Hahaha dat is totaal niet erg toch? Ik had juist na het stoppen met de anticonceptie dat me libido omlaag is gegaan, normaal hoort hij juist omhoog te gaan toch. Je vriend vind het in iedergeval vast niet erg he?
Ja gaat goed hoor. Nog geen tijd gehad om gezellig te doen. Ik s ochtends werken. Man s avonds werken en pas om 12 uur thuis. Dan slaap ik al. En s ochtends als ik weg ga slaapt hij nog. Haha. Maar ja.. ben er wel weer aan toe na bijna 2 weken.. 2 weken bloedverlies gehad. Begon al voor mijn spiraal er uit ging en toe hij er uit was gingen de sluizen echt open. Manlief vindt dat niet erg... een echte zeeman gaat door de rode zee zegt hij dan...Maar ik wel. Vind dat echt smerig. Haha
Nee die hoor je niet klagen hoor Ja normaal gaat ie juist omhoog, bij mij lag me libido echt ergens op de bodem van de noordpool toen ik aan de pil en implanon was, bij de spiraal viel het wel mee. Wel vervelend zeg dat ie bij jou juist omlaag ging! @Imona, das wel lastig dan!. Omg nee dat vind ik ook echt ranzig
@Lotion ja dat hoorde ik ook altijd dus was al helemaal blij maar helaas. Nu moet ik zeggen dat het sinds de afgelopen 2 maanden helemaal omgedraaid is. @Imona hahaha ik voel je! Mijn man vind dat ook geen probleem maar dat gaat echt niet gebeuren! Nooit niet!
@Imona hahaha mijn man zegt dat ook, maar no way... ik voel mezelf altijd zo vies en totaaaaal niet sexy in die periode.
Ja bah zeg mannen en hun sterke zee verhalen no way!! Als deze ronde voor ons raak zou zijn is het een gelukstreffer, dan kwam het op stiekeme drupjes aan ik laat het maar weer gaan Wachtbankje it isss.. En ook ik ben toch wat misselijker dan anders nu tijdens ei.. Dat was juist weer wat minder erg maar deze ronde weer wat meer, hopelijk een goed teken meiden!
Gr.. nu 8.2 kilo afgevallen. Maar blijf nu 2 weken op dit gewicht hangen.. Omvang en vetpercentage dalen w. Maar gewicht niet. Zo frustrerend..
Ik denk dat je je gewicht los moet laten als je omvang en vetpercentage wel minderen. Waarschijnlijk groeien je spieren, en is dat het gewicht wat je nu op de weegschaal ziet
I know. I've been there, done that (en inmiddels dubbel terug gekregen omdat ik me ook blind staarde op de cijfertjes )
Ik tag even iedereen om te kijken of iedereen nog actief is en op de lijst wil blijven.. Misschien krijgt niet iedereen meer meldingen, of is er wat verwarring ontstaan na de naamsverandering Will je niet meer mee kletsen, zeg je het dan eventjes? Dan blijft de lijst straks mooi duidelijk. @Lotion @Brinsa @Magnolia29 @Imona @Tuttebelleke @Roosie91 Actief dus duidelijk @Lauri88 @LadiiNurd @Mississippi @Nimm @Troeeeelaa @Momma2b @Orchid24 @Sparkly
Ik zie dat ik heel veel gemist heb, krijg geen meldingen tot jouw bericht @Langmuts Ik wil nog wel meekletsen, alleen hele drukke tijd dus soms lastig tijd te vinden om op alles te reageren hoe gaat het met jullie?
Geeft niks hoor! Hopelijk krijg je nu weer meldingen ❤️ en gewoon lekker meekletsen wanneer het past, en niet omdat het moet
Ik heb nu weekje vakantie dus kan lekker bijkomen! Maandag 3 daagjes naar Manchester (vooral voor de kerstmarkt) dus ga proberen weer wat meer te reageren!
Ik denk vrij toeristisch, maar dat weet ik nog niet zeker.. Het is volgensmij wel vrij bekend, naast Londen een van de grootste van Engeland volgensmij. Ik wil ook nog een keer naar Bath en die blijkt ook een leuke kerstmarkt te hebben, dus die zal ik ook ooit nog bezoeken denk ik Vond londen wel geweldig met kerst.. Maar ik houd dan ook van alles in Engeland en van kerst
Ik word denk ik morgen ongesteld. Heb nu al behoorlijk wat roze afscheiding. Op naar een nieuwe ronde!