De complete kerstmutsen deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tuttebella, 29 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Dat kan ook al helpen inderdaad! Daar zorg ik inderdaad wel voor haha! Fijn dat jij een goed gevoel hebt, denk dat dat veel zegt!
     
    Tuttebelleke vindt dit leuk.
  2. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Haha ja dat slapen word nu ook een dingetje, en dan lig je eindelijk lekker moet je er weer uit om te plassen:$ dus dan begint dat hele riedeltje weer opnieuw.
    Haha nou eerst die keizersnede maar dan kan ik weer het bed niet uit komen zonder pijn:oops:

    heb je lekker geslapen?:D
     
  3. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    @Orchid24 helaas niet echt. Ja de oudste is nu nog op school (laatste week) en de jongste gaat op dinsdag ochtend (ook laatste keer) naar de peuterspeelzaal dus de dinsdag ochtend is even ‘rust’. Maar mijn moeder heeft al gezegd dat ze maar af en toe moeten komen logeren wel om en om maar dat scheelt al wel iets. En hun vinden dat ook super leuk even lekker de aandacht van opa en oma voor zichzelf.
     
  4. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Lastig! Maar daar zeker gebruik van maken inderdaad! Scheelt altijd weer iets..
     
  5. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.484
    3.856
    113
    Vrouw
    @Roosie91 ah ja! de keizersnede.. hoe lang had je daar vorige keer nog last van? Voordat je je weer enigszins vrij en pijnloos kon bewegen?
    En inderdaad zoals @Orchid24 lekker gebruikmaken van het logeer-aanbod! Vinden de kinderen leuk, grootouders ook en jij hebt wat meer rust :) Heeft je man ook nog vakantie? Of wacht hij ermee tot de geboorte?

    @Orchid24 ik hoop dat mijn goede gevoel veel zegt :) Nog een kleine 3 weken tot de echo!
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  6. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Jaa! Mijn ouders wel risico patiënten dus ik ben wel heeel voorzichtig als ze maar iets verkouden zijn dan gaan we er gewoon niet heen.
     
  7. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    De eerste keer echt 6 weken maar de tweede keer werd het na 3 weken wel wat beterder. Op hoesten/niezen/lachen na haha.
    Jaa ik ga daar zeker Gebruik van maken haha (en ook als de baby er is:p)
     
  8. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.484
    3.856
    113
    Vrouw
    En echt... ik pas bijna geen van mijn normale broeken meer :confused: Er zaten al wat corona-kilo's aan (3 a 4), maar een aantal broeken zit nu gewoon al te strak! Skinny's heb ik zelfs niet eens geprobeerd :|
    Echt belachelijk! Zelfs de broek die ik als eerste 'normale broek' na mijn vorige zwangerschap weer aan kon (was ik zeker nog 3 kilo zwaarder dan nu), die is al te strak!

    En ik vertik het om vóór een goede echo een positiebroek aan te doen. Echt stom! :eek:

    @Roosie91 ah, dat is ook nog best een tijd inderdaad!
     
  9. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Ooh ooh haha je darmen gaan ruimte maken:p
    Draag je ook jurken met een legging of panty ofzo? Die draag ik nu alleen maar want de positie broeken passen niet eens meer om mijn buik haha. Nou ja ze passen en dan gaat die buik band zakken dat zit ook voor geen meter:roflmao:
    Hoe voel je je voor de rest?:)

    En @Orchid24 is er al wat in zicht?
     
    Orchid24 en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  10. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.484
    3.856
    113
    Vrouw
    @Roosie91 normaliter draag ik nooit jurken, alleen van die maxi dingen als het heel warm is. Maar het weer gaat de goede kant op, dus dan kan ik die inderdaad weer aan :)
    En ik heb zeker nog wel wat broeken die passen hoor (gelukkig), maar het zijn er niet zo heel veel :roflmao:
    Oh en jurken vond ik aan het eind van vorige zwangerschap ook het prettigst! Ik was ook hoogzwanger in de zomer. Zo'n buikband gaat alleen maar zweten ;) Hoe voel jij je verder? Hoe gaat het met de bloeddruk?
    Hier verder niets nieuws, moe maar verder prima :) Steeds meer vertrouwen ook gelukkig (heb zelfs als een heel pakket zwangerschapskleding op Marktplaats gekocht voor 20euro :oops:), en ik heb zin in de echo :)
     
    Orchid24 en Rosy90 vinden dit leuk.
  11. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Vervelend! Van andere kant ook al is het een darmenbuik ik vind het vaak wel leuk als je het al snel kan zien! Hoe is het verder?
     
  12. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Geen idee ik voel sinds ik gestopt ben met de pil mijn menstruatie niet meer aankomen. Alleen sinds iets meer dan halfjaar heb ik meestal 2 dagen vooraf wat druppels bloedverlies en dat nog steeds niet. Nou dacht ik gisteren heel klein beetje rozig te zien maar dat was wel heel goed kijken dus misschien ben ik vooral aan het hopen dat ik iets zie :roflmao:
     
    Rosy90 en Tuttebelleke vinden dit leuk.
  13. Tuttebelleke

    Tuttebelleke Fanatiek lid

    19 mei 2017
    3.484
    3.856
    113
    Vrouw
    @Orchid24 oh, ik vind het niks als mensen het al snel zien :roflmao: Nu is het nog gewoon een 'dikke pens' zeg maar, geen zwangere buik. Als het duidelijk een zwangere buik wordt, vind ik het niet vervelend meer. Al zou ik dat voor de 10 weken toch ook niet zo leuk vinden denk ik.
    Ach.. ik heb er weinig over in te brengen eigenlijk. We gaan het meemaken :)
    Klein beetje rozig klinkt goed! Hopelijk volgt het rood snel :)
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  14. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Aah fijn dat het nu dan mooi weer word! Dat zit een stukje lekkerder denk ik zo:)
    En wat leuk een pakketje kleding gekocht ik moest dat dit keer ook doen had tijdens de zwangerschap van de oudste alles nieuw gekocht en ook gebruikt bij de tweede maar toen alles, maar dan ook alles verkochto_O ben nu wel in een ander seizoen zwanger maar tóch baalde zo dat ik dat gedaan had haha nu haast alleen tweede hands gekocht op een paar nieuwe dingen na. Bh’s enzo koop ik sowieso altijd nieuw.
    Met mij gaat het goed, heb wel erg veel last van vermoeidheid en mijn handen die zo tintelen om 17:15 uur weer controle straks, kindjes eten bij opa en oma en wij gaan denk ik langs de Mac :D zonder het hun te vertellen natuurlijk:p
     
    Tuttebelleke vindt dit leuk.
  15. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Ooh stom zeg dat je het nu niet meer voelt aankomen. Ik ben aan het duimen dat het gauw doorzet!!

    (En ooh bah nog maar een paar weken en ik mag ook weer geloven aan het vloeien en menstruaties:$)
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  16. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Nee snap ik ook wel! Het is dan ook nog een onzekere tijd en als mensen het dan al gaan zien.. maar in ander groepje heb ik soms al foto's voorbij zien komen van 5/6 weken en vond het toch wel meer zwanger dan "dik" lijken hoor vind het bij anderen altijd leuk haha! Ja je gaat het meemaken :D
     
    Tuttebelleke vindt dit leuk.
  17. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Snap dat je baalde ja.. vervelend die vermoeidheid en tintelende handen.. ben benieuwd straks! Veel plezier alvast! Oehh lekker vooruitzicht haha!
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  18. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ja haha maar vind niet zo erg hoor, voor de pil was ik het 9 dagen lang met heel veel bloedverlies en heftige krampen.. moest altijd op bloedarmoede prikken.. en met de pil was het netjes 5 dagen met nog wel krampen. En nou is het 5 dagen zonder krampen :thumup: Alleen dan soms wel 2 dagen vooraf en 2 dagen erna wat bloedverlies.

    Haha het blijft misschien wel tijdje weg? Of werd je vorige keren ook heel snel erna weer ongesteld?
     
  19. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Ooh dat is wel beter dan voorheen idd dan. Lijkt me heel naar om het zo lang te moeten zijn. Hopelijk komt het deze week snel!!

    haha nee helaas, eerst 6 weken vloeien van de bevalling... en dan een week niks en dan weer menstruatie ahum.. zelfs met volledige borstvoeding:$
     
  20. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ja was ik soms echt goed ziek van ook! Ja hoop het ook!

    Ohh jij hebt pech dus.. ohja sowieso van de bevalling natuurlijk maar daarna ook al zo snel pff :confused:
     

Deel Deze Pagina