Balen is dat he! Mijn vriend is ook nog steeds niet opgeknapt. Maar hij kan wel gewoon klussen Hahah. Zolang ze geen koorts hebben is er nog niks aan de hand. Hopelijk knapt hij snel genoeg op. Wanneer precies verwacht je je eisprong? Denk dat we dan gelijk oplopen.
@Tuttebelleke Gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk! Wij zijn net getrouwd en de voorbereidingen waren zo leuk! Willen jullie groot of klein trouwen? @Roosie91 Sneu dat je zoontje ziek is, veel beterschap! Zo ik ben er ook weer eens. Heb echt een week niet op zp gezeten geloof ik Vandaag ben ik jarig haha. Voel mij zo oud, verdorie al bijna 30. Het gaat zo snel ineens. Vanochtend lekker champagne ontbijt gehad in een heerlijk restaurant, dus ben wel al goed verwend.
♥♥♥♥♥♥ Langmuts - 00 jaar - derde kindje - ronde 02 - NOD 30-11-2018. Brinsa - 26 jaar - eerste kindje - ronde 32 - NOD 29-11-2018. Tuttebella - 29 jaar - vijfde kindje - vanaf december 2018. Lauri88 - 30 jaar - vierde kindje - vanaf december 2018. Magnolia29 - 32 jaar - tweede kindje - vanaf december 2018. Lotion - 27 jaar - derde kindje - vanaf december 2018. Tuttebelleke - 32 jaar - tweede kindje - vanaf december 2018. Missisippi - 31 jaar - vierde kindje - vanaf januari 2019. Narcisje - 29 jaar - eerste kindje - vanaf januari 2019. Chillse88 - 30 jaar - eerste kindje - vanaf januari 2019. Troeeeelaa - 29 jaar - tweede kindje - vanaf februari 2019. Evin - 36 jaar - eerste kindje - vanaf 2019. Roosie91 - 27 jaar - derde kindje - vanaf 2019. ♥♥♥♥♥♥ Wil je op ons lijstje of heb je aanpassingen? Zet het dan dikgedrukt neer en dan pas ik (Tuttebella) het lijstje aan! Zo blijft het overzichtelijk!
Dankjulliewel! Ja vanavond heb ik hier een feestje met vrienden, gewoon lekker thuis! Ga vanmiddag de tuin ombouwen, kussens weer op de loungebanken, partytenten op en alle vuurkorven klaar zetten M’n drie beste vriendinnetjes komen overvliegen dus die ga ik vanmiddag ophalen van het vliegveld, super leuk!
Gefeliciteerd @Tuttebella !! Veel plezier vanavond! Wat leuk dat je vriendinnen overkomen! En ook gefeliciteerd @Tuttebelleke ! Met jullie verloving! Gaaf!
Het is in principe ook zonde van je geld, geef je groot gelijk Je moet doen waar jij je het beste bij voelt! Het is tenslotte jullie dag. Wat een leuk idee Ik zie het al helemaal voor me! Een hele zaal vol trouwjurken en pakken @Langmuts , gets.. hopelijk geen aamstelligere man? Die van mij zou overkomen alsof die half dood gaat.. Hopelijk knapt ie snel op!
@Lotion whahahahahah volgens mij is dat een mannen ding. Mijne is ook altijd zo zielig als die ziekjes is
@Tuttebelleke ooooh echt super gaaf! Geweldig! @Brinsa vreselijk he! En als ik ziek ben dan is die ook ineens ziek.. doodvermoeiend