Wij gaan naar Hampshire! Private cottage bij een boerderij vlakbij Winchester. Mijn jongste wil heel graag een keer naar Peppa Pig World en dat is dan maar een half uurtje rijden. Ligt ook vlakbij het New Forest National Park en verschillende leuke steden. In wasbare luiers wil ik me ook gaan verdiepen. Verder nog helemaal niet bezig met babyspullen. Ik heb alleen de babymeubels nog en voor de rest alles weg gedaan dus we zullen veel opnieuw moeten kopen maar ik ga het wel allemaal van marktplaats halen zoals een box en een kinderwagen. Beide zullen we sowieso niet veel gebruiken want ik wil ook weer een draagdoek.
@Magnolia29 Nog even volgende week afwachten dan, spannend! Het is inderdaad ook fijn als je cyclus weer normaal word @Lotion Wat leuk dat jullie al aan het kijken zijn voor een nieuwe wagen! Welke ovulatietesten gebruik jij als ik vragen mag? Hoe vaak gebruik jij die? Mijn ongesteldheid leek na de pil vrij normaal op gang te komen, maar deze maand niet.. Vind ook zonde om hele maand door te testen of ik wel of niet eisprong heb gehad.. Of zou ik toch even wachten tot mijn cyclus normaal word voor ik ga testen? @Tuttebelleke Wat spannend! Ik hoop voor jullie dat het deze ronde raak is! @Brinsa wat vervelend.. als ik dat zo lees als (onderschrift?), is het geen makkelijke tijd geweest. Ik ga duimen voor jullie dat jullie snel een positieve test hebben! @Lauri88 Leuk! Ik ben nog niet in dat deel van Engeland geweest, ik ben benieuwd wat jullie daarvan gaan vinden! Leuk dat er al zoveel dames gestart zijn en ik leer meteen een beetje mee van jullie! Hoe kiezen jullie uit welke meubels/luiers/etc. jullie fijn vinden/beter zijn?
Vandaag twee dagen eerder dan gedacht ongesteld geworden (cyclus nu 28 dagen) @Tuttebella mijn NOD mag op 26/12/18
@Orchid24 dankje! Nee zeker niet maar het kan altijd erger dus ik geef nog niet op. @Langmuts balen. Gelukkig wel een mooie cyclus! Hier heeft het moeite met doorbreken. Heb af en toe wat bruin door me afscheiding n8j afvegen sorry Tmi! Dus denk dat het morgen doorbreekt, hoop hey want dan is me eisprong nog net op tijd voordat me vriend vertrekt.
Ach ik had deze ronde gelukkig niets anders verwacht. . En 28 dagen is altijd leuk, al waren de 30 dagen ook goed Het voelt niet met als verloren tijd,heb het echt wat los kunnen laten. @Brinsa als het dan moet komen dan kan het maar beter direct komen! Ik ga duimen voor een eitje die op het goede moment komt♥
Ik heb een knalpositieve ovulatietest! Ik had me ei van het weekend pas verwacht.. Maar dit streepje is echt 3x duidelijker dan de controlestreep @Brinsa en @Langmuts Leuk! Hopelijk voor jullie allebei een kerstcadeautje.. @Tuttebella wil je mijn nod op 18 december zetten?
♥♥♥♥♥♥ Tuttebella - 29 jaar - vijfde kindje - ronde 01 - NOD 01-12-2018. Lotion - 27 jaar - derde kindje - ronde 01 - NOD 18-12-2018. Langmuts - 0 jaar - derde kindje - ronde 03 - NOD 26-12-2018. Brinsa - 26 jaar - eerste kindje - ronde 33 - NOD 26-12-2018. Lauri88 - 30 jaar - vierde kindje - vanaf december 2018. Magnolia29 - 32 jaar - tweede kindje - vanaf december 2018. Tuttebelleke - 32 jaar - tweede kindje - vanaf december 2018. Missisippi - 31 jaar - vierde kindje - vanaf januari 2019. Narcisje - 29 jaar - eerste kindje - vanaf januari 2019. Chillse88 - 30 jaar - eerste kindje - vanaf januari 2019. Troeeeelaa - 29 jaar - tweede kindje - vanaf februari 2019. Evin - 36 jaar - eerste kindje - vanaf 2019. Orchid24 - 24 jaar - eerste kindje - vanaf 2019. Roosie91 - 27 jaar - derde kindje - vanaf 2019. ♥♥♥♥♥♥ Wil je op ons lijstje of heb je aanpassingen? Zet het dan dikgedrukt neer en dan pas ik (Tuttebella) het lijstje aan! Zo blijft het overzichtelijk!
@Orchid24 Welkom! Zal je zo even op ons lijstje erbij zetten. Wat vervelend dat je vaginisme hebt, lijkt mij erg lastig. Ook voor je vriend.. Knap dat jullie er zo goed mee om kunnen gaan. Wat leuk dat jullie gaan trouwen! Wij zijn afgelopen zomer getrouwd en het was echt een prachtige dag. Zou het zo graag nog een keer over willen doen❤️ @Langmuts Hier geen last van een onzuivere huid na het stoppen met de pil. Hoe lang ben je nu al gestopt? @Lauri88 Wat leuk dat jullie naar de UK gaan, waar ongeveer? Hier ook elke keer in no time zwanger, hoop het nu ook! @Tuttebelleke Wat leuk dat je zus gaat trouwen komende zomer!! Hoe ziet het jurkje eruit? Verder nog dingen gekocht tijdens Black friday? @Lotion Wat een knaller haha. Veel plezier vanavond!! @wasbare luiers. Hier absoluut niet. Lijkt mij zo vies en zoveel werk! Of valt het wassen wel mee? Ik ga nu echt proberen wat fanatieker mee te lezen en posten. Het is momenteel gewoon zo druk, die nieuwe functie op m’n werk kost heel veel tijd, dan nog continu op en neer naar het ziekenhuis met I. en natuurlijk gewoon het gezin draaiende houden. Ik kom chronisch uren te kort in een dag Wij zijn ‘per ongeluk’ een maandje eerder begonnen. Was niet helemaal de bedoeling, maar ach.. 1 dec is nu m’n nod en vind het super spannend!
Bekijk bijlage 599295 Ik ga lekker koffie drinken met een vriendin met de jongste! Jullie nog plannen vandaag?
@Langmuts oh dat is wel leuk! Hopelijk ook gelijk goed nieuws deze ronde! @Roosie91 dankje! Hoe gaat het met jou. Al een keuze kunnen maken of nog niks definitiefs? @Lotion wauw dat is pas een knaller. Veel plezier! @Tuttebella snap dat als je zo druk bent hier wat meer afwezig bent. Maar gezellig dat je weer wat vaker komt buurten! Op spannend je nod is dus al bijna! Al gevoel dat het raak is of nog niet? Wat ziet je meisje er schattig uit zeg! Veel plezier. Hier geen plannen ik lig met krampen en hoofdpijn op de bank en hier kom ook de komende uren ook nog niet vanaf Hahah.
Hahaha ja daar kan je echt niet omheen he.. Terwijl er gisteren nog geen streepje te zien was! @Tuttebella, gezellig! Wij gaan zo naar het ziekenhuis. C heeft een afspraak bij de anesthesist. Dinsdag 11 dec krijgt ze buisjes en gaat der neusamandel er uit.
Goede middag! Mag ik hier mee kletsen? Ik zoek een plekje waar ik lekker kan dromen over mijn toekomstige eerste kindje. Mijn vriend en ik hebben besloten om vanaf Mei 2019 ervoor te gaan. Liefs M2B