Ik schrijf zeker nog mee! Drukke dagen gehad dus niet altijd tijd om te reageren maar ik lees wel alles! Een leerkracht in de decembermaand... dat zegt misschien wel genoeg...
♥♥♥♥♥♥ Magnolia29 - 32 jaar - tweede kindje - ronde 01 - NOD 26-12-2018. Langmuts - 0 jaar - derde kindje - ronde 03 - NOD 27-12-2018. Brinsa - 26 jaar - eerste kindje - ronde 34 - NOD 28-12-2018. Imona - 25 jaar - tweede kindje - ronde 01 - NOD 31-12-2018. Tuttebella - 29 jaar - vijfde kindje - ronde 02 - NOD 01-01-2019. Lauri88 - 30 jaar - vierde kindje - ronde 01 - NOD 09-01-2019. Lotion - 27 jaar - derde kindje - ronde 02 - NOD 12-01-2019 Tuttebelleke - 32 jaar - tweede kindje - vanaf december 2018. LadiiNurd - 29 jaar - tweede kindje - vanaf december 2018. Missisippi - 31 jaar - vierde kindje - vanaf januari 2019. Nimm - 27 jaar - tweede kindje - vanaf januari 2019. Troeeeelaa - 29 jaar - tweede kindje - vanaf februari 2019. Roosie91 - 27 jaar - derde kindje - vanaf februari 2019. Momma2b - 29 jaar - eerste kindje - vanaf mei 2019. Orchid24 - 24 jaar - eerste kindje - vanaf 2019. Sparkly - 27 jaar - eerste kindje - vanaf 2019. ♥♥♥♥♥♥
Ja het is balen maar ik wist dat deze ronde niets geworden was. Zojuist ongesteld geworden, helaas pindakaas
Vannacht echt drama geweest. Hij ging netjes slapen op bed gelegd en niet meer gehoord. Tot half 1.... huilen huilen. En wat we ook deden en hij bleef maar zeuren en mekkeren. Uiteindelijk is hij om 15.00 bij ons in bed in slaap gevallen. Maar mijn man stik chagrijnig en elke keer als kind zich om wilde draaien begon mam te vloeken. Dus kind weer wakker... Ik heb wel geteld 4 hele slechte uurtjes geslapen en mag zo gaan werken tot 5 uur... Ik weet even niet hoe ik dit aan moet pakken... Weet niet of hij het hier al had geplaatst. Maar de kleine is nu al 2bweken enorm aan het spoken smachts. Waarvan 3 dagen gewoon ruim 2 uren achter elkaar en vannacht sloeg dus echt alles. Als iemand tips heeft...
Oh vreselijk zulke nachten! Hoop dat de dag snel voorbij gaat, vanavond maar weer vroeg naar bed. Hier hebben we ook een hele slechte slaper, ik neem haar altijd max een half uur bij ons in bed en daarna iedere x hetzelfde ritueel: kijk eens naar buiten, het is nog donker, .... (hele familie bij langs) slapen nog dus jij gaat ook slapen. Dan naar haar kamer, boekje lezen, knuffelen en leg ik haar in bed. Dat werkt hier heel goed, maar geloof me; we hebben echt allessssss geprobeerd.
Leuk zo'n stedentripje @Orchid24 Heel veel plezier! Jammer @Lotion , al had je het inderdaad al wel verwacht :\ @Nimm Basisonderwijs? Dan is de decembermaand inderdaad hels Succes met alle vieringen en versieringen! @Imona lastig Hier hebben we een fauteuil op haar kamertje staan zodat we bij moeilijke nachten gewoon op haar kamer kunnen blijven met haar. Al heeft ze het nog niet zo bont gemaakt dat ze een aantal uur achter elkaar wakker is. Succes vandaag met werken. Hopelijk heb je niet al te veel last van je korte nacht. @handbal het Nederlands damesteam heeft gister de halve finale verloren tegen Frankrijk. Frankrijk was gewoonweg beter. Morgen spelen ze voor het brons. Dan zijn jullie ook weer op de hoogte
@Nimm begrijpelijk. We zien je vanzelf wel weer verschijnen als je tijd hebt. @Imona oeff dat lijkt me pittig zeg! Hoop dat je de dag een beetje doorkomt. Hopelijk gaat het slapen snel beter. @Lotion balen. Ookal had je het verwacht het blijft klote. Verwen jezelf maar even lekker. @hier vraag ik me soms echt af waar me vriend met ze hoofd zit. Het zal misschien wel een mannen ding zijn. Vraagt hij net weet je al of je zwanger bent hahahaha was het maar zo. Gekkie!
Jammer @Lotion. Hopelijk volgende maand beter nieuws! Op dit moment ben ik nog weinig bezig met zwanger worden bezig. Dat zal misschien ook wel door de drukte op werk komen. Man daarentegen is er veel mee bezig en nu kan niet wachten op zijn 2e spruit. Volgend weekend zijn volgens de Maya app mijn vruchtbare dagen. De condooms zijn op dus we gaan het niet meer voorkomen. Ben benieuwd!
@Lotion wat jammer.. @Brinsa Dankjewel, gaat goed komen! Haha wat lief dat je vriend ernaar vraagt! @Nimm dat zegt genoeg inderdaad haha! Oh wat leuk dat jullie ook gaan beginnen! Ben benieuwd! @Imona Wat vervelend, lijkt me ook erg lastig.. Hoe is je werkdag gegaan? @Magnolia29 klinkt wel als een heel lief ritueel haha! Gelukkig hebben jullie een manier gevonden! @Tuttebelleke dankjewel!
♥♥♥♥♥♥ Magnolia29 - 32 jaar - tweede kindje - ronde 01 - NOD 26-12-2018. Langmuts - 0 jaar - derde kindje - ronde 03 - NOD 27-12-2018. Brinsa - 26 jaar - eerste kindje - ronde 34 - NOD 28-12-2018. Imona - 25 jaar - tweede kindje - ronde 01 - NOD 31-12-2018. Lauri88 - 30 jaar - vierde kindje - ronde 01 - NOD 09-01-2019. Lotion - 27 jaar - derde kindje - ronde 02 - NOD 12-01-2019 Tuttebelleke - 32 jaar - tweede kindje - vanaf december 2018. Nimm - 27 jaar - tweede kindje - vanaf januari 2019. Roosie91 - 27 jaar - derde kindje - vanaf februari 2019. Orchid24 - 24 jaar - eerste kindje - vanaf 2019. ♥♥♥♥♥♥ Heb ik je van de lijst gehaald en wil je toch blijven mee kletsen? Quote deze lijst en zet je zelf er op!
Voor de 2 dames die juffrouw zijn.. Petje af! Zeker in deze drukke maanden! Ik schenk zo lekker een glas baileys in, pak een stuk chocola en ga lekker in me nieuwe boek beginnen Oja mijn perfectionisme nam gisteren de overhand in de lijst.. Iedereen staat weer op volgorde van NOD
Weekdag ging redelijk. Viel wel even 2x weg aan het zwembad. Toen maar even paar rondjes lopen en toen ging het weer.