De complete kerstmutsen deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tuttebella, 29 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    @Momma2b ok heb dat ook. Moet ook nog even inkomen haha.

Spannend altijd bij een nieuwe werkgever.

Momma2b vindt dit leuk.
  2. Momma2b

Momma2b Fanatiek lid

29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
  3. Neilia

Neilia Niet meer actief

@Imona Welkom!
    Wat goed zeg dat je zoveel bent afgevallen.

@Tuttebella, gaaf jurkje!

@Tuttebella , jammer van je negatieve test!

Ik onthou ook niet alles sorry!

Wij zijn vandaag wezen brunchen met mijn moeder en broers.
    Ontzettend leuk! Waren ook pieten en een sinterklaas dus C & N waren helemaal in hun nopjes :D

Magnolia29 vindt dit leuk.
  4. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Yes yes yes! Net nog met mijn man gepraat. Hij begon er zelf over. Heb nu toestemming om van de week mijn spiraal te laten verwijderen! Zo blij! Morgen ochtend maat meteen de huisarts bellen! Yeeyyyy!

Langmuts, Tuttebelleke, Momma2b en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Super leuk!!:D

6. Neilia

Neilia Niet meer actief

Leuk!

7. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ja. Hij wil er verder niks over weten. Wanneer hij er uit gaat en wanneer ik ouder etc. Hij wil er zelf verder niet mee bezig zijn. Om de druk van de ketel te houden zegmaar. En juist de druk van binnen op te voeren als de daad gebeurd. Haha.

Hij wil lol houden in de seks. Niet omdat het moet en een herhaling van de vorige keer.

Snap ik wel.

8. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    @Momma2b succes morgen. Altijd spannend een nieuwe werkgever.

@Imona yeah wat fijn. Wat betreft je man snap ik dat wel, helemaal gezien jullie geschiedenis.

@Lotion klinkt als een leuk dagje!
    Heb je toch nog gebruik kunnen maken van je eisprong of is het helemaal niet meer gelukt?

9. Lauri88

Lauri88 Lid

25 sep 2018
    45
    38
    18
    Vrouw
    Hoi hoi

Welkom nieuwe mensen in het topic!

@Lotion wat leuk zo'n brunch! De kinderen hier zijn ook helemaal weg van Sint en de pieten.

@Imona oh spannend zeg! Wij gaan er ook vanaf deze week voor dus dan lopen we ongeveer gelijk.

Wie had er nu allemaal nod of bijna? Ik ben het alweer kwijt maar duim voor iedereen een positieve test!

Wij waren gisteren een dag in Londen! Wat was dat leuk zeg. Vrijdagavond vertrokken vanuit Hoek in Holland, zaterdagochtend rond 5 uur in Harwich en toen met de trein naar Londen. Daar 11 uur lang rondgelopen en heel veel gezien en om 21 uur weer op de boot en terug naar Hoek van Holland. Vanmorgen om 10 uur waren we thuis. Helemaal gesloopt natuurlijk naar echt supergaaf! Winterwonderland in Hyde Park is echt een aanrader! Over een paar jaar gaan we terug met de kinderen.

Vanmiddag hebben we vast met opa's en oma's sinterklaas gevierd en woensdag gaan we nog met zn vijven pakjesavond doen. De oudste gelooft niet meer (tweede jaar al niet meer) maar speelt het wel goed mee voor zijn zusjes. Die 2 zijn helemaal hyper en gaan er zo in op dat ik er bijna knettergek van wordt. In die zin zal ik blij zijn als het donderdag is.

Langmuts, Momma2b, Imona en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Imona Ja super! Hopen dat je snel terecht kunt om 'm te laten verwijderen!

@Lotion Wat gezellig, zo met elkaar brunchen! Kan ik zelf altijd enorm van genieten met familie en vrienden. Jouw kids ook helemaal hyper van de Sint en Pieten?

@Lauri88 Oh wat leuk zeg!! Logisch dat jullie helemaal gesloopt waren, maar flink bijslapen haha. Ik heb 't ook een keer gedaan met de bus en toen op de boot met windkracht 10. Hele dag in Londen gelopen met het gevoel alsof ik zeeziek was; alles klotste in m'n hoofd. Voortaan ga ik met het vliegtuig :roflmao:

En die Sinterklaas.. Pfff... N is er helemaal hyper van en kan al een week niet in slaap komen (pas na half 10 slaapt ze eindelijk) en de kids in m'n klas zijn ook kleine stuiterballetjes.
    Ik zwaai ze met heel veel liefde uit woensdagavond :thumup::D

11. Lauri88

Lauri88 Lid

25 sep 2018
    45
    38
    18
    Vrouw
    Ik word ook heel snel misselijk op een boot maar de primatour tabletjes werken super bij mij! Ik pak er wel altijd 2 en dan 2 uur voordat we gaan varen (1 tabletje half uur voor het varen staat eigenlijk in de gebruiksaanwijzing). Maar bij moet het blijkbaar wat langer en wat sterker inwerken. Als ik plat lig heb ik er gelukkig geen last van en op zo'n nachtboot lig je toch bijna de hele reis te slapen.

Hier ook echt de hele dag: kun je daarbij? Waarbij? Aardbei!

En dan helemaal dubbel liggen :roflmao:

12. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Lauri88 Ik moet woensdag werken, Sint en de Pieten komen een half uurtje in onze groep langs. Mogen ze een dansje doen, of een trucje laten zien, liedje zingen enz. Twee jongetjes willen mopjes vertellen, oa die van de aardbei :roflmao:

Lauri88 vindt dit leuk.
  13. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Oh.. vreselijk die van de aardbei.. zo flauw..

Net als:- wat voeren jullie hier uit?
    -Niks.. wij zijn namelijk importeurs.. wij voeren niks uit..

Zo flauw:roflmao:

14. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Nou hier vannacht ineens knal ongesteld geworden...
    Dat is de 2e keer sinds ik afval.. de 1e keer was maar een klein beetje. Dus de 2e keer in 9 weken. Zou het dan toch helpen om mijn eisprong weer terug te krijgen?
    Zou fijn zijn. Denk alleen dat ik toch even moet wachten tot ik niet meer ongi ben om die spiraal te laten verwijderen..

15. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Misschien wel? Ik weet het niet precies. En ik heb ook nog nooit een spiraal gehad dus ik weet niet precies wanneer je hem het beste er uit kunt halen dan. Snap ook wel dat je liever wilt wachten tot je ongesteldheid over is.

16. Momma2b

Momma2b Fanatiek lid

29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    @Imona ; wat een goed nieuws!!! Volgens mij kan je hem er ook uit laten halen als je ongesteld bent, maar je moet even voor jezelf nagaan of je dat zelf wel prettig vind. Ik heb er ook eentje gehad, maar had er teveel last van dus na 3 maanden is hij er weer uitgehaald.

@Lauri88 ; wat gaaf zeg naar Londen! Zat er toevallig vanmorgen in de auto aan te denken om dat met mijn vriend te gaan doen gewoon een dagje of een weekendje.

Wij vieren woensdag avond sinterklaas met de familie van mijn vriend. 3 Jongere nichtjes, waarvan 2 niet meer geloven en de jongste nog wel. We gaan surprises doen voor elkaar. Best wel zin in! Ik heb er lang niks meer aan gedaan, dus vind het wel leuk weer eens ouderwets sinterklaas te vieren.

Magnolia29 en Rosy90 vinden dit leuk.
  17. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ja ik geef er zelf niks om. Maar lijkt me voor een huisarts niet zo prettig.nu ben ik niet zo heel heftig ongesteld. Valt best mee.

Wij vieren de 16e pas sinterklaas. Naja. Sinter-kerst. Kleine man snapt het toch nog niet en 2e kerstdag zouden we met mijn ouders doen maar ik moet de hele dag werken. Dus dan maar zo.

18. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    @Lauri88 wat leuk een dagje londen! Lijkt me wel pittig zo'n kort tripje.

@Imona volgens m8j kan ie hem er gewoon uit laten halen als je ongesteld bent. Toen ik zat te twijfelen over een spiraal vertelde ze mij dat ik hem ook moest zett3n als ik ongesteld was. Dit omdat je baarmoeder dan open staat en het minder pijnlijk zou zijn. Maar Ja dat moet niet erg vinden. Ik zou er niet aan moeten denken om met me rode doos daar te gaan liggen:eek:.

@Momma2b veel plezier woensdag!

19. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.606
    4.021
    113
    Vrouw
    @Imona wat een leuk nieuws! Hier kreeg ik ook jaren geleden het advies om het zetten te laten doen tijdens de ongesteldheid. Precies om wat @Brinsa hierboven zegt.

@Lauri88 Leuk zo'n korte trip op en neer! Wel pittig om dan meteen de dag erna weer volle bak SInterklaas te moeten vieren. Vast heerlijk geslapen vannacht ;)

@Tuttebella Jammer van de test! En heb je de kinders weer een prinsessenfilm 'door de strot geduwd' zoals je zelf eens zo mooi zei? Of mochten ze dit keer iets anders kijken? ;)

@Lotion Leuk lekker met z'n allen brunchen. Dat zijn ook echt wel activiteiten waar ik naar uit kan kijken om straks gezamenlijk te doen. Nu is het meestal maar G bezig houden met een boekje/speeltje/koekje en dan gauw je maaltijd naar binnen schuiven als we ergens heen gaan.

@Tandjes: bedankt voor de tips! Dentinox zal ik vanmiddag eens gaan halen. En een draagdoek/zak hebben we niet @Magnolia29, al is dat misschien wel een idee als het een aanhoudend probleem gaat worden.

@sint-stress hier hebben we het afgelopen zaterdag met mijn familie gevierd... Om 19:30 begon het pas :| dat is normaal gesproken G haar bedtijd. Mijn neefje (5 maanden) had er ook moeite mee. Voor volgend jaar meteen afgesproken dat het dan 's middags gevierd wordt. Dit was eigenlijk het eerste jaar met kleintjes, dus we hebben het gewoon als altijd gevierd op zaterdagavond. Niet echt over na gedacht van te voren:rolleyes:

20. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Grrrr. Die huisarts hier is zo enorm slecht bereikbaar..

Afspraak maken tussen 8 en 10 (mensen werken ook nog ergens tussen die tijd....)

Tussen 10 en 11 kun je belken maar als je dan durft te vragen om een afspraak wordt je eerst afgekat door die assistent.

Tussen 11 en 12 nemen ze ook niet op. Dan heeft de assisitent spreek uur.

Tussen 12 en 1 nemen ze ook niet op. Lunch pauze.

Na 1 uur kun je weer bellen. Maar het liefst alleen voor uitslagen etc. Waar de assisitent geen antwoord op mag geven dus je wordt later weer een x terug gebeld... zoooo irritant.

Zo heb een een x gebeld omdat mijn zoontje heel erg benauwd was. Smacht hap al geweest etc. Die zeiden dat we de volgende dag naar de ha moesten. We hebben van 1 tot 6 opgelopen smachts. Dus we hebben toch maar even wat uitgeslapen s ochtends. Gek he... assistent zei dat er pas eind van de middag plek was. Kind kon amper ademhalen. Even later belde ik terug dat hij het echt niet zo nog 5 uren vol kon houden. Krijg ik terug: ja. Je zal het uit moeten zitten. Waarop ik amtwoordde: ik kom er NU aan en als ik niet geholpen wordt riid ik door naar het ziekenhuis. En ineens was er WEL plek...

Achterlijke assisitent.

De huisartsen zelf zijn wel heel aardig. Haha.

Deel Deze Pagina