De complete kerstmutsen deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tuttebella, 29 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Jaa twee weken is goed te overzien idd! Ze gaan af en toe logeren bij opa en oma zo om en om dus dat is fijn! Mijn man is helaas zzp’r dus alles wat hij vrij neemt kost ons geld. Hij probeert te werken als de kraamzorg er nog is en dan een weekje vrij. Hij moet namelijk ook de oudste naar school brengen in september omdat ik niet kan/mag fietsen of auto rijden. Naar school lopen is te ver.

2. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Nee want ik word beetje gek van die assistente, vrijdag weer een andere en die ken ik nog niet dus misschien kan ik het wel aan haar vragen :roflmao:

Rosy90 vindt dit leuk.
  3. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    @Orchid24 zijn er ook nog andere medicijnen die ingezet kunnen worden als Clomid niet aanslaat? Lijkt me lastig als je er zelf al geen vertrouwen meer in hebt :\ En inderdaad wat je zegt, het lijkt tot nu toe nog helemaal niets teweeg te brengen. Naar hoor!
    Kun je je zorgen uiten bij je arts? Misschien dat ze wat meegaander worden als die ophoging ook niets lijkt te doen?

@Roosie91 ah ja, dan is 5 weken vrij nemen niet heel handig. En twee weken in elk geval ondersteuning om weer wat aan te sterken. Kan me goed voorstellen dat het niet meer mee hoeven dragen van die zwembadbuik ook al een hoop gaat schelen, al heb je dan natuurlijk nog wel de wond van de keizersnede.
    Gaat L ook nog naar een peuterspeelzaal of iets als andere L weer naar school gaat in september?

Edit: ik ben vanmorgen trouwens om 8 uur uit bed gekomen, heb G om 9:00 bij de gastouder gedropt en heb van 9:30 tot 11:30 weer op bed gelegen :oops: Echt zo moe!
    En ik durf te wedden dat ik vanmiddag ook weer op bed beland. Echt bijzonder :oops:

Rosy90 en Orchid24 vinden dit leuk.
  4. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Lekker je rust pakken hoor!

Ja dan gaan we over op injecties! (menopur, gonal f of andere) Nouja je gynaecoloog zie je niet.. ja 1x in de 3/4 maanden dus na clomid zie ik haar waarschijnlijk pas weer en dan zullen we het hebben over HSG echo en injecties.

Nu is het gewoon even clomid uit zitten :roflmao: Heb nog wel hoop hoor, ik hoop gewoon dat deze ronde of volgende ronde met 150 dat het gaat lukken.. maar mijn gevoel zegt gewoon van niet en dat kan ik ook niet ombuigen. Mijn onderbuik gevoel heeft meestal gelijk, hoop nu gewoon heel erg dat ik er dit keer ernaast zit

Rosy90 vindt dit leuk.
  5. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    @Orchid24 ah, dus dan hooguit nog 1 ronde clomid 150 als ik het goed begrijp en dan eventueel door op iets anders? Dat geeft wel moed. Ik dacht dat je eerst een jaar lang clomid moest proberen, maar dat zal ik verkeerd begrepen hebben :)
    Maar laten we hopen op een laat ei! Bij mij heeft het late ei ook geluk gebracht! Dus daar gaan we maar voor :) :thumup:

6. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ja als het aanslaat in totaal 6x clomid en 6x injecties en dan IUI/IVF/ICSI traject. Maar dat is als iets aanslaat. Maar volgensmij tellen ze deze 2 keer al mee dus nog 4x clomid max als ik dus een eisprong krijg ermee.

Als het zoals nu elke keer niet aanslaat, gaan ze er gelukkig niet mee door dan is het meteen verhogen en clomid kan maar tot 150

7. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    @Orchid24 aah helder! Bedankt :)
    Maar dat is dan inderdaad nog wel te overzien. Al wil je natuurlijk liever direct iets wat z'n werk doet. Ik duim nog voor een laat ei!

8. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Jullie hebben bijna het maximale aantal van 5000 berichten bereikt. We zullen dit topic binnenkort sluiten. Maken jullie alvast een nieuw deel aan? Nu kunnen de lijsten makkelijk gekopieerd worden.

Kan iemand ons (beheer) taggen wanneer deze dicht kan?

9. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Nou aan wie de eer dames?:D

10. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    @Tuttebelleke wat heerlijk zo lang op bed haha lekker doen als het kan hoor!

Jaa die buik word nu echt zwaar het vruchtwater is niet minder geworden haha en de baby weegt natuurlijk ook weer steeds zwaarder. Nou ja nog eventjes en dan is het klaar! Ook weer heel gek hoor dat het zwanger zijn zometeen voorgoed voorbij is!
    Maar ben heel benieuwd naar dit meisje in mijn buik hoe ze er uit ziet en hoe ze zal zijn:D
    Oja kleine L gaat wel naar de peuterspeelzaal maar pas weer iets later omdat het voor mijn man niet haalbaar is om hem ook nog om 12 uur op te halen en dochter dan weer om half 3 dan kan hij geen uren maken op zijn werk. Misschien dat mijn vriendin het een keertje kan halen maar dat moet ik nog even bespreken

11. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    All yours ;)

oooh! En het zwanger zijn voorgoed voorbij! Ik kijk daar nu al naar uit :roflmao: Gewoon je lijf weer helemaal van jezelf, zoals je jezelf kent en dat je lekker alles kan doen en laten... Heeeerlijk! :D Al is het natuurlijk wel iets bijzonders. Toch zal ik het niet erg vinden dat die tijd over is :)

Dat wordt dan inderdaad een hoop ren en vliegwerk voor je man, snap dat dat niet gaat. Zou fijn zijn als een vriendin dat kan doen, dan kan jij ook lekker je rust pakken!

Rosy90 vindt dit leuk.
  12. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Haha ja ik kijk er nu ook naar uit om me niet meer te hoeven verplaatsen met die dikke buik:o: maar toch het heeft inderdaad zo iets bijzonders zo’n klein mensje die groeit. Maar goed drie keer is ook gewoon genoeg! Ben blij als ik geen bloeddruk medicatie meer hoef te gebruiken en gewoon weer mezelf kan zijn idd!

nee daarom! En het blijft spannend met dat Corona gedoe dus zolang hij nu werk heeft moeten we dat pakken.

haha oké ik zal eens kijken voor een nieuw topic:p

Tuttebelleke vindt dit leuk.
  13. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Nieuwe deel is geopend, hij kan dicht @Beheer

Beheer vindt dit leuk.
  14. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Ik zal dit topic sluiten. Bedankt voor het openen van het nieuwe deel.
    Hier een link naar deel 3.

Deel Deze Pagina