De complete kerstmutsen deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Tuttebella, 29 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roanna

Roanna Bekend lid

24 aug 2015
    880
    395
    63
    hallo dames, mag ik ook nog meedoen hier?
    Wij hebben twee kinderen (bijna 5 en bijna 2) en zouden graag een derde kindje willen. Het mag nu al, maar we willen graag eerst zonder rekenen en opletten :)
    Bij de andere twee duurde het wel even voor ik zwanger was (ong. 1,5 jaar bij allebei).

Langmuts, Rosy90 en Troeeeelaa vinden dit leuk.
  2. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Wat mij betreft ben je van harte welkom @Roanna

3. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    @Roosie91 Ik zie net dat we in hetzelfde topic kletsen hihi (iets met een pendel topic en proberen grappig te zijn ;) )

4. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Ja ik heb echt mijn rust nodig om te pendelen. Stuur me anders maar een PB nu of straks want als ik daar een ‘open’ bericht zet krijg ik zo 30/40 berichten haha

5. Troeeeelaa

Troeeeelaa Actief lid

15 jul 2018
    407
    456
    63
    Vrouw
    Het is echt zo’n leuk bedrijf, toffe collega’s, leuke baan, maar het lukt me gewoon niet in 3 dagen. En dat is zo rot!

Maandag al een gesprek, ben benieuwd!

Nu ben ik vandaag ziek, griep.. bleh!

6. Rosy90

Rosy90 VIP lid

29 jul 2014
    9.546
    6.410
    113
    Vrouw
    Ahh dat ook nog! Beterschap!

7. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    :eek:is het zo erg joh? Pff dan snap ik het heel goed dat je niet constant 'open' staat :)

En nee hoor, ik pb pas als jij het er aan toe hebt ;) maar wel lief van je! !

Rosy90 vindt dit leuk.
  8. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Oh bah Beterschap!

9. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    @Roanna je bent van harte welkom.
    Je bent inderdaad best lang bezig geweest, was daar ook een rede voor, of hebben jullie het nooit laten onderzoeken?

@Troeeeelaa beterschap!

10. Tuttebella

Tuttebella Niet meer actief

@Brinsa Welkom! Wat een lange weg hebben jullie al achter de rug zeg. Hopelijk is het snel raak!!
    Wat vervelend dat je nog zoveel last hebt na je miskraam. Wanneer kan je terecht voor je second opinion?

@Lotion Wat knap dat jullie het geslacht niet wisten :eek: Kan mij daar dus echt niets bij voorstellen haha, ben zooooo nieuwsgierig.
    En en en!!!! Heb je de baan? Klinkt allemaal positief wat de uren en het kdv betreft, hopelijk heb je de baan!

@Lauri88 Wat leuk dat je ook hardloopt. Bleef jij ook rennen tijdens je zwangerschappen?

@Roanna Gezellig, welkom! Inderdaad ‘lang’ bezig geweest dan elke keer. Is daar een reden voor? :)

@Troeeeelaa Ah nee wat shit dat je ziek bent.. Lekker rustig aandoen nu. Hopelijk ben je dan maandag weer beter voor je sollicitatie gesprek!

Ik ben even afwezig geweest maar was zó moe. Hebben natuurlijk extreem drukke maanden achter de rug en alle vermoeidheid kwam afgelopen week even naar boven geloof ik haha. Ook lopen we met I. nu voor onderzoeken weer in het ziekenhuis, dus dat is ook een hoop geplan en geregel.

Jullie nog plannen dit weekend?

11. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hai ladies!

Sorry voor de radiostilte, heb het echt enorm druk de laatste tijd. Nu eindelijk even vakantie! Even geen colleges en werk. Gaan vandaag lekker weekendje weg even bijtanken :)

Het wordt al een lekker druk clubje hier, leuk! Ga even bijlezen en op iedereen reageren! :)

Rosy90 vindt dit leuk.
  12. Tuttebella

Langmuts - 00 jaar - derde kindje - ronde 01 - NOD 31-10-2018.
    Tuttebella - 28 jaar - vijfde kindje - vanaf december 2018.
    Lauri88 - 30 jaar - vierde kindje - vanaf december 2018.
    Brinsa - 26 jaar - eerste kindje - vanaf december 2028.
    Missisippi - 00 jaar - vierde kindje - vanaf januari 2019.
    Lotion - 27 jaar - derde kindje - vanaf januari 2019.
    Tuttebelleke - 32 jaar - tweede kindje - vanaf januari 2019.
    Troeeeelaa - 00 jaar - tweede kindje - vanaf februari 2019.
    Evin - 36 jaar - eerste kindje - vanaf 2019.
    Roosie91 - 27 jaar - derde kindje - vanaf 2019.

Langmuts vindt dit leuk.
  13. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
    Oh wat lekker! Geniet er van♡

Mississippi vindt dit leuk.
  14. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    @Tuttebella ik kan gelukkig al snel terecht volgende week woensdag dus daar ben ik wel blij om. Hopelijk komt er natuurlijk niks uit maar ben blij dat er wel nog een keer goed naar gekeken gaat worden.

Is het iets ergs met I? Hopelijk niet.
    Wij hebben niet echt plannen gewoon rustig aan.

@Mississippi wat fijn dat je even vrij bent en kunt bijtanken, waar gaan jullie heen?

15. Tuttebella

@Brinsa Wat fijn dat je al zo snel terecht kan!! Fijn inderdaad dat er nog een keer naar gekeken wordt.
    Niet iets super ernstigs, maar ze willen nog een keer kijken waarom ze weigert/zo slecht eet en slecht groeit. Vanmiddag moet ze weer bloedprikken.

Lekker, een rustig weekend!

@Mississippi Oh heerlijk, waar gaan jullie heen? Ik wil eigenlijk ook nog even een midweekje weg, maar volgens m’n man hebben we daar geen tijd voor jammer genoeg haha.
    Heb je na de vakantie tentamens? Hoe gaat je studie tot nu toe?

16. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    @Tuttebella gelukkig is het niet super ernstig. Hopelijk knapt ze snel op!

17. Neilia

Neilia Niet meer actief

@Roanna welkom!

@Tuttebella, ik ben normaal ook heel nieuwsgierig maar het geslacht wilde ik echt niet weten.
    Ik heb de baan! Ben zo blij :D
    Wat vervelend dat I weer zo slecht eet. Hopelijk heeft ze snel de smaak weer te pakken.

@Mississippi, Lekker zeg! Geniet er van :)

Weekendplannen: morgen met de hond naar cursus en verder vrij weinig.

Langmuts en Rosy90 vinden dit leuk.
  18. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
  19. Langmuts

Langmuts Fanatiek lid

1 okt 2018
    2.928
    2.250
    113
  20. Tuttebelleke

Tuttebelleke Fanatiek lid

19 mei 2017
    3.604
    4.019
    113
    Vrouw
    @Lauri88 Knap! een marathon lopen. Hoe lang heb je daar voor moeten trainen?

@Mississippi Veel plezier op het weekendje weg! Gaan jullie in de buurt of echt even uit de richting?

@Lotion Gefeliciteerd! Kan me herinneren dat je in een winkel werkte. Is je nieuwe baan ook in een winkel of ga je iets totaal anders doen?

@Brinsa Weet je waar ze jou/jullie komende woensdag op gaan testen? En moet je dan lang op de uitslag wachten?

@Roanna welkom!

@Tuttebella Lekker even 'instorten' als de situatie het toelaat. Hopelijk ben je weer een beetje opgeladen.

Hier nog geen grootse weekendplannen. Vanavond ga ik met een paar vriendinnen uit eten bij de Griek, dus ik ben benieuwd of ik morgen weer even een positie-broek aanmoet ;)
    Verder nog helemaal niets gepland, dus lekker rustig!

Deel Deze Pagina