@Magnolia29 dat zegt nog helemaal niks he! Gewoon eind of na het weekend nog een testje doen. @Imona voor mijn miskramen had ik dit altijd elke ronde zodra me eitje gesprongen was.
Oh ja. En stik stervens chagrijnig en hoofdpijn door die hormonen. Hahah. Naja.. niet hahah.. mn man hoeft nu dus echt niet aan me te komen.. ondanks het eigenlijk wel zou moeten.. Ik ben raar.....
Was ook super vroeg met testen, dus we geven de moed niet op Lastig dat je je zo voelt @Imona , misschien even een lekkere warme douche vanavond nemen en even wat rust pakken?
Maa. Chagrijn is een eind over. Komt ook vooral omdat afvallen maar niet wil lukken. Blijf nu al 2 weken op het zelfde gewicht hangen. Is nu 8 kilo af. Maar had gehoopt op 10 kilo voor de kerst. Dus dat is heel heel frustrerend....
Geen idee welk dieet je volgt, maar soms is een gigantische vreetdag best even goed tussendoor hoor.. Maar uiteraard alleen als je je de dag erop wel kunt herpakken *probeert @Imona moed in te praten maar leert haar per ongeluk weer oude eetgewoontes aan, oeps*
Hahah. Ik heb 1x in de week een cheatdag. Dus dat deed ik al hahah. Ik denk dat ik gewoon even een plateautje bereikt heb. Mijn omvang wordt wel minder namelijk.
@Magnolia29 jij hebt je NOD toch ook pas rond 26 december?[/QUOTE] Ja man, vreselijk niet? Mevrouw ongeduld hier
Als ik net zwanger ben voel ik me grieperig. Ijskoud, rillen, lamlendig, doodmoe. Kwaaltjes als pijnlijke borsten, misselijk etc kwamen pas na 6 of 7 weken.
Bij de eerste kwam ik er na een week of 10 pas achter dat ik zwanger was. Ik was gewoon aan de pil dus dat verwacht je dan niet. Bij de tweede was ik net met de pil gestopt en mijn cyclus aan het afwachten. Na 32 dagen toch maar eens getest, dat was op een dinsdagmiddag. Niks te zien. Donderdags gingen we naar een vriendin van mij en toen voelde ik me zo grieperig. Ik zei toen nog tegen mijn man: of ik word hartstikke ziek of ik ben zwanger. Volgende ochtend een positieve test, op dag 35 dus. Bij de derde gaf ik nr 2 nog borstvoeding en was ik een maand eerder voor het eerst ongesteld geworden. Op een gegeven moment dus weer dat grieperig gevoel. Gelijk een test gehaald en positief.
Zo leuk al die spanning hier Ik kreeg weer geen meldingen Hier is me menstruatie inmiddels afgelopen *jeeeeej*!! @Imona, vervelend dat je blijft hangen in gewicht. Maar soms zijn juist die laatste kilo's een hel om er af te krijgen. En 8kg is hartstikke goed toch! Ik ben te dol op eten (gezond en ongezond) en krijg er nog geen 500gram af @Magnolia29 nog 6dagen wachten! Ik snap je ongeduld hoor
♥♥♥♥♥♥ Magnolia29 - 32 jaar - tweede kindje - ronde 01 - NOD 26-12-2018. Langmuts - 0 jaar - derde kindje - ronde 03 - NOD 27-12-2018. Brinsa - 26 jaar - eerste kindje - ronde 34 - NOD 28-12-2018. Imona - 25 jaar - tweede kindje - ronde 01 - NOD 05-01-2019 Nimm - 27 jaar - tweede kindje - ronde 01 - NOD 06-01-2019. Lotion - 27 jaar - derde kindje - ronde 02 - NOD 12-01-2019 Tuttebelleke - 32 jaar - tweede kindje - vanaf december 2018. Roosie91 - 27 jaar - derde kindje - vanaf februari 2019. Lauri88 - 30 jaar - vierde kindje - vanaf maart 2019. Orchid24 - 24 jaar - eerste kindje - vanaf 2019. ♥♥♥♥♥♥