@Brinsa Ik twijfel heel erg, ik weet het eigenlijk gewoon niet zo goed haha. Maar heb nog nooit iets gevoeld voor de positieve test of kwaaltjes ofzo. Dus wacht het maar gewoon af. Vervelend dat je niet helemaal lekker bent. @Lotion Spannend! Hier hebben N&M buisjes en zijn de amandelen verwijderd. Viel bij hun reuze mee. Heb ze zelf twee jaar terug laten verwijderen en dat was echt de hel haha, nog nooit zoveel pijn gehad. Vindt C het spannend? @Momma2b Welkom, gezellig! Hoe oud ben je? Dan zet ik je op ons lijstje erbij. Ben je al lang samen met je vriend?
@Lotion Da's idd een beste knaller, veel plezier vanavond . Sneu dat C geopereerd moet worden, heeft ze er veel last van? @Tuttebella Niet verontschuldigen hoor, iedereen heeft drukkere periode en kan dan minder vaak reageren. En wat een schatje zeg, je dochtertje. Super leuke outfit ook! Ik hou er van haha ❤
Leuk dat jullie gelijk lopen @Brinsa en @Langmuts ! Hopen op een leuk kerstcadeautje zo @Tuttebella dat is morgen al! Spannend zeg! Qua jurkje: dat is gelukkig het enige dat ik heb gekocht met Black Friday, ik heb me goed in kunnen houden Het is een jurkje van Ted Baker (dat merk ken ik echt pas sinds een week of 3, super leuk!) @Momma2b Welkom! @wasbare luiers: echt vies is het gelukkig niet. De ontlasting wordt opgevangen door een papieren velletje en die spoel je gewoon door de wc. Verder doet de wasmachine het werk
Goede morgen allemaal, Bedankt. Ik zal even wat meer over mezelf vertellen. Ik ben 29 jaar. Mijn vriend en ik hebben elkaar eind April dit jaar leren kennen. Wij hadden toen onze eerste date, nadat we elkaar op een dating site tegenkwamen. Op het moment dat ik hem zag, wist ik dat hij het was. (en hij had hetzelfde toen hij mij zag) Wij zijn dus nog geen 7 maanden samen. Maar omdat we al zeker weten dat we verder willen samen, woon ik inmiddels al bij hem en zijn we plannetjes aan het maken voor de toekomst. Het is snel gegaan, maar het voelt allemaal zo goed. (soms beetje eng zo goed als het voelt en als het gaat) Dat we zoiets hadden van, waarom nog langer wachten? Dus dit jaar heel veel mooie dingen gebeurd. Heel dankbaar voor! Heb hiervoor een lange pittige tijd gehad. Worstelingen met mezelf. En ik ben zo blij dat ik nu eindelijk eens mag voelen hoe mooi het leven ook kan zijn. Haha sorry voor mijn enorm verliefde rooskleurige berichtje. Wij willen heel graag een kindje, maar omdat we elkaar dus eigenlijk pas net kennen, hebben we besloten het nog even uit te stellen en eerst van elkaar te gaan genieten. Dat is de reden waarom de planning nu op Mei 2019 staat. Nog even iets totaal anders; Een vriendinnetje van mij probeert al jaren via IVF een kindje te krijgen samen met haar man. Ze was een paar weken geleden eindelijk zwanger! Afgelopen dinsdag hun eerste echo en het was helemaal foute boel. Ze heeft heftige endometriose, waardoor IVF dus de enige optie bleek te zijn. Ja ze was zwanger, maar het was een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ze moest direct worden opgenomen en worden geopereerd. Dat hebben ze gedaan maar ze konden de embryo niet weghalen, omdat er zoveel verklevingen waren. Die arme mensen. Het kindje leefde nog ook! Gisteren is ze uiteindelijk, in een ander ziekenhuis, na heel veel overleg tussen doktoren geopereerd. Ze hebben de embryo weg gehaald en ze hebben een eierstok weg moeten halen. Ik vind het echt enorm heftig voor hun. Ben er goed verdrietig om geweest. Laat staan wat hun allemaal wel niet moeten mee maken! Van een roze wolk naar ineens zoveel verdriet en teleurstelling. Ik had het ze zo enorm gegund. Nou heb ik dat ook meteen even gedeeld. Ik ben iemand die graag kletst en typt, hope you don't mind. Ik ga hier lekker meelezen!
@Magnolia29 Wat leuk, zie nu dat jouw dochter ook uit 2016 is. Ze scheelt een half jaartje met V. Vind jij het ook zo’n leuke leeftijd nu? Ik geniet zo van V. nu! @Tuttebelleke Oh Ted Baker❤️ ik ben verliefd op dat merk. Zowel voor mijzelf als voor de meisjes haha. Leuk jurkje heb je gekocht! Vind je zus het niet erg dat je wit draagt op haar bruiloft?
@Momma2b Fijn dat het allemaal zo goed gaat! En dat het snel is, tja.. als dat voor jullie goed voelt, prima toch? Vervelend verhaal over je vriendin. Sommige mensen moeten zo veel doorstaan om een kind te krijgen @Tuttebella Dank je! Ik verwacht dat mijn zus dat geen probleem vindt; ze wil zelf niet in het wit trouwen. Ik heb wel de verpakking bewaard voor de zekerheid, zodat ik het eventueel nog terug kan sturen als ze het liever niet heeft. Morgen zie ik haar, dus dan weet ik het zeker Ted Baker ook voor kinders? Dan ga ik daar ook maar eens even kijken
Vandaag al ongesteld geworden, op cd 25! Nog nooit zo'n korte cyclus gehad.. Wel fijn dat het nu voor het eerst na stoppen met de pil vanzelf begint haha.
@Brinsa @Langmuts @Lotion wat leuk dat jullie rond de zelfde tijd jullie NOD hebben! @Tuttebelleke leuk jurkje! @Tuttebella Bedankt voor het zetten op het lijstje! Dankje, ik heb een nieuwe bekkenfysio die heel erg van aanpakken houd, dus wij mogen weer aan de slag! Ben heel benieuwd of ik met haar meer resultaten ga boeken. Vind het wel spannend! Leuk dat jullie getrouwd zijn van de zomer, hebben jullie het groots gevierd of kleiner gehouden? @Momma2b Welkom! Als het goed voelt, dan voelt het goed. Ik vind het wel knap van jullie dat jullie die keuze al zo snel durven te maken! Heftig verhaal van je vriendin..
@Tuttebella, nee eigenlijk niet. Ze is in mei nog onder narcose geweest dus het is voor haar nog redelijk bekend terrein. @Magnolia29 ze is heel vaak verkouden en sinds een paar weken behoorlijk doof. Daarnaast hoest ze heel veel waardoor ze gaat spugen en snurkt ze als een oude vent.. Dus best wel ja @Momma2b welkom! Wat vreselijk hoor je vriendin! @Roosie91 Leuk!!
@Magnolia29 gelukkig een mooie cyclus. Was dit de eerste ronde of beg8nt die nu? @Momma2b heftig verhaal van je vriendin. Helaas zit het sommige mensen zo ontzettend tegen. Hopelijk heeft ze gauw wel een goed zwangerschap. @Tuttebelleke leuk jurkje! @Roosie91 yeah! Spannend!
@Tuttebella Ja deze leeftijd is zo leuk ❤ Ze kletst en zingt de hele dag, wil alles zelluf doen. Zo gezellig, naast alle peuterpuberteit buien . Heeft V daar ook last van? @Momma2b Welkom, leuk dat jullie ook voor een kindje willen gaan! Heftig verhaal van je vriendin hoor, vreselijk... Hoop dat jullie haar als vrienden goed kunnen bijstaan. @Lotion Als je t zo beschrijft dan is t idd goed dat ze wordt geopereerd haha! Maar blijft wel heftig natuurlijk. Hopelijk herstelt ze snel daarna! @Brinsa ik noemde dit ronde 0, officieel beginnen we deze ronde echt. Heb alleen geen idee met zo'n korte cyclus wanneer ik mijn ei kan verwachten . Iemand hier een idee wanneer ik zou kunnen beginnen met ovulatietesten bij een cyclus van 25 dagen? Gewoon ook bij dag 7 beginnen of moet dat dan eerder?
Als je safe wil spelen zou ik gewoon beginnen zodra je menstruatie over is. Het kan in iedergeval geen kwaad.
Hey Ladies, Ik wilde hier al eerder schrijven maar hier ben ik. In principe zullen wij Januari gaan beginnen. Ik ben begin november gestopt met de pil. Echter zijn er momenteel weer twijfels. Ik werk zelf in de kinderopvang en vriend is tot januari 2020 studerende. Vanaf zomer 2019 zouden we samenwonen in mijn huis gezien hij alleen nog half jaar betaalde stage gaat lopen. Ik twijfel alleen nu heel erg of we nu al wel zullen starten in Januari. Zelf ben ik bijna 28 en is mijn kinderwens best groot. Hij wilt ook graag maar kijkt toch tegen best wat dingen op. Oa de slapeloze nachten. Hij is al een slechte slaper. Tevens ben ik best gevoelig voor de mening van mijn ouders die roepen eerst samen te moeten "genieten", reizen etc... We zijn onderhand al bijna 4 jaar samen en vinden zelf dat de stap zo ver is.. Maar al die twijfels ineens. Maargoed. Hierbij mijn voorstel dilemma Ik meld mij in iedergeval alvast aan mocht het doorgaan. Leuk om toch met andere dames even mee te kunnen lezen.
@Sparkly welkom! ik begrijp je twijfels, zijn ook lastige keuzes.. als 24 jarige hoor ik dat ook continu, eerst samen genieten. Ik kijk hier heel anders tegenaan, je moet doen wat voor jullie goed voelt. Genieten houd niet op met een kind. Vooral veel met elkaar over hebben en bespreken waar hij tegen op ziet. Zijn jouw twijfels vooral financieel of timing? (studie/samenwonen?)
Ik maak mij niet zoveel zorgen. Wil alleen dat alles goed gaat komen. Zodat mijn ouders en wie dan ook niet kunnen zeggen "zie je wel". Zelf sta ik daarom 100% ervoor nu te beginnen. Mijn vriend heeft eigenlijk als grootste angst de nachten en dat hij dus helemaal geen slaap meer krijgt terwijl die overdag ook weg is..