Haha, goedemorgen! Ik ben gisteren helaas ongesteld geworden... wat later dan normaal.. Nu maar even weer ontgiften en opnieuw beginnen
@Brinsa & @Roosie91 dag dames.. gisteren had ik een hele dag werkoverleg, dus kon even niet reageren.. maar ben toch ongesteld geworden!
Lief dat je het vraagt! Ik zit even behoorlijk in een dip. Heb al vanaf 4 dpo het mega sterkte gevoel dat het niet raak is. Heb ook totaal geen tekenen van een eventuele zwangerschap. Dus ik wacht me menstruatie af en dan hoop ik heel erg dat het de ronde erna lukt.
@Chillse88 He jammer, op naar de volgende ronde! @Brinsa Shit hey dat je je zo voelt.. Geen bloed geeft moed zeggen ze toch? Ook al voel je misschien geen kwaaltjes, betekent natuurlijk niet dat het niet raak is.. Ik blijf voor je duimen meid!!
Hoi Meiden Dit is mijn eerste keer op een forum en deze sprak mij wel aan. Ik ben 24 en heb al jaren een kinderwens, het verlangen word met de dag groter. Mijn vriend en ik gaan in april trouwen en hij begint ook eindelijk klaar te zijn voor kinderen (hij is 29). Ik heb primair vaginisme, wat betekent dat het nog nooit gelukt is om seks te hebben (net als tampon inbrengen). Hier heb ik al 2 jaar fysio voor en het gaat steeds beter, seks lijkt echter nog ver weg.. En ondanks dat ik dit nog steeds heel erg graag zou willen ervaren, wil ik hier niet meer op wachten als het gaat om zwanger te worden. We hebben dan ook besloten om na alle bruiloftsdrukte, te gaan beginnen met zelf inseminatie (Ik hoop stiekem al wat eerder ).. Ik kijk in ieder geval al erg uit naar 2019! Mag ik hier mee lezen en mee kletsen ook al begin ik niet in januari?
Welkom! Jeetje, wat lijkt me dat heftig zeg! Kun je iets specifieker uitleggen wat dat is? Is er niet genoeg ruimte zeg maar of kun je niet genoeg ontspannen?
Het is wel vervelend en lastig, maar mijn vriend gaat er heel goed mee om dus dat is erg fijn! Ik heb fibromyalgie (weke delen reuma) en eigenlijk overal hoge spierspanning, dit is waarschijnlijk de reden dat het tot nog toe niet is gelukt om mijn spieren zo ontspannen te krijgen dat het lukt.. Ik heb wel verhalen gehoord dat het soms ineens wel kan lukken, dus ik houd hoop!
Wow wat heftig zeg! Wat knap van jullie beiden dat jullie er zo goed mee om gaan. En zelf inseminatie lijkt me dan inderdaad wel een goede oplossing. Ik ben alleen van het praktisch denken; het moet er ook weer uit hè na 9 maanden... En dat is voor een vrouw zonder vaginisme al een hel, laat staan voor jou.. Heb je enig idee hoe dat zal gaan? Of ben je daar nog niet mee bezig?
Dankje! Ja ik heb al het een en ander geïnformeerd en blijkbaar is eruit geen probleem, tenminste niet meer dan bij anderen Hoe is het met jullie?
Dat is in ieder geval fijn om te weten. Hoop dat je je vriend kunt overhalen om iets eerder te beginnen En anders heerlijk na de bruiloft, mooi vooruitzicht! Hier alles prima hoor. Ik voel nog niks, maar we hebben mijn eisprong deze maand ook niet enorm goed benut. Dus ik ga er vanuit dat het deze ronde niet raak is. We wachten nog even af.
Ja het is best lastig om te wachten, ik ben al aardig aan het fantaseren en alles maar mijn cyclus is ook nog niet regelmatig, dus is ook handiger met ovulatietesten om te wachten denk ik.. Aah spannend, je weet maar nooit!