De complete kerstmutsen deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tuttebella, 29 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    @Langmuts ja inderdaad als je slijm krijgt kan je 2 keer per dag doen.

Ja hij krijgt genoeg binnen hahaha.

Langmuts vindt dit leuk.
  2. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    Wat een spanning, al dat getest :) Ik heb er geen ervaring mee verder, dus kan daarover ook geen duit in het zakje doen.

Hier leuk nieuws! Wij gaan trouwen :) Wanneer en hoe is allemaal nog een beetje onduidelijk, zeker aangezien ik absoluut niet zwanger wil zijn tijdens m'n eigen bruiloft. We hebben daarom wel besloten om in december al te starten met proberen, wil jij dat aanpassen @Tuttebella ? :)

En @Tuttebella had je al verteld hoe je lezing is gegaan? Volgens mij nog niet, maar daar ben ik wel benieuwd naar!

@Roosie91 Sneu dat je oudste ziek was. Hopelijk is ze inmiddels weer helemaal beter :)

3. Chillse88

Chillse88 Lid

1 nov 2018
    67
    32
    18
    Vrouw
    Wat leuk dat je gaat trouwen, gefeliciteerd met je verloving. Ik snap dat je niet zwanger wilt zijn als je gaat trouwen.. leuk dat je ook in december gaat "starten".. succes!
    en hopelijk begin je 2019 met positief bericht

Tuttebelleke vindt dit leuk.
  4. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Wauw wat geweldig! Heeft hij je gevraagd?:) gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!:D
    Ja ze is weer haar zelf aan het worden, alleen nu is mijn kleine man ziek heeft hetzelfde denk ik, maar die blijft wel eten en drinken dus in minder mate gelukkig:)

Tuttebelleke vindt dit leuk.
  5. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Gefeliciteerd! @Tuttebelleke wat ontzettend leuk om naar uit te kijken! Zwanger trouwen is ook erg leuk hoor ;) (spreek uit ervaring :p )

@Roosie91 Beterschap! Nooit fijn als je kindjes ziek zijn :(

Rosy90 vindt dit leuk.
  6. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Dankjewel! Ja altijd zo zielig hè!

7. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    Bedankt dames :) Het aanzoek was met letterkoekjes die hij die middag had gebakken toen ik op mijn werk zat. Ze waren erg lekker :)

@Roosie91 Oh dat is ook vervelend :( maar gelukkig heeft je zoontje er wat minder last van.

@Langmuts Toen ik zwanger was van mijn dochter had ik een bruiloft toen ik 32 weken was. Het was in Hongarije, dus het liep tegen de 40 graden, maar ik heb heel de avond op een stoeltje gezeten. Rond half twaalf zijn ik en wat anderen terug gegaan naar de bed&breakfast en de volgende ochtend hoorde ik van de meute die achter was gebleven dat het feest daarna goed los was gebarsten. Allerlei leuke Hongaarse tradities van met de bruid dansen, 'muziek' maken door op pannen te slaan en iedereen vrolijk teut.
    Ik voelde me toen zo zielig dat ik dat allemaal gemist had terwijl iedereen het zo naar zijn zin had gehad. Dus uit voorzorg maar gewoon zorgen dat ik niet zwanger zal zijn tijdens mijn eigen trouwfeest :) En mocht ik wel zwanger zijn, dan alleen de ceremonie dit jaar en volgend jaar het feest ofzo. We moeten de details nog even uitwerken ;)

Langmuts en Magnolia29 vinden dit leuk.
  8. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    @Tuttebelleke aah wat ontzettend lief!! Super leuk meis, geniet lekker van dit gevoel:D

9. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Tuttebelleke gefeliciteerd met je verloving, ontzettend leuk!!! Snap ook heel goed dat je op je bruiloft liever niet zwanger zou willen zijn, denk dat ik dat ook zou hebben. Goed idee om dan in december al te beginnen ;).

@Roosie91 Hoe is het nu met je zieke kindjes? Voelen ze zich al iets beter?

Rosy90 vindt dit leuk.
  10. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Wat lief dat je het vraagt! Met m’n dochter gaat het weer goed! Zoontje nu koorts en overgeven helaas.

Magnolia29 vindt dit leuk.
  11. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    @Tuttebelleke gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk nieuws. Ik snap aan de ene kant wel dat je niet zwanger wilt zijn tijdens jullie bruiloft. Spannend dan gaat het al snel voor jullie ook beginnen.

@Roosie91 wat vervelend dat nu je zoontje aan de beurt is. Beterschap voor je kindjes hopelijk knappen ze snel op.

Rosy90 vindt dit leuk.
  12. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Dankjewel, super lief!!

Brinsa vindt dit leuk.
  13. Neilia

Neilia Niet meer actief

@Tuttebelleke Gefeliciteerd! Wat ontzettend lief ook qua aanzoek.
    Leuk dat je ook vanaf december al gaat proberen zwanger te raken.

Mijn vriend is deze week begonnen bij zijn nieuwe werkgever.
    Moet wel ff wennen hoor..
    Hij ging vannacht om 3:15 uur de deur uit en is nu pas onderweg naar huis.
    Gelukkig gaat thuis alles veel makkelijker en sneller als hij er niet is :p

14. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Oh dat zal inderdaad even wennen zijn!

15. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    Bedankt dames :) Ik ben ook eigenlijk stiekem al naar jurken aan het kijken (wil geen trouwjurk), en heb er misschien zelfs al wel één gevonden als hij mij net zo leuk staat als het model :oops: Morgenochtend even bellen met de winkel of ze hem in mijn maat hebben :D Zoja, dan is de oppas al geregeld :roflmao:

@Lotion Dat is wel even wennen dan! Wel dapper om allebei zo snel na elkaar met een nieuwe baan te beginnen. Hopelijk voelt hij zich net zo snel op z'n gemak als jij :)

Rosy90 vindt dit leuk.
  16. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Roosie91 He bah, wat sneu!! Gaat volgens mij ook enorm rond, hier in ieder geval wel. Hopelijk knapt je zoontje snel op!

@Lotion Spannend hoor, nieuwe baan van je vriend! Hij maakt dan wel lange dagen. En dat alles sneller gaat als hij er niet is; zo herkenbaar :roflmao:

Rosy90 vindt dit leuk.
  17. Neilia

Neilia Niet meer actief

Super tof zeg!
    Dat zou ik ook doen hoor :roflmao:
    Ik kijk ook graag Say yes to the Dress :D
    Waarom wil je geen trouwjurk?

Ja die stap was makkelijk gezet.
    Mijn vriend is vrachtwagenchauffeur en daar is genoeg werk in te vinden.
    Over een tijdje (als die zijn papieren heeft) gaat ie internationaal rijden en zal die ook 2 nachten van huis zijn.
    Ben benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen.
    Tot nu toe heb ik weer elke dag een vrolijke vent thuis.

18. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ja erg is dat he:roflmao:
    Als hij er is zijn we pas om half 7 klaar met eten, dan nog afwassen en dan de kinderen douchen..
    Voordat ze op bed liggen is het dan al half 8 geweest.
    Als die er niet is liggen ze met hun buik vol en gewassen om 7 uur gestrekt!

19. Tuttebelleke

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    @Lotion In dat vakgebied is inderdaad werk volop. Fijn dat hij nu weer vrolijk thuis komt :)

En waarom ik geen trouwjurk wil? Tja...een jaar of twee geleden had ik nog graag wat spaarcenten in een trouwjurk gestopt, maar nu vind ik het eerlijk gezegd wat zonde van het geld. Zeker ook omdat je van iedereen hoort dat ze uiteindelijk liggen te verstoffen op zolder.
    En er zijn ook best wat goedkopere trouwjurken te vinden, zeker, maar dan vind ik een 'gewone feestjurk' veel beter bij mezelf passen.
    En begrijp me niet verkeerd, Say yes to the Dress vind ik heerlijk! Ik had op een gegeven moment alleen alles al gezien en omdat ik iedere keer dus met een herhaling te maken had, ben ik maar gestopt met kijken :)

Oh en ik heb al een trouwjurk op zolder liggen! :D Een vriendin is jaren geleden op maandag getrouwd met een aansluitend feestje. Zij zijn zelf in spijkerbroek getrouwd, dus toen hadden we verzonnen om met alle genodigden in 'trouw-kledij' naar het feest te komen. Dat iedereen dus in trouwjurk of park kwam, behalve het bruidspaar :) Een flinke trouwjurk voor 40 euro op marktplaats gekocht en heb er heel de dag heerlijk in gefeest.
    En het jaar daarop met carnaval nog eens :D

Rosy90 vindt dit leuk.
  20. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    He bah.. Ook mijn man is nu ziek :(
    De oudste lijkt ook wat onder de leden te hebben,dus ik vermoed dat die er ook achteraan komt. .

Nog ongeveer een week tot eisprong, hebben wij weer ;)

Deel Deze Pagina