@Langmuts ik heb sinds gisteren weer het sterke gevoel dat het niet gelukt is. Dit gaan nog lange dagen worden zo. Wanner kan jij testen?
Ik ben heel moe en sinds m'n eisprong misselijk... Deze misselijkheid herken ik alleen van m'n zwangerschap, maar ik ben nu 5dpo en dat is echt veeeeeel te vroeg om al symptomen te hebben. Dus ik snap er niks van.
Kan het zijn dat dat ook je verdedigingsmechanisme is? Als ik denk dat het niet gelukt is dan is de impact straks minder?
@Magnolia29 dat is inderdaad nog erg vroeg. Toch geloof ik wel dat je lichaam het kan merken als er een bevruchting is geweest. De laatste keer dat ik zwanger was had ik vanaf 2 dpo al rare pijn aan me borsten. Het Was toen anders dan normaal. Ja het zou kunnen. Ik vind dit gewoon niks. Laat het maar snel 28 december zijn.
Ja, de vorige keer wist ik ook dat ik zwanger was. Positieve test was toen echt meer een bevestiging. We gaan het zien, durf dit weekend wel een testje te wagen denk ik . Oh ja deze dagen wachten vind ik verschrikkelijk. Wacht liever op m'n eisprong dan dit. Gelukkig hebben we dit forum, kunnen we er met z'n allen over klagen
Wat ik voel.. Uhm.. Eigenlijk heel veel en net niks Zoals ik al zei voel ik me opgewekter en heb ik er meer vertrouwen in. Daarbij komt een weeig gevoel in de maag met soms na het eten wat misselijkheid. Oh en ik krijg wat opruim en poetsdrang, en dat is voor mij echt heeeeeel ongewoon Al met al kan ik er dus niks mee
Ik heb wel het gevoel dat ik af en toe een follikel voel groeien. Linker kant. Ik voel meestal ook mm eisprong. Naja. Laatste groeispurt zeggen ze dan. En heb nu 2x zo'n zelfde steekje gevoeld. Allebei links.
@Brinsa, hopelijk gaat de tijd lekker snel voor je en is het gauw de 28ste. Hoop toch voor je dat het raak is! @Langmuts, dat klinkt positief Wachten duurt lang he! @Imona, groei eitje groei groei groei. Had jij nou pcos? @Magnolia29 , aah spannend!. Ik kreeg beide keren enorme testdrang toen ik zwanger bleek te zijn. De hele dag een stemmetje dat riep TEST NOU! Gek werd ik er van
@Langmuts nu vooral profiteren van je opruim bui . En ja, kwaaltjes jezelf aanpraten is idd een valkuil.. vreselijk! Wanneer durf jij te testen? @Brinsa ik heb geen idee.. ligt er aan hoe ik me vrijdag of zaterdag voel haha @Imona spannend hoor! Vanavond dus nog even gezellig maken @Lotion ja vreselijk niet?! Heb gelukkig een heel drukke week voor de boeg dus hoop dat de dagen voorbij vliegen
Oh help, ik heb een predictor early in huis.. 6 dagen voor NOD testen zou woensdag al zijn Crisis, nu heb ik helemaal testdrang
Nee niet per se hoor. Baarmoederhals zit nog pot dicht en nog een rekbaar slijm. Volgens mn app (Waar ik nog geen pijn op kan trekken omdat ik niet weet hoe mijn cyclus zkt) zou ik de 22e mijn ei moeten hebben. Bij een cyclus van 28 dagen. Heb m namelijk maar ingesteld op 28 dagen. Dus maar even voelen en bijhouden hoe die cyclus loopt.