Spanning alom zo met alle verwachte kwaaltjes en testdrang! Ik ben benieuwd! @handbal, het Nederlands damesteam heeft brons gehaald! Ze hebben het goed gedaan @sneeuw: hier niet veel lol van gehad; heb er doorheen gefietst en het later van m'n voorruit af moeten krabben. Verder heb ik er niks mee gedaan Vanmiddag tijdens het werk een filmpje gekregen van m'n vriend waarop dochter voor het eerst achter een loopkar loopt. Echt een leuk gevoel dat ik dat filmpje wel 10 keer achter elkaar kan kijken en dat het toch niet gaat vervelen (al is het maar een filmpje van 10 seconden, dat zal ook vast meespelen )
Wat goed! Het lijkt me heerlijk om dat soort momenten opnieuw mee te maken straks !! heel logisch dat je daar geen genoeg van kunt krijgen ❤️ En jammer dat je niet van de sneeuw hebt kunnen genieten (ik geniet zelfs bij het ruitenkrabben hihi)
Hier is ook amper sneeuw gevallen. S nachts lag er een beetje. S ochtends was het al weer weg. Net thuis van sporten. Krav maga. Was weer een lekker pittig lesje. Heerlijk! Wel 2 beurse armen. Maar dat gaat ook wel weer over.
Man man man... wat heb ik rot gedroomd zeg... Ik droomde dat mijn man dacht dat ik vreemd was gegaan. Wat niet zo was. En daar kregen we hele erge ruzie over. En toen wilde mijn man mij niet meer... Ik werd echt huilend wakker. Nu een half uur later nog af en toe een traan.. het was zo levens echt.. en toen ik wakker werd was mijn man al weg voor werk. Dus kan hem nu ook nog eens niet stevig vasthouden.... Oh ja. En ik heb SPIERPIJN! Van het sporten. Hahah.
@Imona oei heftig zo'n droom. Ik kan daar ook altijd zolang nog van slag van zijn. Haha spierpijn is goed Hier net mijn vriend afgezet op Schiphol. Heb het er erg moeilijk mee. Ben er vannacht gewoon een beetje ziek van geweest. Heb ook echt de neiging om hek achterna te vliegen als het niet raak is. Worden een lange 4 weken
Ah hele dikke virtuele knuffel voor jou dan @Imona ❤️ Ik ken de levensechte dromen ook helaas.. Heel stom zijn die! @ zogenaamde kwaaltjes : ik heb vandaag ineens hele gevoelige boobs nog nooit meegemaakt buiten de zwschappen om *droomt lekker verder *
@Imona oh ja die dromen zijn verschrikkelijk, zo levensecht. Ben ik ook altijd een poosje van slag van. Gelukkig was het een droom @Brinsa ahh nee niet leuk... weet hoe je je voelt, maar je kunt dit! Gelukkig is er Skype en Whatsapp en kunnen jullie veel bellen. En als het niet raak is; als je daar geen gaat en je wordt zelf geprikt door de zijn mug ben je nog veel verder van huis... Dan maar flink hier bij ons mopperen, dat lucht ook op! @Langmuts ohhh weer een kwaaltje er bij ik zeg niks....
Hij gaat naar Curaçao. Familie bezoek en gewoon even lekker ontspannen. Vanwege de zika ben ik dit keer dus niet mee.
@Roosie91 dankje! @Magnolia29 ja je hebt gelijk dan moeten we weer 2 maanden wachten. Maar vriend moet zich sowieso laten testen bij terugkomst. Ik Ben blij dat ik jullie heb. Hoe voel jij je? Nog kwaaltjes erbij?
@Brinsa nou dat lijkt me helemaal niks.. je man zo lang weg. Zou er niet aan moeten denken.. Brrrr heb het trouwens zo stervens koud. Sloffen aan. Vest aan. Kachel op 21.5... en toch nog koud.. Zou dat van een naderende eisprong kunnen zijn?
Nee is ook helemaal niks haha. Ik denk dat het gewoon koud is. Heb precies hetzelfde. @hier beginnen me progesteron kwaaltjes vroeg deze keer. Pfff
Nog steeds misselijk en raar gevoel op de maag. Alsof je honger hebt maar niet wilt eten. Heel moe, benen doen pijn en heb steeds krampjes/voel plopjes. En nee het is geen buikgriep . Ik wil het liefst vrijdag testen, maar dan moet ik daarna nog werken en dat zie ik niet zo zitten. Dusssss dan wordt het zaterdag ochtend testen. *zingt duurt te lang*
Spannend hoor. Hopelijk snel roze in de lijst. En wij vinden het niet erg hoor als je je niet mee toen inhouden vrijdag