@Chillse88 oh wat balen zeg! *knuffel voor jou* @Brinsa vervelend dat je een dip hebt,maar heel begrijpelijk hoor! Ik blijf voor je duimen♥ @Orchid24 welkom! Als je op de lijst wilt, wil @Tuttebella of @Tuttebelleke je wel op de lijst zetten (omg mijn geheugen laat me in de steek, wie van jullie was het nou? ) Het lijkt me erg lastig om met vaginisme om te gaan. . Ik had eerder ook heel veel moeite om er maar iets van een opening in te krijgen, maar niet zo extreem als jij noemt) gelukkig nu nergens meerlast van.. Hoop dat het voor jullie gauw gaat lukken om een kindje te krijgen! ♥ @Magnolia29 wanneer is jouw NOD ook alweer.? Hier verder alles oké. Heb alleen een ontzettende onrustige huid sinds het stoppen met de pil. Had gedacht dat dat inmiddels wel al over was,maar lijkt alleen maar erger te worden meer meiden last van (gehad)? Verder genoten van een heerlijk vrij weekend, morgen weer aan de bak
Lief van je! Fijn dat het bij jou over is gegaan! Ik heb daar ook weer meer last van.. Weet niet of daar echt iets tegen te doen is helaas.. Ik zou graag in de tabel willen!
@Langmuts ik heb dat ook als ik stop met de pil. Zodra ik dan zwanger ben wordt het weer minder. Als ik veeeeel water drinkt lijkt het wel minder te zijn. @Chillse88 oh jammer! Dacht echt dat het raak zou zijn bij jou. @Orchid24 jeetje dat is nogal wat, hopelijk lukt het toch om snel zwanger te worden! En leuk trouwen! Al druk bezig met de voorbereidingen zeker? Ik ben aan het aftellen.. nog 9 dagen de pil slikken en dan gaan we er voor. Zo spannend! Ik was al 3 keer direct zwanger maar ik zou wel even moeten slikken als dat nu weer zo zou zijn. Wij hebben net in ieder geval onze zomervakantie geboekt. In juli een week naar de UK! Zin in!
@Langmuts Ik snap de verwarring. Daarvoor moet je bij Tuttebella zijn @Orchid24 Welkom! Spannende tijden dan voor de boeg. Een vriendin van me had ook last van vaginisme, al is dat met haar huidige partner langzaamaan verdwenen. De bevalling is ook goed gegaan. Hopelijk gaat het voor jou ook zo @Lauri88 Herkenbaar die spanning. Hier zal ongesteldheid ook over een aantal dagen door gaan breken en dan gaan we er gewoon voor. Eigenlijk nog best onwerkelijk dat het zo snel ineens weer op z'n kop kan staan. Hier verder alles wel z'n gangetje. Tijdens de Black Friday sale heb ik alvast een leuk jurkje voor de bruiloft van mijn zus gekocht (juni 2019). Zal je zien dat ik er straks niet meer in pas met een dikke buik. Ach ja! Dan heb ik hem alvast maar voor het jaar daarop; hij was te leuk om niet te kopen
@Orchid24 welkom! Trouwen wat leuk. En wat een heftig verhaal zeg, hoop dat inseminatie soepel zal verlopen en jullie snel zwanger mogen zijn. @Langmuts dat van die puistjes ken ik. Sinds ik gestopt ben met de pil ( 3 jaar dus) heb ik last van puistjes die nooit keer weggegaan zijn. En het ligt er ook nog eens aan waar ik in me cyclus zit hoe erg het is. Lijk soms wel 15! @Lauri88 spannend het is bijna zover hopelijk heb je snel een mooie cyclus. @Tuttebelleke wat goed dat je de jurk toch gehaald hebt. Ik laat me nog wel eens tegenhouden door die gedachte. Stom natuurlijk hahaha. Wanneer verwacht je je menstruatie?
@Lauri88 Ja wij zijn al druk bezig met de voorbereidingen! Het begint al op te schieten! Wat spannend en leuk! Leuk naar de UK, waar gaan jullie naartoe? Blijft ook onze favoriete plek @Tuttebelleke Fijn dat het bij je vriendin is overgegaan, door zulke verhalen houd ik hoop! Ook leuk dat je al jurk voor de bruiloft van je zus hebt, kan inderdaad altijd later nog aan als niet meer past. @Brinsa Dankjewel!
@Langmuts Mijn NOD is 5 december, maar heb niet het idee dat het raak is. Dit was de eerste maand na stoppen met de pil dus weet niet eens zeker of ik wel een eisprong heb gehad haha. We zien het wel, en als ik wel ongesteld wordt is dat ook fijn. Betekent dat m'n cyclus weer regelmatig is/wordt. @Lauri88 Vakanties boeken is altijd een goed idee! Waar precies in de UK gaan jullie naar toe? @Brinsa Hoe gaat het daar?
Welkom @Orchid24 ! @Lauri88 wat gaaf al lekker de vakantie geboekt! Wat leuk, gaan jullie lekker in een hotelletje of apartement? @Tuttebelleke wat leuk dat je een jurk hebt gekocht! Hihi ach als je hem echt super mooi vind kan hij zeker nog voor het jaar erop @Brinsa hoe gaat het met je? Hoeveel dpo zit je nu?
@Orchid24 welkom! Klets gezellig mee @Brinsa nog steeds het gevoel dat het niet raak is? @Magnolia29 nog een weekje geduld hebben dus.. spannend! Ik verwacht ergens deze week mij ei. Ovulatietesten liggen klaar want heb echt geen idee wanneer ik em precies kan verwachten.
@Roosie91 en @Brinsa Het jurkje kan ook gewoon goed als zomerjurkje, dus vandaar dat ik het wel aan durfde Het is ook een wat losser model, dat scheelt ook wel Brinsa, ik verwacht binnen nu en een dag of 4 mijn menstruatie. Mijn cyclus zit meestal rond de 29 dagen, soms 1 of 2 dagen meer, soms 1 of 2 dagen minder. Wanneer is jouw nod?
Mijn nod is morgen of woensdag maar ga uit van morgen. @Lotion ja het gevoel is niks veranderd Hahah. Dus ja op naar me menstruatie en dan extra ons best doen deze ronde. @Tuttebelleke Okee is er wel een kans dat het raak is? @Magnolia29 dat zou jammer zijn hopelijk is het toch raak. Maar ik ken dat gevoel wel haha.
@Brinsa Vandaag of morgen je NOD toch? Wacht je je periode gewoon af, of durf je nog een test te doen?
Ah balen! Nou ja zolang er geen bloed te zien is is er nog hoop! Vruchtbaarslijm heb ik al gespot. Dus vandaag begin ik met de ovulatietesten. Gisteren onze mutsy verkocht jeeeej We hebben van het weekend gekeken naar de nieuwe mutsy maar die is afgekeurd als duo wagen. Nu zijn we helemaal verkocht van de nuna demi grow. Maar goed eerst nog even zwanger worden
@Magnolia29 ja klopt. Ik heb gisteren getest. Maar dat was puur om aan me vriend te laten zien dat ik gelijk heb. Hij geloofde niet dat ik zo zeker van me gevoel kon zijn en dat terwijl me borsten zo'n zeer doen en me niet lekker voel. Dus ik hem uitgelegd dat ik weer erg last van progesteron heb. Toen de test wit was geloofde hij me pas. Nu dus wachtende op me menstruatie. @Lotion wat fijn dat je al vruchtbaarslijm hebt gespot. Dat zou betekenen dat jebkichaam zich meteen goed herpakt. Hahaha dat van die kinderwagen herken ik wel. Ik heb al 20 keer in gedachte er 1 uitgezocht haha.
Hier net ongesteld geworden, dus zodra dat voorbij is, gaan we van start Toch wel spannend! Grappig dat iedereen al zo ver vooruit is m.b.t. spullen kijken/uitzoeken/kopen. Ik heb daar ook een handje van Het enige wat ik tot nu toe ook echt heb gekocht zijn wasbare newborn luiers, omdat de wasbare luiers die we voor dochter gebruiken in het begin te groot zullen zijn. Maar waar dat verzamelen ook begon bij 2 luiertjes die wel heeeeel voordelig geprijsd waren, heb ik inmiddels echt al een hele stash van 32 stuks Ik kan me dan ook niet zo goed bedwingen, merk ik
@Lotion Wij hebben hier ook nog een Mutsy van N op zolder staan. Mag ik vragen voor hoeveel je m verkocht hebt? Weet niet of ik manlief zo ver krijg om een nieuwe te kopen, maar proberen kan altijd @Brinsa He bah, weer een negatieve test dus.. Het is wel fijn dat je je lichaam inmiddels zo goed kent en dus geen valse hoop hebt, maar dan nog... Als iemand het verdiend om snel een positieve test te zijn, zijn jullie het! @Tuttebelleke Oeh spannend, dan gaat het echt beginnen!! Heb veel gehoord over wasbare luiers, bevalt het je met je dochter? Welk merk heb je gekocht?
Ik heb em verkocht voor 275 euro. Maar de kleur die ik had was niet zo gewild. Je moet er echt van houden. Blauw grijzig. Niet de hoofdprijs ervoor gekregen maar wilde er minimaal 250 voor hebben. @Tuttebelleke wasbare luiers lijken mij ook ideaal. Maar mijn vriend wilt er echt niet aan. Hoor wel vaker dat ze verslavend zijn om te kopen
Wasbare luiers zijn heel fijn maar inderdaad wel een beetje verslavend @Lotion ! Er zijn zo veel leuke printjes! En ik ben dan ook nog zo dat ik graag andere merken/typen uit wil proberen als anderen daar enthousiast over zijn, dus dat helpt dan ook niet echt mee. Er is wel een levendige tweedehands markt in, dus hier ook veel tweedehands aangeschaft en veel houdt ook nog een redelijke restwaarde. Dan voel ik me wat minder schuldig als ik weer wat wil uitproberen @Magnolia29 Hier zijn we blij met de Bamboozle Stretch van Totsbots en de Grovia O.N.E. Voor de nachten sinds kort over op de Anavy XL. Hoe gaat het verder met @Mississippi en @Tuttebella ? Ik heb jullie al een tijd niet gezien hier.
Wat leuk en spannend meiden dat er zo veel ‘van start’ zijn gegaan. Ik ben benieuwd wie er als eerste zwanger is straks