De complete kerstmutsen deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tuttebella, 29 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw

Tuttebelleke vindt dit leuk.
  2. Neilia

Neilia Niet meer actief

geen oorontsteking :)
    De huisarts denkt dat het toch van de tandjes kom.

mooie buik!
    Nog steeds verbaasd als ik jou zie:p

Orchid24 en Rosy90 vinden dit leuk.
  3. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.608
    4.023
    113
    Vrouw
    @Lotion Ah dat is fijn!
    Misschien d'r mondje vol met Dentinox? Onze dochter was er dol op! ;)

4. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Fijn dat dat het in ieder geval niet is! Heb je iets verzachtends voor de tandjes in huis? En een zetpil geven met de tv aan ofzo? Als afleiding?

haha thanks:D:p

5. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    @Lotion fijn dat het geen oorontsteking is! Hopelijk gaat het gauw wat beter!

@Roosie91 ohhh jij hebt zo’n mooie buik, daar hoop ik ook op! :D

@Brinsa lastig die nachten zeg.. :( maar goed om te horen dat je verder zo geniet! Ja ik heb nu 100 mg meegekregen, dat vind ik wel fijn van mijn ziekenhuis ze gaan niet door met wat niet werkt. Zelfs als ik nu nog een eisprong had gekregen, had ik de volgende keer 100 gekregen omdat ze een korte cyclus willen en geen lange. Dus ben heel benieuwd wat 100 gaat doen!

Tuttebelleke en Rosy90 vinden dit leuk.
  6. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Aah zo lief, dankje:oops::oops::)

Orchid24 vindt dit leuk.
  7. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Tuttebelleke vindt dit leuk.
  8. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.608
    4.023
    113
    Vrouw
    @Roosie91 Thanks :) Ik heb ook al een hele strategie bedacht over hoe ik ga testen :oops:

@Orchid24 dit deelde net iemand in een ander topic, ik denk ik deel het even :)
    "lieve mama's to be. Ik ben Marokkaanse van afkomst (geboren in Nederland) maar misschien kan ik enkele van jullie helpen. Vanuit ons geloof (islam) worden er dadels gegeten om specifiek te zijn gaat dit om Ajwa dadels. Deze dadels staan er bekend om een reinigende werking te hebben. Zo zijn er vrouwen die niet regelmatig menstrueren en na het eten van 7 dadels elke ochtend op nuchtere maag dit na 2 of 3 maanden wel werden. Vrouwen met PCOS die na een paar maanden zwanger raken en nog veel meer succesverhalen. Ook om de bevalling sneller te laten verlopen worden deze specifieke dadels aangeraden. Ik ben geen arts of iets in die richting gewoon iemand die een handje wil helpen. Ik zou bij interesse zeker even op google zoeken. Er is een fb pagina die succesverhalen deelt maar ik weet niet of ik dit mag delen hier. Ook voor de koude baarmoeder worden er in Nederland door Marokkaanse dames speciale baarmoeder massages gegeven. Hier ben ik verder niet mee bekend.

9. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
  10. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.608
    4.023
    113
    Vrouw
    @Roosie91 Och, weet je zeker dat je het wilt weten? :roflmao:

Ik ben van plan morgen urine op te vangen en hier zo'n goedkoop Innovita testje in te dopen (die zo heel langzaam kleuren). Mocht daar wat op te zien zijn, dan gebruik ik ook een Predictor Early op hetzelfde 'monster'.
    Verder zet ik dan een timer op een minuut of 30, waarna ik een foto maak van de Innovita-test. Die test kan ik dan iedere dag doen en dan maak ik iedere dag een foto.
    Op die manier hoef ik geen natte en droge testen met elkaar te vergelijken en is die stress die ik de vorige ronde had over de traag-kleurende testen hopelijk weg.

Maar goed, eerst maar eens zien dat die eerste test een tweede streep gaat geven :rolleyes:

11. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Haha ja ik wil het zeker weten! Een vrouwen brein is zo fascinerend dat had ik ook toen ik zwanger probeerde te worden:D
    Een hele goede en doordachte strategie vind ik! Je hebt ook een app premom heet die daar kan je de foto’s van je testen in zetten zowel ovulatie als zwangerschapstesten en dan staan ze automatisch onder elkaar op een rijtje.

(mijn duimen zijn nog steeds bezig)

Orchid24 en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  12. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.608
    4.023
    113
    Vrouw
    Premom heb ik inderdaad! Werkt erg fijn ook met de ovulatietesten, dus vandaar ook dat ik dacht: ik ga gewoon foto's maken :)

Maar inderdaad enigszins bizar hoe je brein bezig is en allemaal scenario's afgaat! Best beschamend eigenlijk :roflmao:

13. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Aah ja super slim! En dan hoef je niet onzeker te zijn van wel of geen oploop want ik vind dat in die app wel heel duidelijk!
    Haha ja het is ook bizar, maar ik denk dat bijna iedere vrouw het heeft. En als je dan weer ongesteld bent geworden dan zijn de eerste twee weken “rustig, deprimerend zelfs soms” en als de ovulatie er aan komt dan heb je weer zo’n piek van ‘vrolijkheid en positiviteit’ en als de ovulatie dan weer geweest is begint het nagelbijten en de ‘aparte’ denkwijze:roflmao:

Orchid24 en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  14. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.608
    4.023
    113
    Vrouw
    @Roosie91 Klopt ja! :roflmao: Wat een stomme cyclus is het toch ook! Hopelijk zijn we er snel vanaf ;)

Rosy90 vindt dit leuk.
  15. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Ooh jongens!! Ik word bang:eek: wat moet dit worden:o:
    Links zwanger van dochter 37.4 in het ziekenhuis haha en rechts is nu met 33.3:eek:
    Bekijk bijlage 656139

Langmuts en Orchid24 vinden dit leuk.
  16. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.608
    4.023
    113
    Vrouw
    Oew @Roosie91 ! Snap dat je hem knijpt, maar links is toch nog echt wel een flinke slag groter volgens mij, dus die extra rek zit er nog wel in ;)
    Heb je nog buikfoto's van een eerder moment die zwangerschap? Zodat het wat makkelijker te vergelijken is?

Rosy90 vindt dit leuk.
  17. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    @Tuttebelleke dankjewel! Erg herkenbaar van al die scenario’s uitdenken Spannend morgen! Hopelijk kan je het in de praktijk gaan brengen!

Rosy90 en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  18. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Moet ik ff zoeken denk die zwangerschap weinig te vinden ja op de laptop wel.
    Deze is van kleine L met 32 weken:eek:
    Bekijk bijlage 656158

Orchid24 vindt dit leuk.
  19. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.608
    4.023
    113
    Vrouw
    @Roosie91 Oh ja, dat scheelt wel iets :roflmao: Al is die buik voor 32 weken ook aan de maat.
    Jouw dames houden gewoon van hun 'personal space' zullen we maar zeggen :D

Rosy90 en Orchid24 vinden dit leuk.
  20. Neilia

Neilia Niet meer actief

Is ze al ingedaald? Je buik zit flink laag ook!
    Zal wel zwaar zijn.
    Nog ff volhouden :)

Nou heb echt een drama nacht achter de rug met L.
    2x 45 minuten kunnen slapen.
    Ze wilde zelf alleen maar op schoot in een bepaalde houding liggen.
    Zat ik dan de hele nacht beneden.
    Uiteindelijk kwam mijn vriend zeggen dat ie C had verteld hem te wekken smorgens zodat ik naar mijn bed kon.
    Word ze altijd om 06:15 wakker, was het vandaag pas 07:45:cry:
    Ik lag om 8 uur eindelijk in bed en was zo vertrokken.
    Om half 11 kwam N huilend bij me liggen die was zoooo moe.
    Ging een uur later volledig over zijn nek -.-
    Dus ik heb een vreselijke nacht + ochtend achter de rug.
    Hoop echt dat ze vannacht wel blijf slapen!

Deel Deze Pagina