34 of 36 weken? Dan heb je er misschien wat minder last van als je wat meer rust kan pakken.
Hoe laat ben je morgen aan de beurt @Orchid24 ? En voel je zelf misschien toch nog iets dat op een eisprong wijst? Hier inmiddels 8 dpo dus ik begin mezelf weer van alles aan te praten Nu nog een beetje in dubio tot wanneer ik wil wachten met testen. Kijken of ik tot na nod kan wachten net zoals in ronde 1 t/m 10 of dat ik weer heel krampachtig vanaf 11 dpo ga testen en dan toch nog iedere dag hoop houd zelfs als ik negatieve testen heb Kijken waar ik het minst zin in heb maar, want het zijn allebei niet echt leuke scenario's.
10 over 9 weer nee niet echt.. ik heb wel af en toe afscheiding met afvegen maar ja dat kan bij mij weken aanhouden.. meestal week voorafgaand word het toch echt wel veel en veel meer en hoe dichter we erbij komen.. met een bijpassende libido nou heb ik een drukke week en ben moe dus weet niet of mijn libido nu te vertrouwen is, maar qua slijm denk ik van hmm als het groeit (wat kan) dan zal het wel langzaam gaan.. maarja je weet nooit.. Nee het is hoe dan ook lastig die laatste week.. hopelijk kom je de dagen toch een beetje goed door. Dit weer nodigt alleen niet echt uit tot allerlei leuke activiteiten Als de drang het opgeven moment wint van je verstand, is het ook goed.. de duideljkheid komt daarna vanzelf wel en deze dagen is even doorbijten..
Nee.. zoals verwacht gebeurt er helemaaaal niks dus we breken het af, vandaag beginnen met provera dat weer 10 dagen en dan menstruatie afwachten en dan op dag 3 beginnen met 100 mg clomid. Weer duimen dat die wel aanslaat!
@Orchid24 Zoals je al verwachtte dus. Nou ja, fijn dat je weer door kan dan! Hopelijk doet de dubbele dosis straks zijn werk
Wat jammer! Maar idd fijn dat je nu weer door kan naar de volgende ronde hopelijk dan meer succes ik blijf duimen!!