♥♥♥♥♥♥ Magnolia29 - 32 jaar - tweede kindje - ronde 01 - NOD 26-12-2018. Langmuts - 0 jaar - derde kindje - ronde 03 - NOD 27-12-2018. Brinsa - 26 jaar - eerste kindje - ronde 34 - NOD 28-12-2018. Imona - 25 jaar - tweede kindje - ronde 01 - NOD 31-12-2018. Nimm - 27 jaar - tweede kindje - ronde 01 - NOD 06-01-2019. Lauri88 - 30 jaar - vierde kindje - ronde 01 - NOD 09-01-2019. Lotion - 27 jaar - derde kindje - ronde 02 - NOD 12-01-2019 Tuttebelleke - 32 jaar - tweede kindje - vanaf december 2018. Roosie91 - 27 jaar - derde kindje - vanaf februari 2019. Orchid24 - 24 jaar - eerste kindje - vanaf 2019. ♥♥♥♥♥♥
Oeh leuk zo'n vol NOD lijstje!! Hopelijk breiden we gauw uit met een roze lijstje Vandaag ineens zooo misselijk na het eten.. De hormonen spelen weer flink op geloof ik
Hey, ik sta gewoon bovenaan . Hoop dat ik een extra kerstcadeautje kan melden tegen die tijd Heb al helemaal bedacht dat ik dan een test in wil pakken en dit als laatste cadeautje aan m'n vriend wil geven... En dan met oud en nieuw, wanneer we met de familie bij m'n ouders zijn, om 12 uur ipv gelukkig nieuwjaar 'we krijgen een baby' roepen Vreselijk hoe ik als uberplanner hier al helemaal mee bezig ben.. Wel herkenbaar toevallig voor anderen?
Zou leuk zijn als je het allemaal waar kan maken Wel herkenbaar hoor! Als het deze ronde was raak geweest had ik voor de kerst 2 taarten gehaald met een groot vraagteken erop in het roze met blauw. En deze hadden we dan meegenomen als toetje na het eten
Dat is ook een leuk idee! Nee maar zonder gekheid, het fantaseren hierover is meer een soort van voorpret hoor. Gaan er niet vanuit dat we nu weer zo Lucky de 1e ronde zwanger zijn.
Haha ja dat klinkt leuk. Ik ben er nog niet zo mee bezig. Ben er meer mee bezig of ik een cyclus krijg of niet
Jeetje ik wordt inmiddels een beetje moe van dat rellen met die "account verwijderen" topics Dat mensen willen gaan omdat het beleid ze niet aanstaat oké, maar we weten allemaal dat dat via pb naar beheer ook kan Beetje jammer dat dat weer op deze manier moet.
Hier lag om 4 uur vannacht een heel klein laagje. Nu niks meer. Maar hier blijft het haast nooit liggen wonen vlak aan zee. Dus gewoonweg te warm voor sneeuw... zo jammer.
@Roosie91 Wat een knapperd! Heerlijk in de sneeuw. Hier waren we ook al om 9 uur buiten aan het sleetje rijden. Ze geniet er zo van, leuk om te zien. Hier ligt nu zo'n 5 cm. En sneeuwt nog steeds!
@Magnolia29 en @Brinsa hoe voelen jullie je? Ik voel me veel positiever/opgewekter dan anders, en dat geeft me toch moed voor deze ronde!