De complete kerstmutsen deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tuttebella, 29 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neilia

Neilia Niet meer actief

Welkom!
    Grote kans dat als jij s nachts wakker word van de baby dat jou vriend er niet wakker van word.
    Mijn vriend is een zeer lichte slaper maar de kinderen hoort ie nooit, behalve als ik niet thuis ben.
    Ik denk dat ie onbewust wel wat hoort maar weet dat ik op sta dus niet echt wakker word.

Ik beschouw deze ronde als verloren.
    Mijn vriend had hetzelfde probleem als de man van @Langmuts
    We geven het vanavond nog een kans maar denk niet dat het dan opeens wel lukt.. en ik denk dat me ei ook al gesprongen is..
    Balen maar ja het is pas de eerste ronde.

Sparkly vindt dit leuk.
  2. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Welkom @Sparkly. Als het voor jullie goed voelt dan moeten jullie er gewoon voor gaan. En precies wat lotion zegt veel mannen slapen er doorheen. Dat gaat vast wel g9edkomen.

@Lotion nee wat ontzettend balen. Maar ook sneu voor je man. Geef de moed nog niet op. Als vanavond lukt kan het zomaar nog he. Mijn duimen draaien!

3. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Sparkly Welkom, gezellig dat je mee komt kletsen! Ik denk dat het allemaal wel goed gaat komen. Ja, het wordt heftig, maar als jullie kinderwens zo sterk is; go for it!

@Lotion Dat is jammer... En ook sneu voor je man dat hij daar zo'n last van heeft. Al snap ik dat je teleurgesteld bent...

Ik wil niet als een b*tch overkomen hoor, maar is het misschien een idee om een Ledenstop aan te houden? Er komen nu steeds zoveel kletsers bij en volgens mij zijn er ook al weer veel afgehaakt, ik kan het amper van iedereen bijhouden... Of ben ik de enige die dit heeft? :|

Langmuts en Rosy90 vinden dit leuk.
  4. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    @Magnolia29 ja ik vind dat dus ook altijd lastig alleen hoe wil je het aanpakken? Vind het ook altijd zo lullig om mensen te moeten afwijzen.

5. Momma2b

Momma2b Fanatiek lid

29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    Daar heb ik ook wel een beetje moeite mee hoor. Zeker omdat ik hier dan nieuw in de groep ben en nog niet iedereen ken en de verhalen kan volgen. Ik heb net een nieuw topic ook aangemaakt voor wie er zwanger wil worden vanaf voorjaar 2019. Ik zal hier mee blijven lezen ook, maar misschien kunnen we de groepen wat kleiner houden op die manier. :)

@Sparkly welkom!!! Wat ontzettend lastig die twijfels. Ik snap je heel goed. Ik ben ook heel erg beinvloedbaar, met name door mijn moeder. Ze bedoeld het niet zo, maar haar mening weegt voor mij op de een of andere manier altijd heel erg zwaar. En als ik het dan "niet goed doe", voel ik mij heel erg slecht. (maar zit echt allemaal in mijn hoofd)

Rosy90, Sparkly en Magnolia29 vinden dit leuk.
  6. Momma2b

Momma2b Fanatiek lid

29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    Trouwens... vandaag is het nog precies 5 maanden voor wij ervoor gaan!
    Maakt me nu al happy.

Brinsa, Rosy90 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  7. Sparkly

Sparkly Lid

7 okt 2018
    28
    31
    13
    Vrouw
    Thanks allemaal voor jullie reactie. Doet ons zeker goed. Fijn ook te weten dat meerdere zo een waarde hechten aan de mening van moeders. Of die nu positief is, of niet... Ik ga het er nog eens over hebben met mn vriend.

Momma2b en Brinsa vinden dit leuk.
  8. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Jammer van je verloren ronde:( maar snap best dat dat soms wat druk kan geven bij een man.

9. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Hihi nee je bent niet de enige! Als ik even een half dagje niet gelezen heb dan zijn er zoveel berichten ineens en kan ik gewoon de helft niet meer onthouden. Moeten we dan gaan aangeven als er iemand nieuw bij komt, om dan te zeggen er is een leden stop?

Langmuts vindt dit leuk.
  10. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Hoi hoi. Mag ik er nog bij?

Ik ben 25 jaar. Nu een zoontje van 1.5 In januari hoor ik 10 kilo te zijn afgevallen en dan gaan we voor een 2e. Spiraal er uit en het beste maar hopen. Voor de eerste zijn we 2 jaar bezig geweest met 4 ronden clomid. Had helemaal geen eisprong door pcos. Hoop nu met die kilo's er af dat het wat beter zal gaan.

Ik vind het allemaal heel spannend. Maar kan niet wachten weer een mooie test vast te houden en een klein mensje te laten groeien!

Ps. Ik ben wel een actieve lezer/reageerder. Haha

Rosy90 vindt dit leuk.
  11. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    Ik ben niet zo'n fan van een 'leden-stop', al zal dat er soms zeker toe leiden dat er wat vergeten wordt. Dat is dan maar zo wat mij betreft.

Welkom @Imona, knap om in de december maand nog wat af te willen vallen, of ben je al bijna bij de 10?

Jammer @Lotion :( Al gebeurt dat hier ook wel eens. Zo lang het maar niet te vaak voorkomt :)

@Tuttebella en en en?

En zus vindt het gelukkig geen probleem dat ik wit draag op haar bruiloft, dus ik kan gewoon m'n jurkje aan :D

En pffff! G slaapt overdag moeilijk op het moment. Na 15 minuten op bed begint ze te jammeren en even later slaat het om naar brullen. Er komen een hoop tanden/kiezen door en misschien heeft ze nog last van een vaccinatie, maar ze loopt dan de hele dag met van die rode kringen om d'r ogen. Erg sneu, maar gelukkig slaapt ze 's avonds en 's nachts nog gewoon goed.
    Wel frustrerend af en toe; je bent moe kind, slaap gewoon! :rolleyes:

12. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    @Imona Welkom Imona!

@Tuttebelleke Leuk dat je jurkje aan mag bij de bruiloft! Wel lastig om hem in de kast te laten hangen!? :p Aah wat sneu voor G.. Hopelijk kan ze snel haar slaap weer pakken overdag.. Kan me voorstellen dat dat frustrerend is..

13. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    [QUOTE="Tuttebelleke, post

Welkom @Imona, knap om in de december maand nog wat af te willen vallen, of ben je al bijna bij de 10?[/QUOTE]

Ja zit nu op 8.5. Dus moet makkelijk te doen zijn.

14. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Welkom @Imona . Wat goed dat je al zoveel bent afgevallen zeg! Die laatste 1,5 kilo moet dan wel lukken. Hopelijk is de clomid dit keer niet nodig!

@Tuttebelleke top dat je je leuke jurkje aan mag! Wat sneu dat G zo'n moeite heeft met haar middag slaapje. Hopelijk gaat het snel wat beter.

@Tuttebella ik ben ook wel heel benieuwd!

15. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

@Tuttebelleke Oh haha wat grappig dat ze niet in het wit wil trouwen. Fijn dat het jurkje goed gekeurd is, vind hem heel leuk. Ja ik heb heel veel van Ted Baker voor de meisjes, het is zo’n leuk merk!
    Wat sneu dat G zo’n moeite heeft met slapen. Gebruik je iets tegen de pijn van de handjes? Ik ben heel erg fan van dentinox.

@Magnolia29 Wel fijn, zo’n korte cyclus! ja V. heeft ook wel last van peuterbuien, alhoewel het wel steeds beter gaat de laatste tijd.

@Orchid24 Wij hebben het heel groots gevierd!! Heb er zo van genoten. Hoe willen jullie het gaan vieren?

@Sparkly Welkom! En genieten en reizen kan ook met kinderen hoor. Wij reizen heel veel met de kinderen :)

@Imona Welkom! Wat knap dat je al zoveel afgevallen bent! Ik ben de laatste tijd alleen maar goed in het er weer aan eten..

Hier helaas een negatieve test. Ben nog niet ongesteld, maar verwacht het elk moment te worden.

Verder prima weekend gehad. Gister wat wezen drinken met vriendinnen wat een beetje uit de hand liep :rolleyes: dus lig nog lekker in bed met I. En N, lekker Disneyfilm aan t kijken!

16. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

Tuttebella - 29 jaar - vijfde kindje - ronde 01 - NOD 01-12-2018.
    Lotion - 27 jaar - derde kindje - ronde 01 - NOD 18-12-2018.
    Langmuts - 0 jaar - derde kindje - ronde 03 - NOD 26-12-2018.
    Brinsa - 26 jaar - eerste kindje - ronde 33 - NOD 26-12-2018.
    Lauri88 - 30 jaar - vierde kindje - vanaf december 2018.
    Magnolia29 - 32 jaar - tweede kindje - vanaf december 2018.
    Tuttebelleke - 32 jaar - tweede kindje - vanaf december 2018.
    Missisippi - 31 jaar - vierde kindje - vanaf januari 2019.
    Chillse88 - 30 jaar - eerste kindje - vanaf januari 2019.
    Imona - 25 jaar - tweede kindje - vanaf januari 2019.
    Troeeeelaa - 29 jaar - tweede kindje - vanaf februari 2019.
    Roosie91 - 27 jaar - derde kindje - vanaf februari 2019.
    Evin - 36 jaar - eerste kindje - vanaf 2019.
    Orchid24 - 24 jaar - eerste kindje - vanaf 2019.
    Sparkly - 27 jaar - eerste kindje - vanaf 2019.
    Momma2b - 29 jaar - eerste kindje - vanaf mei 2019.

Wil je op ons lijstje of heb je aanpassingen? Zet het dan dikgedrukt neer en dan pas ik (Tuttebella) het lijstje aan! Zo blijft het overzichtelijk! :)

17. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Tuttebelleke Och wat sneu voor G zeg dat ze er zo'n last van heeft! Heb je toevallig een draagzak of draagdoek in huis? Hielp hier altijd heel goed met tandjes/kiezen, deed ik haar in de draagzak en dan viel ze wel in slaap.

@Imona Welkom, gezellig dat je mee komt kletsen! En knap hoor, al 8.5 kilo kwijt! Volg je een speciaal dieet?

@Tuttebella Gezellige avond dus ;) Lekker genieten van een pyjama dagje. Kan ook niet wachten tot N wat ouder is en we samen Disney films kunnen kijken! Heb laatst een film van Casper en Emma opgenomen, duurt een uurtje. Deze hebben we heerlijk op een druilerige middag samen gekeken. Zo schattig ❤.

18. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    @Tuttebella Wat leuk dat jullie het groots gevierd hebben, gelukkig kijk je er ook zo fijn op terug! Wij houden het redelijk klein. Ik kijk er echt naar uit, zo druk bezig met alles organiseren dat ik erg benieuwd ben naar hoe de dag zelf gaat zijn!
    Jammer van de negatieve test.. Ik hoop dat ie het mis heeft en anders ga ik duimen voor jullie voor de volgende ronde!

19. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Jammer van de test. Maar is ook pas ronde 1.

Tandjes zijn altijd een ellende. Hier hoeven we gelukkig alleen nog de laatste 4 kiezen.

Wauw. Ik zie een tuttebella en een tettebelleke. Dat wordt dus goed lezen. Haha.

@dieet. Een vriendin van mij die al jaren voedingsschemas maakt voor zichzelf heeft een schema voor me gemaakt.
    Veel eiwitten en vetten en weinig koolhydraten en 1 cheatdag. Ik val gemiddeld 0.7 ons per week af.

Magnolia29 vindt dit leuk.
  20. Momma2b

Momma2b Fanatiek lid

29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    @Tuttebella Wat jammer. :( Volgende keer beter.

@Imona Dat doe je netjes hoor. Hopelijk helpt het. Sowieso ga je er gezonder van worden. Dat is ook al heel veel waard.

(moet nog heel erg in ieders verhaal komen, dus reageer niet op iedereen, sorry)

Hier lekker weekendje. Gisteren met mijn vriend wezen schaatsen, 's avonds bij mijn ouders gegeten en daarna met zijn 4en naar de film. Beautiful creatures deel 2. En vandaag surprises afmaken voor de familie van mijn vriend zijn kant. Verder hebben we een joggingpak dag en doen we lekker waar we zelf zin in hebben.

Morgen een spannende dag, ik heb een introductie bij mijn nieuwe werkgever. En van de week ga ik daar beginnen met werken. Erg spannend, maar ook erg leuk!

Magnolia29 en Rosy90 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina