Gaat gelukkig vandaag iets beter, heeft goed geslapen en nu geen koorts meer en weer wat aan het eten (had ze al 2 dagen niet gedaan!) en ook weer praatjes. Wel nog steeds veel vastzittend slijm en beetje benauwd. Hopelijk gaat het snel beter Ohh wat spannend! Ik zou er ook een testje tegenaan gooien hoor! Had je ovutesten gedaan dat je zeker bent van de dpo? Ff vraagje: we hebben het eerste kerstdag gezellig gemaakt ‘s avonds, ik voelde die dag de welbekende eipijn. Gister was die pijn/kramp nog erger maar man had geen zin haha, nu is het wel minder maar nog steeds aanwezig die kramp. Doe geen ovutesten, maar denken jullie dat vandaag nog een keer gezellig maken zin heeft? Heb namelijk geen flauw idee nu wanneer die daadwerkelijk springt dat eitje omdat die pijn nu al 3 dagen duurt
Ik denk dat het vanavond nog zeker zin heeft! Sowieso als het eitje gesprongen is kan hij ook nog bevrucht worden dacht ik voor een aantal uur. Dus baat het niet dan schaad het niet Edit: bij mij duurt de ei - pijn wel een aantal dagen
Toch een testje gedaan, geen streepje te bekennen. Hoop dat m'n periode snel doorzet, kunnen we door naar ronde 2
Oke, ik moet toch even terug komen op mijn vorige post. Ik gaf aan dat ik vorige week mijn eisprong had, nu geen symptomen heb en denk dat ik niet zwanger ben. Dat denk ik nog steeds. Maar ineens bedenk ik me iets anders. Begin december had ik buikkramp en bloedde ik 3 dagen een klein beetje. Ik ging er van uit dat dit mijn menstruatie was. 18 december had ik opnieuw buikkrampen en verloor ik 5 dagen een beetje bloed. Ik ging er van uit dat dit mijn eisprong was. Maar misschien was het wel andersom? Dan moeten mijn vruchtbare dagen dus nog komen! Ik geef bv en mijn menstruatie is tijdens mijn vorige zwangerschap een groot mysterie! Ik kan echt niet zeggen wat de eisprong en wat de menstruatie was
Lastig he. Ik zou dan zeggen dat die bloeding van 3 dagen je ei was. En je bloeding van 5 dagen je menstruatie?
@Nimm Oeh dat is vreemd.. Misschien dan toch met ovu testen eens kijken of je je ei ergens kunt vinden in je cyclus?
Menstruatie is nog ver te zoeken, nu cd29 en nog steeds niks. Ik word er zo gefrustreerd van! Normaal zou ik er niet over klagen, maar nu voelt iedere dag als een gemiste dag voor ronde 2. Blergh. Anyway, hoe gaat het dames? Al bezig met voorbereidingen voor oud en nieuw? Wat zijn jullie plannen, of juist lekker even helemaal niks gepland? Hier gaan we traditiegetrouw oliebollen bakken onder onze carport. Alle vrouwen in mijn familie komen dan hier en helpen mee (vooral met eten haha!). We wonen hier nu 4 jaar en ook de buren komen langs, heel gezellig. In de avond gaan we naar mijn ouders met de hele familie (ook zusje en haar familie en tante, neefjes, nichtjes enz). Afgelopen 2 jaar heeft N door alles heen geslapen bij m'n ouders, ben benieuwd hoe het dit jaar gaat.
Balen @Magnolia29 dat het nog niet doorbreekt hopelijk snel naar de volgende ronde! Klinkt gezellig! Wij hebben 3 bevriende stellen uitgenodigd plus kids en gaan heerlijk uitgebreid koken en dineren (5 gangen) en aansluitend spelletjes doen! Echt heel veel zin in! Mijn kids zijn nooit wakker geworden rond 12 uur, ben benieuwd hoe dat dit jaar zal gaan want dan slapen er nog wat kindjes boven. Hier officieel na eisprong denk ik, tel voor de zekerheid morgen als 1dpo. Vanavond gaat man stappen dus nog een extra keer zit er niet in! Ben benieuwd! 10 januari is mijn nod, hoop dat ik kan wachten tot op zijn minst 5/6 januari
Wat rot dat de duivels er nog niet zijn. Was je zeker van je eisprong? Anders even aankijken en na het weekend nog een testje wagen. Hier geen plannen. Vind het een gek idee om zonder mijn vriend het nieuwe jaar in te gaan. Dus gewoon op de bank met veel lekkers om me heen denk Hahah. Wat leuk! Hoeveel oliebollen bakken jullie meestal dan?
Klinkt ook gezellig! Maken jullie met ze alleen een 5 gangen of ga je dat zelf doen. Spannend! Je zit kwa klussen goed dus hopelijk roze nieuws rond 10 januari.
Zo ik ben er ook weer @Magnolia29 balen! Je zit er letterlijk op te wachten.. Klinkt gezellig! Al hou ik niet van oliebollen Ik gok dat me eisprong vandaag of morgen is. Gisteren een poging gedaan maar de daad is weer niet afgemaakt.. Beetje frustrerend voor mij, al lijkt mijn vriend er minder moeite mee te hebben Oud&nieuw.. alles is in huis. 'S avonds gourmetten met mijn moeder en een vriend. Vorig jaar was er 1 wakker geworden. Vind het niet zo erg, dan mogen ze lekker beneden zitten krijgen ze wat lekkers en daarna gaan ze weer naar bed
Ja we hebben de gangen verdeeld! Traditie bij ons is dat we allemaal ons best doen om iets verrassends op tafel te zetten altijd superleuk! Jaaa ben zo benieuwd, kan echt niet wachten hahaha vreselijk zeg
Jeetje wat balen zeg dat het dan op het moment suprême niet lukt! Weet hij ook dat je nu in je vruchtbare dagen zit? Misschien dat jullie het gewoon standaard om de 2 dagen kunnen doen zodat hij niet weet wanneer dat is? Lijkt me lastig Lekker gourmetten! Ja precies zo denk ik ook hoor, als ze wakker worden mogen ze mee naar beneden lekker vuurwerk kijken, leuk toch!
Wat balen @Magnolia29 nu zit je echt te wachten, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Wat gezellig (en lekker) zo’n oud en nieuw! Hoe meer zielen hoe meer vreugd Leuk en gezellig @Mississippi kunnen de kindjes het ook leuk met elkaar vinden? En heb je het gisteren nog gezellig kunnen maken? @Brinsa aah alleen oud en nieuw vieren lijkt mij ook niet leuk! Kun je het niet samen vieren met familie of vrienden? @Lotion hè wat balen dat de daad niet helemaal is afgemaakt! Heeft hij daar vaker last van? Of alleen als jullie voor een kindje proberen te gaan? @hier gaan we oud en nieuw gewoon thuis vieren. Normaal komen er wel wat vrienden of gaan wij weg maar nu lekker met zijn tweetjes. Dochter is bang voor vuurwerk dus die maken we op tijd wakker, zodat ze niet in haar bed ervan schrikt. Er naar kijken samen met papa en mama is wel heel leuk namelijk, haha! Jongste slaapt gewoon door verwacht ik. Hier drukke dagen gehad! Veel familie verplichtingen maar wel erg gezellig!
@Brinsa mooie oploop hoor! @Imona lijkt me erg lastig met pcos . Misschien een hele cyclus met ovulatietesten proberen? En anders toch eens gaan tempen? @Mississippi is het gezellig maken nog gelukt? Nu op het wachtbankje? (pendel jij trouwens nog ? Ik ben dol op pendelaars ) @Magnolia29 wat jammer dat de test wit blijft laat de ongi dan ook maar gauw komen hè.. Op naar de volgende ronde dan! @Lotion oh wat balen weer Misschien is een (vibrerende) cockring ook het proberen waard voor jullie? Ik raak er ook telkens zo gefrustreerd van @Nimm laten we dan hopen dat je ei er nog aan komt en je nog een mooie kans tegoed hebt!
@Mississippi hij weet wel dat ik in mijn vruchtbare dagen zit maar dat maakt niet uit. Hij heeft er tegenwoordig constant last van. Hij zegt dat ie het wel voelt aankomen maar ineens is het gevoel weer weg. Super irritant @Roosie91 zie hierboven @Langmuts ik ga het voorstellen al denk ik niet dat ie er voor open staat. Vervelend he je gaat het zo op jezelf schuiven (althans ik).. is er iets niet goed? Doe ik iets niet goed? Etc etc