♥♥♥♥♥♥ Lotion - 27 jaar - derde kindje - ronde 01 - NOD 18-12-2018. Langmuts - 0 jaar - derde kindje - ronde 03 - NOD 26-12-2018. Brinsa - 26 jaar - eerste kindje - ronde 33 - NOD 26-12-2018. Magnolia29 - 32 jaar - tweede kindje - ronde 01 - NOD 26-12-2018. Tuttebella - 29 jaar - vijfde kindje - ronde 02 - NOD 01-01-2019. Lauri88 - 30 jaar - vierde kindje - ronde 01 - NOD 09-01-2019. Tuttebelleke - 32 jaar - tweede kindje - vanaf december 2018. LadiiNurd - 29 jaar - tweede kindje - vanaf december 2018. Imona - 25 jaar - tweede kindje - vanaf december 2018. Missisippi - 31 jaar - vierde kindje - vanaf januari 2019. Nimm - 27 jaar - tweede kindje - vanaf januari 2019. Troeeeelaa - 29 jaar - tweede kindje - vanaf februari 2019. Roosie91 - 27 jaar - derde kindje - vanaf februari 2019. Momma2b - 29 jaar - eerste kindje - vanaf mei 2019. Orchid24 - 24 jaar - eerste kindje - vanaf 2019. Sparkly - 27 jaar - eerste kindje - vanaf 2019. ♥♥♥♥♥♥ Wil je op ons lijstje of heb je aanpassingen? Zet het dan dikgedrukt neer en dan pas ik (Tuttebella) het lijstje aan! Zo blijft het overzichtelijk!
@Orchid24 Klinkt als een leuke dag! Blijft dan ook iedereen van de receptie eten? @Nimm Heb je op ons lijstje gezet. Hoe oud is je eerste? @LadiiNurd Wat spannend dat je morgen het gesprek hebt!! Wat voor spuiten moet je precies zetten? Sorry als het een domme vraag is.. heb daar echt helemaal geen ervaring mee. Wat gaan jullie vandaag doen? Normaal werk ik op woensdag, maar we gaan vanmiddag Sinterklaas vieren. Zit nu met V bij Judo! Zo leuk om te zien hoe ze vooruit is gegaan in een aantal weken tijd. Straks met I even naar het ziekenhuis voor weer een injectie en dan nog boodschappen doen, twee gedichten maken, wat cadeautjes inpakken, koken en rond 16.00 komen er vrienden om sinterklaas te vieren beetje een druk dagje
Er bestaan geen domme vragen Ik heb bij mijn zoontje Puregon (75) en Pregnyl gebruikt (Pregnyl is om de eisprong op te wekken dag voor de inseminatie)
Spannend @LadiiNurd ! Hopelijk gaat het allemaal vrij snel. . @Sinterklaas: wij hebben het gelukkig afgelopen weekend allemaal gehad, op naar kerst!
Nee ze blijven niet allemaal eten! We hebben ook niet zo'n heel groot budget en onze families liggen elkaar niet zo fantastisch.. we gaan dineren met onze ouders en onze broers met hun vriendinnen.
@Sinterklaas wij vieren het vanavond nog gezellig als gezin. Van het weekend al gevierd met familie vanmorgen heeft mijn dochter ook het sinterklaas feest op de peuterspeelzaal gehad, ze vond het super
Wij vieren sinterklaas vandaag ook als gezin. Van het weekend al met opa's en oma's gedaan. We hebben de kindjes beloofd dat we frietjes gaan halen bij de frietkraam (doen we echt nooit dus dat vinden ze geweldig) en daarna de cadeautjes. Ze staan al sinds gisteravond onder de trap met wat dozen er voor en er overheen en niemand die het door heeft of zich afvraagt wat die dozen daar doen
Onze dochter is 8 maanden oud. Wij doen vanavond niks met Sinterklaas. Dochter krijgt er toch niks van mee en wij vieren liever kerst
@Sinterklaas Vandaag gevierd op school, hij zou per helikopter komen maar landde natuurlijk in een weiland en kwam toen met de bolderkar Vanochtend kwamen 2 pieten bij de psz. N stal de show, was niet bang en bleef maar zingen. Verbaast me niks Vanmiddag bij mijn ouders klein gevierd. Ze heeft een paar cadeautjes gekregen en daarna zijn we blijven eten. Met kerst vieren we het altijd uitgebreid met mijn zusje/zwager en de kinderen en mijn ouders. Dus dit was meer extra.
Hier ook een superleuke avond gehad! Kindjes liggen nu net pas in bed. Gelukkig morgen geen school maar wel de hele dag bso want ik moet gewoon werken. Wij hadden voor alledrie 5 cadeautjes. Allemaal 1 duurder ding, 3 kleinere en een paar sloffen. Kreeg daarna een foto van mijn zus, haar 2 kinderen hadden samen 29 cadeautjes gekregen . Vond het een beetje overdreven maar goed. Die van ons hebben allemaal samen de helft . Maar ze waren allemaal superblij, de meiden vooral met hun baby born poppen en zoonlief met zijn ps4 spel
Maar daar gaat het toch ook om; dat ze blij zijn met hun cadeautjes? Hoeveel het er zijn en wat het gekost heeft maakt dan toch ook niks uit...
Oh wauw. Wat berichten gemist.nog niet gezien dat we een andere naam hadden. Haha. Hier spiraal er uit. We gaan nu dus meteen voor ronde 1. Ben benieuwd. Eerst maar eens wat inzicht krijgen in mijn cyclus
Wat fijn dat je spiraal er uit is!! Weet je je nod al ongeveer? Dan kan ik dat in het lijstje aanpassen. — Wij hebben gister heerlijke Sinterklaas gehad. Was zo gezellig. Kindjes super erg verwend en zelf ook mega leuke cadeau’s gehad! Nu we met een vast clubje zijn, is het misschien leuk een kort voorstel rondje te doen zodat we elkaar wat beter leren kennen?
@Imona wat goed dat je spiraal eruit is. Spannend hoor. Hopelijk herpakt je lichaam zich snel. @Tuttebelleke klinkt inderdaad als een gezellige avond. Fijn dat iedereen zo genoten heeft. Voorstel rondje lijkt me een goed idee trap jij af? Verder kreeg ik geen meldingen meer. Maar veel sinterklaas berichtjes zie ik. Kan ik toch niet over mee kletsen Hahah.
Zal ik aftrappen? Ik wil nog wel anoniem blijven, maar ik zou wel iets kunnen vertellen hihi Ik ben dus langmuts, moeder van twee jongens. Ze zijn 9 en 7 jaar en ik ben ergens in de 30. Heb een man van ongeveer dezelfde leeftijd en we zijn nu enkele jaren getrouwd. Ik woon ergens in Nederland, waar we het enorm naar ons zin hebben. We wonen klein, maar dat mag de pret niet drukken, we schikken gewoon wat in als de 3e zou komen Verder werk ik weinig. Ben vooral de geitenwollensokken thuisblijfmoeder Vergeet ik nog iets? Vraag gerust, je hoort vanzelf of Ik er antwoord op wil geven hihi
Yesyes! gesprek gehad vanmiddag en we hebben groen licht gekregen om te beginnen met dezelfde EH als 1.5jr terug (75EH puregon) alleen nu met Ovitrelle omdat pregnyl niet meer op voorraad was. ! nu eerst ongesteld worden en dan gaan we gol goede moed voor nummer 2 .. & Ik ben A. , 29jr, woonachtig in de mooie flevopolder oa 8jr samen en 2jr getrouwd met mijn man (32) samen hebben ons mooie zoontje K. van 1.5 samenwonend in een rustige doodlopende buurt op de hoek.